Roborock borste o filter tillbehör S6 MaxV

Permalänk
Medlem

Roborock borste o filter tillbehör S6 MaxV

Hej!

Vart köper ni era filter o borstar till era roborocks dammsugare ?

Permalänk
Medlem

Jag kör från iNet, blir lite dyrt kanske men det lever jag med då grejerna kommer fort, men har kompisar som kör från Ebay för dessa.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: ASUS TUF Gaming RX7800XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD, Chassi : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Spare/kontor
MOBO: MSI Z95 Gaming 5, CPU: Intel Core I5 4790K @ 4.5GHz, RAM: 4x8GBB @ 1600MHz, GPU: Sapphire RX 5700 (Flashat till XT), SSD: totalt 2TB S-ata, Chassi : Corsair 300 (Nånting), PSU: Coolermaster 750Watt, Skärm: Philips 34" Curved 100Hz

Permalänk
Medlem

Jag köpte filter till min S5max från kjell och Co men S5max ville inte känna av filtret klagade och sa dustbin not installed men det var den. Men köpte från mistore istället lite dyrare men det är org filter så nu klagar den inte.

Permalänk
Medlem

Jag har köpt ifrån kina när jag skulle handla andra saker. Men man kan ju köra banggood och från Tjeckiska lagret också.

Något av detta kanske fungerar? Kör ifrån CZ så slipper du tull och moms då det är i EU.
https://www.banggood.com/search/s6-maxv-filter.html?from=nav

Edit: moms borde vara inräknad redan på CZ lagret var det jag menade.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem

Köpt en gång, var från robotexperten tror jag sidan heter. Var till en S5 (utan max).

Visa signatur

Questions are the beginnings of wisdom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lansen:

Hej!

Vart köper ni era filter o borstar till era roborocks dammsugare ?

köper nästan alltid från aliexpress oavsett modell.
köper man större satser lönar det sig rätt bra.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.