Permalänk

Steam wallet problem

Har problem som jag önskar hjälp på.

Gav min bror presentkort på steam nu till julklapp, och smartskaftet la såkklart till pengarna med värdekoden på hans konto som han inte använder längre...alltså där han inte har sina övriga spel.

Finns de något sätt för honom att skänka/skicka över pengarna från de kontot till hans andra konto?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem

Nej. Pengarna är brända och borta.

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk

Okej, va de jag föstod också. Enda sättet jag kommit på som gör att han kan använda pengarna är ju om han köpet spelet han vill ha på de kontot där han lagt in pengarna, och sen köper de som gåva till hans "aktiva" konto. Men hade ju varit smidigt att bara kunna föra över dem...

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem
Skrivet av slobodan87:

Har problem som jag önskar hjälp på.

Gav min bror presentkort på steam nu till julklapp, och smartskaftet la såkklart till pengarna med värdekoden på hans konto som han inte använder längre...alltså där han inte har sina övriga spel.

Finns de något sätt för honom att skänka/skicka över pengarna från de kontot till hans andra konto?

Han kan ju köpa spel/vad han nu ska ha och skicka som gåva/tradea väl? Eller är det bara så jag tror att det funkar? Inte säker men någon får gärna rätta mig

Skickades från m.sweclockers.com