Permalänk
Medlem

Casual guild sökes

Hej!
Jag söker en casual horde guild att spela med nu när jag ska komma tillbaka och spela igen. Jag spelade mycket under expansionen Wotlk, raidade mycket med min holy paladin under den perioden och tyckte det var superkul! Då spelade jag tillsammans med min man och flera av våra kompisar, nu har tyvärr alla slutat att spela och jag slutade också under en lång period, men har haft stunder då jag loggat in och försökt ta upp spelandet igen då jag gillar det. För min del behöver det absolut inte vara raiding då jag gillar det mesta, levla, questa, göra achievments osv. Jag har också alltid en väldans massa alt-karaktärer då jag gillar att variera mig. Så det jag söker är egentligen helt enkelt en social guild, med trevlig atmosfär att hänga med medan jag spelar, sen om det kan tänkas bli raids också och om jag har tillräckligt med bra gear för att hänga på så gör jag självklart gärna det också. I nuläget så är jag på Stormreaver-EU men skulle kunna tänka mig att flytta om jag hittar någon vettig guild