Permalänk
Avstängd

Samsung Gear IconX 2018

Som rubriken lyder så har jag ett par Gear IconX 2018 till salu.

Endast upp-packackde och testade. Funkar prima.

Säljes då jag redan har ett par BT-lurar som jag är nöjd med.

Kvitto finns ej då jag fick dom via jobbet.

Bud från 900kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk

@Genx031: kan du tänka dig 600kr så är jag intresserad.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ImmortalCore:

@Genx031: kan du tänka dig 600kr så är jag intresserad.

Då dom kostar typ 2k, så är inte 600 aktuellt

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk

@Genx031: Det är vanligt med kvalitetsproblem på dessa lurar har jag läst, med volymbortfall på ena sidan. Med tanke på att det inte går att byta dem om de börjar krångla efter ett tag så tycker jag inte att det är ett allt för dåligt pris pga avsaknaden på kvitto plus att lådan är öppnad och de är använda. Just saying.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ImmortalCore:

@Genx031: Det är vanligt med kvalitetsproblem på dessa lurar har jag läst, med volymbortfall på ena sidan. Med tanke på att det inte går att byta dem om de börjar krångla efter ett tag så tycker jag inte att det är ett allt för dåligt pris pga avsaknaden på kvitto plus att lådan är öppnad och de är använda. Just saying.

Och det är just därför de är öppnade, för att kontrollera om detta problem finns, vilket de inte gör. Dom är testade max 10 min. Och tbh, så tror jag inte d hade varit några problem om man skulle lämna in dom på Samsung service.

Det är inte APPLE vi pratar om här

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk

@Genx031: Jag kan sträcka mig till 800kr fraktat och klart med tanke på din goda argumentation kring Apple 😁

Permalänk
Avstängd

@ImmortalCore: tackar ödmjukast, men det är fortfarande för lågt.

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av ImmortalCore:

@Genx031: Det är vanligt med kvalitetsproblem på dessa lurar har jag läst, med volymbortfall på ena sidan. Med tanke på att det inte går att byta dem om de börjar krångla efter ett tag så tycker jag inte att det är ett allt för dåligt pris pga avsaknaden på kvitto plus att lådan är öppnad och de är använda. Just saying.

Skrivet av Genx031:

Och det är just därför de är öppnade, för att kontrollera om detta problem finns, vilket de inte gör. Dom är testade max 10 min. Och tbh, så tror jag inte d hade varit några problem om man skulle lämna in dom på Samsung service.

Det är inte APPLE vi pratar om här

Bortfallet av ljud kommer eftersom filterna blir skitiga. Det kommer hända vare sig du har kvitto eller ej. De flesta öppnar bara lurarna och plockar ut filtret för att rengöra eller slänga det, oavsett så ryker garantin. Visst de kanske inte är vattentåliga men ljudet är felfritt. Tar ingen sida utan vill bara berätta hur det ser ut som en ägare.

Permalänk
Medlem

Var finns lurarna ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@doccia: Majorna, Göteborg.

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

Bjuder 900 kr inkl frakt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jggr:

Bjuder 900 kr inkl frakt.

Noterat. Ser dock gärna att du står för frakt.

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Avstängd

Sålda

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar