Permalänk
Medlem

Barnspel till PS4

Jag har en 4-årig pojke och en 6-årig dotter. Jag letar efter spel som kan passa dem, de har aldrig spelat på konsol tidigare utan bara spelat på sina iPads.
Vilka spel skulle kunna passa dem?

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem

@svalle: Öööh, Fortnite är gratis... Skämt åsido.

Spana in spel som Knack, Crash Bandicoot, Jak & Daxter, Ratchet & Clank.

Finns även många fina mindre titlar i store, tex Paw Patrol.

Permalänk
Avstängd

Spyro: Reignited Trilogy.

Visa signatur

NUC 10 16GB Core i5 10210U UHD Graphics 620 970 EVO 1TB

Swift 1 8GB Pentium N5000 UHD Graphics 605 SN520 512GB

55" CX OLED Addon T14 + Addon Sub Switch Series S

Permalänk

Legospelen, finns ju massor av Legotitlar

Permalänk
Medlem

Littel big planet
Unravel
Indi spel

Vet inte om jag skulle rekomendera jack och dexter just för svårighetsgraden är inte lätt. Jag är 29 och van spelare, ingen dålig förlorare och har lång stubin. Men de spelet driver fram de värsta ur en

Rachet and Clank dock är mycket bättre enligt mig

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Kolla Om buzz junior finns till ps4, ett av dom bättre barn/familje spel till playstation

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | Palit GeForce RTX 4080 JetStream | Crucial T700 1TB | LG 27GL850 | Noctua NH-U12A | Corsair RM850e | Logitech G915 TKL | Logitech G Pro Wireless | SteelSeries Arctis Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Tycker Lego spelen är hyffsat bra. Det är ju dock en del våld. Man slår på Lego figurer och dom exploderar. Men förutom det tycker jag dom är bra. Faktiskt roligt att spela som vuxen också 😁

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080