XSPC RayStorm V3 (Intel/AMD) CPU-Waterblock

Permalänk
Medlem

XSPC RayStorm V3 (Intel/AMD) CPU-Waterblock

Tjenare!

(BILD 1)

Säljer ett OANVÄNT XSPC RayStorm V3 waterblock för intel sockets(1150, 1151, 1156, 1155, 1366, 2011 och 2011-3) pga att jag inte behöver det, fick med i ett kit från dem (XSPC).
Det är ett otrligt populärt waterblock och kostar 60$ på amazon.com nytt(ca 510kr) säljer detta för 400. Blocket har G1/4 threads så passar på de vanligaste anslutningarna. Dubbla LED ingår för snygg backlight och även deras K3-thermal paste.
Amazons produktsida
XSPC's produktsida

(BILD 2)

Säljer även XSPC RayStorm V3 för AMD(AM2, AM2+, AM3, AM3+ FM1, FM2, FM2+) av samma skäl. Det är samma typ av waterblock men är byggt för AMD helt enkelt. Annars samma specs som den andra modellen. Denna kostar dock 55$ på amazon.com ny(ca 470kr) och säljer denna för 350kr.
Amazons produktsida
XSPC's produktsida

Köpare står för frakt, eller så hämtas den upp i Spångaområdet.

Mvh Leon

Läs hela annonsen här

Permalänk

Alltså som jag ser på bild 2 är de ju bara fästplattan till att kunna använda blocket till amd.. inte ett komplett block som de är på bild ett ?? RÄTTA mig om jag har fel.. men de är vad jag ser och får ut av bilderna ??

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Formula.
AMD Ryzen 7 3700X@4150MHz.
16GB Crucial Ballistix Elite DDR4 4000MHz 8GB X 2.
Samsung SSD 990 1TB M.2.
2x AMD Radeon R9 290x Snart 3 st.

Permalänk
Medlem

Är extrem sugen på ditt XSPC RayStorm V3 (Intel/AMD) CPU-Waterblock!!pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pappa_glenn:

Alltså som jag ser på bild 2 är de ju bara fästplattan till att kunna använda blocket till amd.. inte ett komplett block som de är på bild ett ?? RÄTTA mig om jag har fel.. men de är vad jag ser och får ut av bilderna ??

Japp insåg det senare hehe

Skickades från m.sweclockers.com