Permalänk

footlocker.com

ohoj.

vilka här har lyckat köpa grejjor via footlocker.com?
jag har försökt två gånger.. men inget tycks hända.. man ska få ett mail inom 48h. med detaljer om shipping/handling osv.. sånt har jag inte fått.

Visa signatur

It's like this, you know, this L33T thing, that you do when you, like, ownz someone

Permalänk

Testat att beställa från www.footlocker-europe.com?

Det är ju den europeiska sidan. Om du inte gjort det. Testa! hehe

Det var en grym sida du hade hittat där. Jag visste faktiskt inte om den.
Många snygga saker. Särskilt de där Coopertowns-kepsarna. Haha ascoola ju. Lite Pharrel-stuk på dem.

Bandanas och wristbanden är rätt snygga också.

Visa signatur

*Du ska inte göra vad jag säger, utan det jag menar!
- Alcohol, the caution of and the solution to life's all problems
Godsakerna: BMW 320i : SE K700i : MP3-spelaren : PS2 : Gamecube :

Permalänk

http://a712.g.akamai.net/7/712/225/20020514214334/www.footloc...

footlocker-europe har inte dom här skorna...

Visa signatur

It's like this, you know, this L33T thing, that you do when you, like, ownz someone

Permalänk
Medlem

Att beställa skor på nätet är nog det dummaste jag hört.

Skor kan vara hur obekväma som helt , Jag tycker att det är viktigt att pröva skorna först.

Permalänk
Medlem

Men de här finns!! FAAAAAAAAN va snygga!

Nike Dunk Hi

Permalänk
Medlem

bor du i sthlm så kan du ju besöka sneakers n' stuff. de kan ju ta in typ vilka dojjor som helst åt dig..

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoloth

Skor kan vara hur obekväma som helt , Jag tycker att det är viktigt att pröva skorna först.

jag har testat skorna här i Västerås

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoloth

Har haft en jävla massa nike skor och har alltid haft exakt samma storlek, + att de alltid är bekväma.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xtrem
bor du i sthlm så kan du ju besöka sneakers n' stuff. de kan ju ta in typ vilka dojjor som helst åt dig..

Det går inte...

Permalänk
Medlem

footlocker finns oxå i stockholm men dom har inte lika fina priser som footlocker.com
jag har beställt från dom drygt 10 gånger har aldrig varit några problem, dom är dock inte snabbast i världen... men det har alltid kommit saker iaf

senaste gången jag beställde var för ett halvår sedan och det kan ju hänt mycket sedan dess tyvärr

Visa signatur

[size="1"]"When everything seems to be under control, you're not going fast enough" Mario Andretti[/size]