Permalänk
Medlem

Sälja Ps4 Pro?

Hej!

Funderar starkt på att sälja min Ps4 Pro, då den mest bara samlar damm. Kört lite God Of War 4 men tycker ärligt det inte ger mig mycket.
Är det något nytt Sony exklusivt på gång (då jag kör pc annars) som ni känner till som är på intågande. Ja förutom TLOU 2 och Days Gone då de; iaf TLOU lockar?

Detroit och Spiderman lockar inte alls tyvärr!
Funderar på att köpa ny GPU istället, från kommande nVidia Turing e.x 1170 eller så

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthLight:

Hej!

Funderar starkt på att sälja min Ps4 Pro, då den mest bara samlar damm. Kört lite God Of War 4 men tycker ärligt det inte ger mig mycket.
Är det något nytt Sony exklusivt på gång (då jag kör pc annars) som ni känner till som är på intågande. Ja förutom TLOU 2 och Days Gone som kommer i år ?

Detroit och Spiderman lockar inte alls tyvärr!
Funderar på att köpa ny GPU istället, från kommande nVidia Turing e.x 1170 eller så

Skulle sålt. Om det kommer något som lockar på PS4 kan du ju alltid köpa en beg vanlig ps4 och sälja den igen när du spelat igenom det det bör du kunna göra utan större förlust.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

@jOnÄTÄn:
Ja det är ju sant, onödigt att den bara står och tappar i värde. Kört konsol så länge jag kan minnas, men ju äldre jag blir desto mer stör jag mig på alla tillkorta kommanden som låg fps och sugrörs FOV hehe. Så lika bra att sälja den då jag ändå finner de flesta exklusiva titlarna ganska platta :/

Och tack för din input

Permalänk

Death Stranding är ju det stora ps4 esset, det är ju sagt att det ska släppas innan 2019 men vi får väl se.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grimmoire:

Death Stranding är ju det stora ps4 esset, det är ju sagt att det ska släppas innan 2019 men vi får väl se.

Justja det stämmer och blir säkert hur bra som helst då det är ifrån Kojima San
Men skulle inte även det komma till Pc ?
Har för mig jag läst det tidigare, hoppas verkligen det!

Permalänk
Medlem

Du förlorar alltid på att sälja av saker och köpa samma sak igen när något bra spel kommer. Har du ont om pengar, vad har du för GPU/dator idag. Går det inte spara pengar några månader och köpa ny GPU utan att sälja av något innan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthLight:

Justja det stämmer och blir säkert hur bra som helst då det är ifrån Kojima San
Men skulle inte även det komma till Pc ?
Har för mig jag läst det tidigare, hoppas verkligen det!

Det är PS4-exklusivt.

https://youtu.be/ifRz3EPl2vUhttps://www.youtube.com/watch?v=i...

Titta i övre högra hörnet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthLight:

Hej!

Funderar starkt på att sälja min Ps4 Pro, då den mest bara samlar damm. Kört lite God Of War 4 men tycker ärligt det inte ger mig mycket.
Är det något nytt Sony exklusivt på gång (då jag kör pc annars) som ni känner till som är på intågande. Ja förutom TLOU 2 och Days Gone då de; iaf TLOU lockar?

Detroit och Spiderman lockar inte alls tyvärr!
Funderar på att köpa ny GPU istället, från kommande nVidia Turing e.x 1170 eller så

FromSoftware släppte en liten tease om ett kommande projekt - mest troligt Bloodborne 2! Bloodborne "1" är väl en av de absolut bästa action spelen som gjorts enligt mig.

OT: Hur kan du inte gilla God of War 4!?

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Du förlorar alltid på att sälja av saker och köpa samma sak igen när något bra spel kommer. Har du ont om pengar, vad har du för GPU/dator idag. Går det inte spara pengar några månader och köpa ny GPU utan att sälja av något innan?

Det är inte sant om man inte köper nytt och säljer varje gång. Vist får han ta förlusten på sin PS4 pro nu.
Men säg att man köper en beg ps4 när Spel X kommer spelar igenom det på någon vecka. Då kommer man med stor sannolikhet få samma belopp för konsolen när han säljer den. Förlusten på spelets värde får man ju hur man än gör. Ser ingen vits med att ha en konsol stående som i bästa fall kanske används till ett spel om året.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Säger som ovan, behåll ditt PS4 och spara ihop pengar till GPU. Att köpa FE korten som KANSKE kommer i Juli är inget jag hade gjort, utan hade väntat på 3e part som antagligen kommer landa i butikerna först i början av sept(med lite tur).

Permalänk
Medlem

Tack för svaren grabbar, och njee jag kommer sälja den. Visst förlorar man en del men när den ändå blir ståendes. Kan tyvärr inte njuta av spelen då jag mest blir irriterad av 30 fps och den extremt låga FOV, som är vanligt i konsol spel.

Bloodborne var en höjdare, men vi har ju Dark Souls till pc'n iaf

Knäppt va men jag tycker faktiskt inte GoW4 är nåt speciellt, och detgäller Uncharted serien därtill. Nåja smaken är som baken

Kommer lägga ut konsolen till försäljning här!

Tack igen för era svar, uppskattas!