HP-laddare | VGA-KVM | Netgear 3700 | USB-WiFi

Permalänk
Medlem

HP-laddare | VGA-KVM | Netgear 3700 | USB-WiFi

Har rensat lite till i lådorna och hittat saker som kanske kan få göra lite nytta till hos nån annan...

Bild 1:
2 Vanliga HP-laddare (modell äldre med ca 7mm bred rund kontakt), 90W samt 45W
1 Travel charger som har ett USB-uttag också, 65W
Har inget att testa dem med men ser inte varför de inte skulle funka...

Bild 2:
Aten VGA USB KVM. Tror den är lite kinkig med att ha trådlös USB-mus-adapter men fungerade sist jag använde den för typ två år sen

Bild 3:
Netgear WNDR 3700 som jag använt som WiFi-brygga på en stationär dator. Har flashat om den till dd-wrt tror jag (eller nåt annat, minns inte, orkar inte rodda med det). Fabriksåterställd.

Bild 4:
USB-wifi-adapter som jag köpte två av när de kostade typ 9kr på komplett. Kartongen endast öppnad, ej använd.

Kan mötas upp i Norrköping, kan möjligen dra mig till att lägga wifi-grejorna på lådan mot fraktkostnad... De andra sakerna är nog för tunga för att skickas på ett rimligt sätt.

Först till kvarn, inga PM, bara kommentarer till annonsen tack. Det som inte är tingat på måndag kväll åker till returstationen

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag sitter på ganska så många datorer men är lite kort på laddare. Om du orkar posta laddarna så lovar jag att de kommer till användning hos mindre välbärgade personer. Självklart swishar jag för frakten, vad den nu skulle kunna bli.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puoti Pelkonen:

Jag sitter på ganska så många datorer men är lite kort på laddare. Om du orkar posta laddarna så lovar jag att de kommer till användning hos mindre välbärgade personer. Självklart swishar jag för frakten, vad den nu skulle kunna bli.

Ja ska du ha alla tre kan jag nog lösa det. Måste väga dem och se vad de kostar. Lättast är nog en blå posten-påse tror jag.

Permalänk
Livsnjutare 😎

”Posten Skicka Lätt” är smidigt och enkelt sätt att skicka paket på annars.
63kr för upp till ett kilo, 95kr för upp till 2kg

Och då kan paketen ändå vara ganska stora ! 📦

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk

Man blir verkligen glad då liknande trådar dyker upp! Hatten av till er alla och man bugar och bockar!