CS:GO "Pc blocking VAC you cant play on VAC servers" helt randomly

Permalänk

CS:GO "Pc blocking VAC you cant play on VAC servers" helt randomly

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2117-ilzv...

Händer IBLAND när jag spelar Faceit och nu kom det även när jag spelade Publirlirs 1vs1 areana efter typ 40 rundor...
"An issue with your computer is blocking the VAC system. You cannot play on secure servers." Började precis lira GO efter att varit 1.6 trogen in i det sista. Och spelade den 19:e fredas 3 faceit matcher utan problem och på dom 2 senaste rakt i följd har VAC kicken kommit efter cirka 8-10 rundor in i matchen. Inga FPS/MS drops eller något bara utslängd dirr med länk som ovan till supportsteampowered.

Har ingenting igång som blockerar på något sätt. Gjort en fresh install på alla tänkbara drivers och steam, csgo.
Routern är en ASUSRT-N56U och svårt o tro att den helt plötsligt blockerar vac......

Spelade exempelvis 2 matchmaking games förut utan problem med 5-7 ping, surf i 1h på Publiclirs servrar och nu spelade jag som sagt lite Arena 1vs1 och då kom det helt random upp och kicked.

Några förslag? Har fiber och hela tiden låg ms
Rate 128000
cl_cmdrate 128
cl_updaterate 128
cl_interp_ratio 2
cl_interp 0
fps_max 999
-novid -high -cpuCount=4
Vsync off
144Hz monitor

Permalänk

Har nu satt DEP på all programs

bcdedit /deletevalue nointegritychecks
bcdedit /deletevalue loadoptions
= error = already correct enligt Valve

bcdedit /debug off
bcdedit /deletevalue nx
= Completed, okej?

sfc /scannow
Körs just nu

*Edit* Körde ett matchmaking utan problem precis. Tyvärr kan jag inte testa mer då jag hamna på cooldown i 20h...... ska det seriöst ta 20h för Valve att placera mina wins i en liga? c'mon

Permalänk
Medlem

Fick det också helt random i en match, med ban på 24 timmar som följd -.- Verkar vara smått random då jag kunde gå in och spela en hel match utan problem på mitt andra konto direkt efter..