Skickar ni från butik?

Permalänk
Medlem

Skickar ni från butik?

Hej!

Jag lade nyss en beställning på bland annat en produkt som endast finns på lager i en av butikerna, https://www.inet.se/produkt/8905223/phobya-4pin-pwm-split-6-k...

De andra produkterna i beställningen finns också på lager i samma butik på Ringön i Göteborg. Har ni möjlighet att skicka från butiken eller skickar ni endast från webb-lagret? I värsta fall får jag komma och hämta paketet, men det är en ganska jobbig omväg i detta snöande...

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

@Dunder: Produkterna går att köpa på plats i vår butik på Ringön eller få hemskickade mot postförskott, kontakta kundtjänst!

Gäller visserligen främst fyndhörnan men det måste väl gå att ordna med ordinarie sortiment också?

Permalänk
Inet
Skrivet av Dunder:

Hej!

Jag lade nyss en beställning på bland annat en produkt som endast finns på lager i en av butikerna, https://www.inet.se/produkt/8905223/phobya-4pin-pwm-split-6-k...

De andra produkterna i beställningen finns också på lager i samma butik på Ringön i Göteborg. Har ni möjlighet att skicka från butiken eller skickar ni endast från webb-lagret? I värsta fall får jag komma och hämta paketet, men det är en ganska jobbig omväg i detta snöande...

Tack på förhand!

Skrivet av Naga:

@Dunder: Produkterna går att köpa på plats i vår butik på Ringön eller få hemskickade mot postförskott, kontakta kundtjänst!

Gäller visserligen främst fyndhörnan men det måste väl gå att ordna med ordinarie sortiment också?

Hej,

Vanligtvis skickar vi endast fyndhörnan-produkter från butiken, då det är där vi samlar allt - När det kommer till webborders och dylikt kan vi hämta hem varor från butikerna för att påskynda beställningen, om vi saknar produkten på centrallagret.

Vi ser dock ingen beställning på den produkten du länkat, har du ändrat beställningen?

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Hej,

Vanligtvis skickar vi endast fyndhörnan-produkter från butiken, då det är där vi samlar allt - När det kommer till webborders och dylikt kan vi hämta hem varor från butikerna för att påskynda beställningen, om vi saknar produkten på centrallagret.

Vi ser dock ingen beställning på den produkten du länkat, har du ändrat beställningen?

Mvh

Ja, jag såg att det inte ingick några sladdar med den produkten, så jag mejlade och bad om att ändra till en annan.

Tack ändå!

Permalänk
Inet

@Dunder:

Okej, toppen!

Mvh