EVGA GTX 1080 Ti FE med Hybrid kit

Permalänk

EVGA GTX 1080 Ti FE med Hybrid kit

Hej!

Jag säljer nu mitt EVGA GTX 1080 Ti FE som är kompletterat med ett EVGA Hybrid kit. EVGA GTX 1080 Ti FE är köpt hos Komplett den 10 mars 2017 och EVGA Hybrid kit är köpt hos EVGA den 3 maj 2017.

Kvittot finns på båda två och de är också registrerade hos EVGA för förlängd garanti.

Det finns en skada i chassiramen på Hybrid kittet som varken påverkar kylförmågan eller prestandan, men det är värt att ta upp. Gängan i chassiramen som den stora skruven skall sitta i var dåligt gängad från fabrik. Jag försökte gänga ner skruven men skruven gick av i den. Det finns inget som behöver tryck för att kylas just där och det ända som blir är att det estetiskt saknas en skruv på bakplåten. Detta gäller på Hybrid och inte FE kylaren som på bild 4.

Förövrigt så har kortet fungerat felfritt och jag har varit väldigt nöjd med det. Men spelar allt för lite nu på senare år och behövs inte längre för mina behov. Orginalkartonger med alla tillbehör finns!

Endast upphämtning av kortet då det inte finns någon dedikerad kartong just för monterat grafikkort med hybrid kit.

Startbud från 5500kr

Jag förbereder mig rätten att sälja till vem jag vill och hur jag vill. Betalningen sker via Swish när vi möts upp.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk

Om du är villig att skicka tar jag den gärna för 5500kr med frakten.

Permalänk
Medlem

Var finns kortet? @wiggleforce

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Om du ändrar dig så lägger jag 5500kr + frakt.

Permalänk

5500kr och hämtar upp dock inte förrän när lönen kommer.

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Skrivet av minefrost:

Om du är villig att skicka tar jag den gärna för 5500kr med frakten.

Noterat, skickas det så måste jag montera av pumpen och betalningen sker i förskott.

Skrivet av jazon:

Var finns kortet? @wiggleforce

Kungälv, strax utanför Göteborg.

Skrivet av alfonsg00:

Om du ändrar dig så lägger jag 5500kr + frakt.

Noterat, skickas det så måste jag montera av pumpen och betalningen sker i förskott.

Skrivet av Dennissule:

5500kr och hämtar upp dock inte förrän när lönen kommer.

Noterat.

Skrivet av MetallicAcid:

5600kr + shipping if you send it

Noted. If I send it I need to disassemble the pump from the card because of packaging. Payment in advance using Swish.

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

Byta mot 2st Asus Strix 1080?

Permalänk
Medlem

Status på GPUn?

Permalänk
Skrivet av bektil:

Status på GPUn?

Just nu bud 5600kr men väntar på betalning.

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

är intresserad av kittet, kan köpa löst, eller byta mot 1080ti strix (saknar en fläkt dock ingen direkt skillnad i temps)

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Skrivet av moreempty:

är intresserad av kittet, kan köpa löst, eller byta mot 1080ti strix (saknar en fläkt dock ingen direkt skillnad i temps)

Säljes komplett med kittet och är tyvärr inte intresserad av byte till ett Strix.

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk

Kortet är nu sålt.

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone