Microsoft lanserar Xbox Design Lab i Sverige

Permalänk
Melding Plague

Microsoft lanserar Xbox Design Lab i Sverige

Efter att tidigare endast funnits tillgänglig på den amerikanska marknaden expanderas Xbox Design Lab till Sverige, tillsammans med ett flertal andra länder.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Priset tycker jag känns helt OK med tanke på vad man får. Fräsigt med gravering och allt tycker jag

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Har tidigare moddat och gjort mina egna handkontroller, har en rosa/vit just nu som är riktigt fräsig! Enkelt att göra själv för någon hundralapp, men fan dom är är riktigt snygga! Blir nog att beställa en ändå!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vill ha även om jag redan har en elite kontroller och två vanliga. Synd att man inte har vänner att spela med bara.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Avstängd

Blir ett köp, utan tvekan! Avgudar Xbox One S V2 kontroller.
Använder till PC.

Permalänk
Inaktiv

Skulle genast bli ett köp om jag nu hade en xbox one. För de var riktigt snygga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Skulle genast bli ett köp om jag nu hade en xbox one. För de var riktigt snygga.

Fungerar fint till datorn också. Jag kör mina till datorn.

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

Xbox One S V2-kontrollen är samma som de kommer lansera till Scorpio va?

Tycker idén är grym.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Riktigt trevlig idé och absolut ett vettigt pris. Det är kanske dags att byta ut min gamla trådade Xbox 360-handkontroll till datorn, hur trevlig den än må vara, så är sladden besvärlig.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Ganska rejält med kominationsmöjligheter. Detta är ju ett tillfälle när man hoppas att konkurrenterna apar efter.

Skrivet av Rich:

Xbox One S V2-kontrollen är samma som de kommer lansera till Scorpio va?

Tycker idén är grym.

Trodde den där Pro-kontrollen skulle ingå.

Men nu kan ju iaf alla som missar de första med "Day One" och "Project Scorpio" få det skrivet på kontrollen ändå.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Inaktiv

Riktigt skönt med ett datum när det går loss. Jag har väntat på detta ända sedan detta släpptes för USA förra året eller när det nu var. Har klurat på ett par olika kombinationer så viss beslutsångest finns såklart hehe. Finns många kombinationer att välja på även om jag kan tycka att det är lite väl snålt med vissa kulörer. Två varianter av rosa men bara en röd exempelvis.

Får se vilken kombination det slutar med.

Permalänk

Någon som beställt från t.ex. Controller Chaos tidigare? Minns inte riktigt om de heter Chaos Controller eller Controller Chaos

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Finns många kombinationer att välja på även om jag kan tycka att det är lite väl snålt med vissa kulörer. Två varianter av rosa men bara en röd exempelvis.

Är la ungefär lika stor skillnad på de som de två grå eller tre "blå". Men visst, det kan alltid vara mer. Förvånansvärt få och fel sorts gröna också, med tanke på märket.

Det finns för många patent på röd färg. de ligger säkert i samtal med 4 olika biltillverkare över vilken de vågar använda utöver den befintliga oxblod som ju varit CC sen 1394.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Inaktiv

Nu går fler länder att välja men såklart inte Sverige. Till och med Danmark är ju listad. Borde nog ordnat upp sig tills imorgon.

Skrivet av AndreaX:

Är la ungefär lika stor skillnad på de som de två grå eller tre "blå". Men visst, det kan alltid vara mer. Förvånansvärt få och fel sorts gröna också, med tanke på märket.

Det finns för många patent på röd färg. de ligger säkert i samtal med 4 olika biltillverkare över vilken de vågar använda utöver den befintliga oxblod som ju varit CC sen 1394.

Mjo, personligen saknade jag mest just lite fler röda nyanser men är lite klent allt som allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Nu går fler länder att välja men såklart inte Sverige. Till och med Danmark är ju listad. Borde nog ordnat upp sig tills imorgon.

Mjo, personligen saknade jag mest just lite fler röda nyanser men är lite klent allt som allt.

Byt ut "språk-land" till "sv-se" i adressfältet så kommer du in på den svenska

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av frizzy10:

Byt ut "språk-land" till "sv-se" i adressfältet så kommer du in på den svenska

Skickades från m.sweclockers.com

Sant det.

Jag upptäckte för en stund sedan att det fungerade bättre i Edge. Suttit och vält färger fram och tillbaks på tok för länge, borde ha lagt mig för ett bra tag sedan hehe. Men beställa blir det bara jag bestämt mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Sant det.

Jag upptäckte för en stund sedan att det fungerade bättre i Edge. Suttit och vält färger fram och tillbaks på tok för länge, borde ha lagt mig för ett bra tag sedan hehe. Men beställa blir det bara jag bestämt mig.

Satt också och kikade på tok för länge tills jag kom på att jag faktiskt har en Elite som är på väg. Livet är bra hårt ibland...

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Inaktiv

Jag har hunnit beställa en kontroller, 3-5 dagars leveranstid och 830kr fattigare. Men ser fram emot att få hem den: #16972433

Graveringen blev "tyvärr" anders190 i slutändan då MS inte godkänner (special)tecknen.
Även om jag konfigurerat en del tidigare så är det inte helt lätt at spika en kombination. Finns så många intressanta val att göra.

Skrivet av Crazy:

Satt också och kikade på tok för länge tills jag kom på att jag faktiskt har en Elite som är på väg. Livet är bra hårt ibland...

Bra köp det med, är ju en brutal kontroller.