Star Wars Commander

Permalänk
Avstängd

Star Wars Commander

Hejsan!

Star Wars Commander är ett strategispel (freemium) för mobila enheter. Det finns att hämta för IOS, Android samt Windows Phone. Spela under Rebellalliansen eller med Rymdimperiet - du väljer sida.

Om du är nyfiken på att gå med i en grupp (Squad) har du möjlighet att delta i Squad Wars där grupper möter andra grupper. Du behöver tillhöra en grupp på minst tio aktiva gruppmedlemmar för att delta. Det finns flera svenska grupper att välja bland. Vissa vill att du ansöker medan andra är bara att hoppa in i.

Om du tycker detta låter intressant, pröva SWC.

May the force be with you! ...On behalf of JedisOfSweden
/Luke Lawloose

Permalänk
Medlem

Inget spel jag kommer spela, men det är ett roligt namn du har..

Laglös heter dock lawless, om det ska vara rätt..

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DaBone:

Inget spel jag kommer spela, men det är ett roligt namn du har..

Laglös heter dock lawless, om det ska vara rätt..

Tack för ditt svar. Lawloose är felstavat men det är ett medvetet val. Loose betyder "lös" "fri" "lösgöra" t.ex. Om man skriver lose med ett o, betyder det något annat, att förlora, missa eller dylikt. Därför har jag valt att leka med orden. Lite grand som poliser i amerikanska actionrullar. Där passar "Dirty Harry" Callahan in där han ofta lösgör sig från lagens rättesnören. John McClane är ett till exempel.

Permalänk
Medlem

Spelare sökes

Kör du SWC på Android? Då är du välkommen att liera dig med Swedenarmy. Vi finns på rebellsidan. Vi söker folk som har tid då och då att ge sig på Imperiet. Titta gärna in hos oss. Välkommen!

Visa signatur

Spel jag uppskattar: State of Decay 2 │ World of Tanks │ Fallout 4 │ The Settlers - Rise of an Empire gold edition │ Command & Conquer │ Half-Life │ World of Warships │ Sims 3 │ Cities Skylines
I can rest easy knowing that Wolfgang is rotting in hell. Thank you. Did you need anything?

Permalänk

hmm, ska kolla på detta under helgen, spelar boom beach och TWD:NML i guilder/squads, men vill spela nått till!

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

@pekkasteele: Härligt! Du är välkommen!

Off topic: Såg att du har UMX4. Jag har UMX3, det är stilrena grejer! Jonsbo och Lian Li.

Visa signatur

Spel jag uppskattar: State of Decay 2 │ World of Tanks │ Fallout 4 │ The Settlers - Rise of an Empire gold edition │ Command & Conquer │ Half-Life │ World of Warships │ Sims 3 │ Cities Skylines
I can rest easy knowing that Wolfgang is rotting in hell. Thank you. Did you need anything?

Permalänk
Skrivet av Gautar:

@pekkasteele: Härligt! Du är välkommen!

Off topic: Såg att du har UMX4. Jag har UMX3, det är stilrena grejer! Jonsbo och Lian Li.

Jaa! Gillar dom skarpt, har passerat många Lian-Li här, första var den klassiska PC-65 UMX4 är väldigt najs helt klart, lite svårt att få in 240mm radiator med ATX mobo dock men det gick

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS