Bilder på ditt senaste inköp (2020) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Bilder på ditt senaste inköp (2020) [inga produktbilder]

Nytt år, nytt decennium, nya inköp. Vi fortsätter enligt reglerna i förra tråden från 2019.
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1543162-bilder-pa-ditt...

Regler:
Tanken är alltså att posta bilder på ditt senaste inköp. Det kan handla om allt från datordelar till bilar, strumpor, juicepaket eller impregnerat virke.

Bilderna ska vara egentagna (inga produktbilder). Lite kort beskrivning eller information är alltid trevligt. Undvik dock att sväva iväg i för långa diskussioner, lyft hellre ut detta till en egen tråd eller gör upp via PM!

"Hur laddar man upp bilder i forumet?"-guide:

Ladda upp bilden på valfri bilduppladdningstjänst exempelvis imgur.com, tinypic.com eller forumbilder.se

Infoga bild:
Använd "infoga bild"-funktionen eller [img]-taggar för att infoga en bild, dvs. [img]bildlänk inkl. filändelse[/img]

Bild med beskrivning:
Infoga bild med bildtext: [img src=bildlänk inkl. filändelse]bildtext här[/img]

Denna knapp används för att länka en bild.

Tänk på att man alltid ska ha med filändelsen i bildlänken (imgur.com/jgjfksdh.jpg). Välj "direct link" eller högerklick på bilden och välj sedan "kopiera bildadress".

Dold text
Permalänk
Relik 📜

Offtopic, men du satt med den tråden jävligt redo va?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Starkt TS Att du börjar komma i form! 2015 och 2016 var det 00, men 2017 var du 22 minuter sen... 2018 2019 och nu 2020 är du på pricken 00 så nu har du tre år i rad! Det är Ok att vara några minuter sen nästa år, nu när du plockat 3 år i rad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Offtopic, men du satt med den tråden jävligt redo va?

Närå jag skrev den utan förberedelser klockan 23:59

Skrivet av sleepyoh:

Starkt TS Att du börjar komma i form! 2015 och 2016 var det 00, men 2017 var du 22 minuter sen... 2018 2019 och nu 2020 är du på pricken 00 så nu har du tre år i rad! Det är Ok att vara några minuter sen nästa år, nu när du plockat 3 år i rad!

Ja 2017 var en svacka! Skäms över det men ska göra vad jag kan för att inte bryta traditionen.

Permalänk
Rekordmedlem

Vafan, inga riktiga poster än ? Jag har tappat minnet och köpt nyårschoklad.

Permalänk
Medlem

Lite spel till Switch och ett trådlöst headset

Permalänk
Medlem

Sådär ja.

Permalänk
Medlem

@Antagligen:
Kebabpizza med pommes.. det är nog det jag saknar mest från Sverige..
Men du har ju glömt vitlökssås!

Permalänk
Medlem
Skrivet av RetarDeD:

@Antagligen:

Hädelse, ve och fasa! Kebabsås heter det och den kommer i rosa format, tihi.

Permalänk
Medlem

Min iphone 7 börja bli dålig.. dör när det är så pass kallt ute. Ha titta på Iphone 11 pro men det kostar så mycket men det blev Iphone XS för 6990kr i Webhallen och skärmskydd + trådlös laddare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dansken88:

Min iphone 7 börja bli dålig.. dör när det är så pass kallt ute. Ha titta på Iphone 11 pro men det kostar så mycket men det blev Iphone XS för 6990kr i Webhallen och skärmskydd + trådlös laddare

https://imgur.com/rAdSCbp

Varför funkar inte bild?!

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Dansken88:

Varför funkar inte bild?!

Du har länkat till sidan bilden ligger på i stället för att länka till bilden med en img tag. om du väljer att citera mig så ser du hur jag länkat in bilden i denan post. >

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Du har länkat till sidan bilden ligger på i stället för att länka till bilden med en img tag. om du väljer att citera mig så ser du hur jag länkat in bilden i denan post. >
https://i.imgur.com/rAdSCbp.jpg

Så ja! Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av RetarDeD:

@Antagligen:

Skrivet av Pl4yGround:

Hädelse, ve och fasa! Kebabsås heter det och den kommer i rosa format, tihi.

Nej, det har jag inte. Den kom i burk

Permalänk
Medlem

Uppgraderar mig lite 2020.
Pratar mkt i telefon på jobbet och dessa har grymt bra mikrofoner.

Permalänk
Medlem

Ny lur. Huawei P30 pro i färgen amber sunrise

3

Permalänk
Medlem

Nyligen flyttat och kunde inte längre motstå att införskaffa en sådan här som levererades idag.

EDIT:

Kan ju slänga upp en bild som visar hur den gått i nu idag efter att jag fått fixa till ett par trösklar så den tar sig runt i hela lägenheten för egen maskin, så att säga.

Dold text
Permalänk
Medlem

Vortex pok3r rgb cherry mx silent från mellandagsrean
Spillde te rakt över min corsair bräda och polarna på discord klagar över dom bruna switcharna i duckyt + mer plats på skrivbordet

Nya köks knivar, har varit sugen på att prova en kinesisk cleaver länge. Passade på att beställa lite fler från samma tillverkare på samma gång

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Vart köpte du turok 1 och 2 till switch?

Permalänk
Medlem
Skrivet av magma86:

Vart köpte du turok 1 och 2 till switch?

Köptes på Limited run games

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Köptes på Limited run games

Tack

Permalänk
Medlem

Blev med ny teve, en Philips 50PUS8804, som ersätter en tio år gammal LG 42LH3000. Skönt med lite större bild.

Permalänk
Lego Master

"Råkade" bli en ny TV trots allt.
LG OLED65B9, ersätter 10+ år gammal LG LCD 46". Jäkla skillnad i bild, speciellt när man kan spela HDR-material.

Permalänk
Medlem

Uppgraderade vitrinskåpet med två nya gin (Falu och Sipsmith) samt gin och tonic-glas från Orrefors.

Permalänk
Medlem

Köpte den nya Macbook pro 16 åt mig själv

Det är bas modellen med 32 gb ram och 1 tb disk för den som är nyfiken.

Edit: Varför har jag inte köpt en Macbook pro innan? Den funkar riktigt bra.

Permalänk
ModeEEEErator
Skrivet av Wifi:

Uppgraderade vitrinskåpet med två nya gin (Falu och Sipsmith) samt gin och tonic-glas från Orrefors.

https://i.imgur.com/k1Ktb4K.jpg

Riktigt fin Gin det där, råkar känna Sven som har bränneriet och bryggeriet

Permalänk
Medlem

Det var dags att byta ut de slitna öronmuffarna från mina Sennheiser RS-170 hörlurar. Dessa trotjänare tuffar på år efter år, inköpta 2011-05 och hoppas de håller några år till, riktigt nöjd!
224kr inkl. frakt direkt från Sennheiser.

Permalänk
Medlem

Äntligen köpt ny telefon 😁
Haft min s7 Edge i över 3 är så var hög tid för en uppgradering. Vet att s11/20 kommer presenteras i februari men kommer nog vara för dyr för mig när den är helt ny så en s10 blev perfekt 😀

Permalänk
Medlem

Fick äntligen hem mitt nya tangentbord. Som jag väntat länge på att den skall släppas i Sverige!
Ducky Year Of The Pig. Känns riktigt märkligt att gå från ett fullstort tangentbord till 60%

Permalänk
Medlem

Värdelös bild, och står temporärt på köksstolar men, ett par SVS Ultra Bookshelf