CM Quickfire Rapid-i

Permalänk
Medlem

UPDATE: Haft mitt ersättningstangentbord i ca 3 dagar. NU ÄR H KNAPPENS LED TRASIG (inte helt trasig men lyser väldigt svagt). Är detta sämst kvalitet eller vad? Har knappt ens använbt tangentbordet heller

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Fan vad surt. Lite mörkrädd blir man ju jag köpte ett själv för cirka 2 månader sedan men än så länge så lyser alla LED's i alla fall *peppar peppar*.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

Fan vad surt. Lite mörkrädd blir man ju jag köpte ett själv för cirka 2 månader sedan men än så länge så lyser alla LED's i alla fall *peppar peppar*.

Antingen så hade du en jäkla tur eller så har jag en fet otur med dessa tangentbord..

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem

Jag har haft mitt i fyra månader och fungerar bra hittills. Tråkigt att det krånglar för så många andra!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Jag har haft mitt i fyra månader och fungerar bra hittills. Tråkigt att det krånglar för så många andra!

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, det är trist.. Speciellt med tanke på att det tar ca 1,5 veckor att få ett nytt som enligt min erfarenhet också kommer att gå sönder ganska så snabbt?

Vill även passa på att påpeka att detta är 2 gången jag använder tangentbordet sedan jag fick det och ser då ett icke lysand "H"..

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Känns som en dålig batch då så många verkar vara drabbade. Kanske hann köpa mitt innan den dåliga batchen i så fall.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem

Har haft mitt i snart två månader. Spelar på det varje dag. Inga problem alls (ta i trä).

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem

Köpte mitt julen 2013 och alla knappar lyser som dom ska. Har dom sänkt kvaliteten på dom på senare tid? ^^

Permalänk
Medlem

Jag köpte mitt Rapid-i för ett par veckor sedan och ledarna dör en efter en... sex stycken än så länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xHenke:

Jag köpte mitt Rapid-i för ett par veckor sedan och ledarna dör en efter en... sex stycken än så länge.

Ska du inte skicka in det? Jag har i alla fall sparat kartongerna denna gång då jag misstänkte att samma sak skulle hända igen..

Synd bara att man blir helt utan tangentbord i ca 1,5 vecka. Tror jag använder det ett tag till tills fler leds (förmodligen dör) Eftersom detta är andra gången jag skickar in denna produkt, kan jag byta tangentbord till ett annat eller?

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem

Jahapp, nu har alt-tangenten gått på mitt tangentbord. Där fick man för att man trodde att man klarat sig.:( Så tråkigt, då jag verkligen gillar det.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wounds:

Jahapp, nu har alt-tangenten gått på mitt tangentbord. Där fick man för att man trodde att man klarat sig.:( Så tråkigt, då jag verkligen gillar det.

Trist :/ Är som sagt ett grymt tangentbord förutom detta problem..

Ska skicka in mitt där 3 tangenter slutat lysa nu i veckan, orkar inte vara utan tangentbord i 1,5v igen.. Kan man inte få ett nytt innan man skickar in igen?

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av mSebbe:

Trist :/ Är som sagt ett grymt tangentbord förutom detta problem..

Ska skicka in mitt där 3 tangenter slutat lysa nu i veckan, orkar inte vara utan tangentbord i 1,5v igen.. Kan man inte få ett nytt innan man skickar in igen?

Ja, det är tråkigt. Har skrivit ut adresslappen men drar mig lite för att skicka in det. Har ett func-tangentbord med röda brytare också men jag trivs bättre med det här men man får väl stå ut ett tag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.