Permalänk

Välkommen @DavidtheDoom till vår klan!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@Slaktardej: Tackar tackar!
Tveksamt om jag tillför något till statistiken men det finns säkert en till stackare att utöva övningskjutning på i backen nu!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Halloj allihopa. Är ny medlem i SweClockers och kör lite WoT. Är egentligen med i en annan klan, men just nu när jag körde så kom jag i samma lag som Duhlen (ingame) och Veerz19 (ingame). Undrade först vad SWEC var för klan så jag kollade upp det, ni är ju ändå rätt så nya i WoT communityt. Så fort jag såg att det var SweClockers så börja jag skriva med Veerz19, och han/hon (?) undrade om jag ville köra lite med dem. Har själv TS då det även i min klan ([S-GST] Swedish Ghosts) är obligatoriskt att ha det om man ska köra CW, SH och Pluton. Så jag undrar om ni kan acca mig så jag även kan köra med Veerz och prata med honom via TS?

Permalänk
Medlem

@Mattias99 S-GST: Sweclockers teamspeak är oberoende av vår klan. Så det är ju bara att hoppa in om du vill!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

@scienta: Då vet jag det. Tackar. Kan då även skriva att mitt ingame är samma som här i tråden, men skit i S-GST som står bakom då det bara är Klantaggen. 👍😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Mattias99 S-GST: Om du sen vill vara med i klanen utöver det, så får du självklart det med Jag tänkte att det mest lät som att du var intresserad av att hänga på ts utan att behöva lämna din andra klan.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

@scienta. Jag skulle ju faktiskt kunna byta klan, men jag trivs väldigt bra i den nuvarande, och har gjort det sen jag börja i klanen. Men om jag mot all förmodan hoppar ur klanen, och trivs lika mycket att köra med er, så har jag ju en klan att börja i sen. Men det lär ta ett tag innan jag hoppar ur min nuvarande klan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skickat en ansökan

Permalänk

Hur många här inne tänker åka till Arsenalen när WG kommer på besök i november?

Permalänk

@TheSwedeHunter: Jag funderar på om det finns tillräckligt många här uppe i Norrland som är intresserade att åka så det kanske kan bli värt det, om man delar på bensinen?

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

@TheSwedeHunter: Va? Kommer WG till Arsenalen? Jag åker ju förbi deras 122:or på väg till/från jobbet varje dag:)

Var har de annonserat detta?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Arsenalen den 26:e

Mjo, jag tänkte åka till Arsenalen den 26:e. Är gräsänkling då och har ärende till Tjockhult dagarna innan...

Funderar på att komma i grönkläder...men är osäker.

Någon mer?

Visa signatur

Dator 1. MSI Z370 GAMING PRO CARBON, Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB, Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB, Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, passivt vattenkyld.

Dator 2. MK MSI X79A-GD45, Intel i7-3820 @ 4,0 GHz, EVGA 980Ti med vattenblock, 16 Gig DDR3, vattenkyld

Specialskärm: ~124 tum 3840 X 1080, 178° FOV (2 x BenQ 1070+)

Permalänk
Medlem

Hur mycket kostar inte detta pr-jippo för WG?

Permalänk
Skrivet av VideoyGTX:

Hur mycket kostar inte detta pr-jippo för WG?

Spelar det ens någon roll? Tror WG överlever detta om man läser på hur deras annual net profit ser ut. Någon gång hade varit kul o se dig skriva något positivt om spelet, kan inte ens i min vildaste fantasi förstå varför du spelar något av deras spel. Du klagar till och med nu med ditt ifrågasättande, när de ger tillbaka till sin comunity här i Svergie. Tror du ska leta dig in på independetscenen i stället, finns säkert något lågbudget spel som passar dig som hand i handske.

BTW håll denna typ av diskussioner i den vanliga WoT-tråden då denna är för att prata om vår clan och aktiviteter i den samma.

Permalänk
Medlem

400 guld skrapat i turneringarna senaste veckan, vem är på eventuellt några 3v3 och 5v5 mån-tors? (tis-ons för min del, blir för tight spela mån och torsdag för mig).
Det är enkelt att vinna gruppspelet, mest 50%are, 150-350 guld är nästan garanterat. Tar ungefär hela kvällen i anspråk om man fortsätter vinna.
Inget guld behövs och de mest lämpliga vagnarna behövs inte för att vinna gruppen. Zerg-rush fungerar 50% av gångerna varje gång.
Ryck tag i mig för lite fickpengar, snöra ihop något stort för grand prize. Jag själv orkar inte engagera mig mer än gruppspelet, resten är bonus.
Tier 4, 6 och 8, ta en titt på turneringssidan och välj. Don't even worry about it.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

@Alakai: jag ska försöka att vara med! Jag är borta nu men kommer hem på måndag!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

@Slaktardej Sweet, nu har jag två intresserade. Jag kan dock inte måndag och bara första 80% av gruppspelet torsdag, vilken ändå är single player..
Tisdag är det T6 5v5 och/eller T8 5v5, kl 17 och 19 till typ 24 max, man hinner nog gruppspela båda om man är flink.
Onsdag är det T8 3v3, kl 19 till 24 får man nog räkna med om man vinner finalen, annars fram till 21ish.

Gruppspelet tar väl kanske två timmar max (10 matcherish) och det längsta jag själv hållt i mig är väl 3 timmar (256-delsfinal).

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

@Slaktardej Sweet, nu har jag två intresserade. Jag kan dock inte måndag och bara första 80% av gruppspelet torsdag, vilken ändå är single player..
Tisdag är det T6 5v5 och/eller T8 5v5, kl 17 och 19 till typ 24 max, man hinner nog gruppspela båda om man är flink.
Onsdag är det T8 3v3, kl 19 till 24 får man nog räkna med om man vinner finalen, annars fram till 21ish.

Gruppspelet tar väl kanske två timmar max (10 matcherish) och det längsta jag själv hållt i mig är väl 3 timmar (256-delsfinal).

Sista turneringen idag är 19 och registreringen är innan kl 17
http://worldoftanks.eu/en/tournaments/2248/team/1642030/
pw är klannamnets förkortning.

Ed: Blev inte av.

Turnering imorrn kl 19 3v3
http://worldoftanks.eu/en/tournaments/2246/team/1642098/
pw som ovan.

Ed: Vi kom näst sista plats i gruppen och vann 50 guld. Slog bl.a. gruppens statistiskt bästa lag med en skön timing och knip.

Turnering på måndag kl 19 3v3 tier 4
http://worldoftanks.eu/en/tournaments/2251/team/1643170/

pw swec
Kommer nog inte hinna denna så räkna int emed någon vinst.

Tisdag 5v5 kl 17 tier 8
http://worldoftanks.eu/en/tournaments/2252/team/1644228/
tier 6 kl 19 samma dag
http://worldoftanks.eu/en/tournaments/2253/team/1644230/

pm swec till båda.

3v3, onsdag, tier 8, kl 19.
http://worldoftanks.eu/en/tournaments/2254/team/1647512/

samma pw

3v3, fredag idag, tier 6, kl 19.
http://worldoftanks.eu/en/tournaments/2256/team/1649577/
pw swec

3v3, onsdag, tier 8, kl 19.
http://worldoftanks.eu/en/tournaments/2260/team/1651274/
pw swec

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Ville säga tack för spelkvällen, och i någon mån be om ursäkt för min något skakiga mic-introduktion. Jag hade jättesvårt att komma ihåg att jag, egentligen, bara kunde prata på, jag har nog aldrig kört med mic i några spel tidigare. xD

Permalänk
Medlem

(det hjälpte förstås inte att jag befann mig i ett ständigt accelererande tillstånd av berusning, jag har haft en riktigt underlig vecka och det var dags att spåra ur ordentligt hursomhelst, om jag lät lite halvt efterbliven och sluddrig så har ni förklaringen där )

Permalänk
Medlem

Hejsan Tankers. Vill informera om att det finns möjlighet att testa alla tanks på Dreamhack Winter.
passa på att testa din favorittank med alla crewskills upplåsta.
Finns 4 datorer med denna möjlighet i Arozzis monter.

Permalänk
Medlem

Vem bryr sig om favorittanksen när det finns klenoder som E1an, 220 beta samt 76I och dylika dyrgripar? Lite avis är man på de som befinner sig på plats.

@Frykberg, är du på plats?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Avstängd

-

Visa signatur

<enis-P 25cm @30cm@1.337v>

Joina våran World of Tanks klan!

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1420257-swec-world-of-t...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Var det någon som var på Arsenalen i lördags?

Visa signatur

Dator 1. MSI Z370 GAMING PRO CARBON, Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB, Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB, Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, passivt vattenkyld.

Dator 2. MK MSI X79A-GD45, Intel i7-3820 @ 4,0 GHz, EVGA 980Ti med vattenblock, 16 Gig DDR3, vattenkyld

Specialskärm: ~124 tum 3840 X 1080, 178° FOV (2 x BenQ 1070+)

Permalänk

@ZAIZAI: Nej, önskar att jag kunnat närvara men det blev lite för långt för min del.
@Oldphag: We miss you, brother!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Hej! Jag är ny till WoT och tycker spelet är riktigt roligt och tänkte att jag skulle nog kunna hitta några att spela med. Tittade lite på SWEC sida och hittade denna, perfekt! Har sökt i länken som är given.

Permalänk
Medlem

@odesjord fick du komma in som du skulle?
@FANTEN vi kan ta in dig först om två dygn, ryck tag i oss den 3e när cooldown är down.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

@FANTEN vi kan ta in dig först om två dygn, ryck tag i oss den 3e när cooldown är down.

ah. Tack för infon. Trodde det var nåt som buggade. Försökte ansöka och sen försökte jag gå ur min nuvarande klan(flera gånger). Då försöker jag igen om nån dag.