ASUS 27" ROG Swift PG279Q 165 Hz G-Sync + bordsfäste

Permalänk

ASUS 27" ROG Swift PG279Q 165 Hz G-Sync + bordsfäste

Säljer en riktigt bra skärm pga byte till Ultrawide. Skärmen är just nu monterad på en bordsarm, som ingår vid köp. Självklart kommer även det vanliga bordsstativet med.

Se info här:
https://www.inet.se/produkt/2213822/asus-27-rog-swift-pg279q-...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500kr

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Skrivet av Kethsi:

Nja, då behåller jag den hellre själv!

Permalänk
Medlem

2200 + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 2600:- med upphämtning.

Edit.
Hur gammal är skärmen?

Har den några defekter?

Visa signatur

AMD Ryzen R7 5800X3D ll Corsair H115 Platinum (2xNF-A14 IPPC) ll Asus CH VI HERO ll G.Skill Ripjaws V@3600Mhz 2x8GB ll MSI RTX 3080 Gaming Trio X 10G ll Samsung 970 EVO PLUS 1TB ll Fractal Design Define S ll EVGA SuperNOVA 1000 G3 ll Acer Predator X34 ll Creative Sound BlasterX AE-5 ll Corsair SP-2500
AMD Ryzen R7 3700X ll Corsair H60 V2 (ML120Pro) ll ROG STRIX B450-F GAMING ll Kingston HyperX@3600Mhz 2x8GB ll ZOTAC GTX 1080 AMP! Extreme ll Toshiba XG3 512GB ll Fractal Design Define C ll Corsair CS750M ll Asus ROG Strix XG27UQ
AMD Ryzen R5 2600X ll Wraith Prism ll ROG STRIX X370-I GAMING ll Corsair Vengeance LPX@3200Mhz 2x8GB ll MSI GTX 970 Gaming 4G ll Samsung 960 Evo 250GB ll Kolink Satellite ll Cooler Baster B700 V2 ll Sony Bravia KE-65XH9505

Permalänk
Skrivet av Shelby85:

Lägger ett bud på 2600:- med upphämtning.

Edit.
Hur gammal är skärmen?

Har den några defekter?

Skärmen är några år, inte helt säkert faktiskt. Inga defekter, fungerar riktigt bra fortfarande

FYI, Avvaktar till leverans av nya skärmen att stänga annonsen. Troligtvis imorgon eller torsdag.

Permalänk
Medlem

Jag drar tillbaka mitt bud, hittade en annan som det blev istället.

Visa signatur

AMD Ryzen R7 5800X3D ll Corsair H115 Platinum (2xNF-A14 IPPC) ll Asus CH VI HERO ll G.Skill Ripjaws V@3600Mhz 2x8GB ll MSI RTX 3080 Gaming Trio X 10G ll Samsung 970 EVO PLUS 1TB ll Fractal Design Define S ll EVGA SuperNOVA 1000 G3 ll Acer Predator X34 ll Creative Sound BlasterX AE-5 ll Corsair SP-2500
AMD Ryzen R7 3700X ll Corsair H60 V2 (ML120Pro) ll ROG STRIX B450-F GAMING ll Kingston HyperX@3600Mhz 2x8GB ll ZOTAC GTX 1080 AMP! Extreme ll Toshiba XG3 512GB ll Fractal Design Define C ll Corsair CS750M ll Asus ROG Strix XG27UQ
AMD Ryzen R5 2600X ll Wraith Prism ll ROG STRIX X370-I GAMING ll Corsair Vengeance LPX@3200Mhz 2x8GB ll MSI GTX 970 Gaming 4G ll Samsung 960 Evo 250GB ll Kolink Satellite ll Cooler Baster B700 V2 ll Sony Bravia KE-65XH9505

Permalänk
Medlem

Är den såld?

Visa signatur

Rigg Asus Rog strix Z590-A Gaming, Intel i7 11700KF, Nzxt Kraken Z73 White, Asus RTX 2070 Super, Corsair Vengeance 32 gb 3600mhz, Corsair MP600 NVME M.2 1tb, corsair, 2 x samsung evo 980 NVME M.2 1 tb, HX850i, Corsair Obsidian 750D, Skärm LG 27GL83A-B.

Permalänk
Medlem

Om du kan skicka den så köper jag den

Visa signatur

Rigg Asus Rog strix Z590-A Gaming, Intel i7 11700KF, Nzxt Kraken Z73 White, Asus RTX 2070 Super, Corsair Vengeance 32 gb 3600mhz, Corsair MP600 NVME M.2 1tb, corsair, 2 x samsung evo 980 NVME M.2 1 tb, HX850i, Corsair Obsidian 750D, Skärm LG 27GL83A-B.

Permalänk
Skrivet av Bitfenix:

Gäller ditt bud fortfarande?

quote postid="18873902" userid="56353" name="Faccan"]
Om du kan skicka den så köper jag den
[/quote]

Tror att den är ganska tung så kan bli dyrt med frakten... Vad bjuder du? Då ingår ju inte frakten tyvärr.

Permalänk
Medlem

Slog till på en annan

Permalänk

Bjuder 2300 plus hämtar.

Permalänk
Medlem

Du råkar inte ha vägarna förbi innerstan?

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Skrivet av blunden:

Du råkar inte ha vägarna förbi innerstan?

Vid bra bud kan jag säkert köra in och lämna den

Permalänk
Medlem
Skrivet av scratchcard:

Vid bra bud kan jag säkert köra in och lämna den

OK.

Vad är det för bordsfäste som du monterat den på? Hur långt skulle du säga är avståndet från bakre bordskanten till framsidan av skärmen är, dvs. hur mycket närmare användaren hamnar bilden? Ser inte ut att ta upp så mycket utrymme i djupled, vilket är bra, men inte helt enkelt att avgöra från en bild. Följer displayport-kabeln med också?

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Skrivet av blunden:

OK.

Vad är det för bordsfäste som du monterat den på? Hur långt skulle du säga är avståndet från bakre bordskanten till framsidan av skärmen är, dvs. hur mycket närmare användaren hamnar bilden? Ser inte ut att ta upp så mycket utrymme i djupled, vilket är bra, men inte helt enkelt att avgöra från en bild. Följer displayport-kabeln med också?

Ganska säker på att det är detta: https://www.kjell.com/se/produkter/dator/skarmfaste/bordsfast..., bör ha alla detaljer där! Dock inte helt säkert att jag har "verktygen" för justeringar men ska försöka leta upp dem.
Tyvärr följer inte DP-kabeln med då jag har två datorer inkopplade till nya skärmen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av scratchcard:

Ganska säker på att det är detta: https://www.kjell.com/se/produkter/dator/skarmfaste/bordsfast..., bör ha alla detaljer där! Dock inte helt säkert att jag har "verktygen" för justeringar men ska försöka leta upp dem.
Tyvärr följer inte DP-kabeln med då jag har två datorer inkopplade till nya skärmen!

Ok, så ca 10 cm djup mätt från mitten av den runda metallstaven när skärmen är monterad som på din bild. Ser dock inte något mått hur långt den staven är från bordskanten. Har du möjlighet att mäta, eller åtmintone göra en uppskattning? Anledningen till frågan är att mitt bord inte har överdrivet mycket utrymme på den ledden så risken är att skärmen hamnar för långt fram.

Jag förstår. Då tar jag hänsyn till att jag behöver köpa till en kabel också.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Skrivet av blunden:

Ok, så ca 10 cm djup mätt från mitten av den runda metallstaven när skärmen är monterad som på din bild. Ser dock inte något mått hur långt den staven är från bordskanten. Har du möjlighet att mäta, eller åtmintone göra en uppskattning? Anledningen till frågan är att mitt bord inte har överdrivet mycket utrymme på den ledden så risken är att skärmen hamnar för långt fram.

Jag förstår. Då tar jag hänsyn till att jag behöver köpa till en kabel också.

Förstår jag rätt så tänker du hur långt in staven är när den är monterad på bordet. Skulle tro en ungefär 5-6 cm. Mitt bord är ganska litet och det har fungerat bra! Men är ju en liten bit ut mot användaren från väggen såklart.

Permalänk

Bjuder 2600 plus hämta

Permalänk
Skrivet av lejonhead:

Bjuder 2600 plus hämta

Det är taget om ingen bjuder högre?

Permalänk
Medlem
Skrivet av scratchcard:

Förstår jag rätt så tänker du hur långt in staven är när den är monterad på bordet. Skulle tro en ungefär 5-6 cm. Mitt bord är ganska litet och det har fungerat bra! Men är ju en liten bit ut mot användaren från väggen såklart.

Precis. Så framsidan av skärmen bör med andra ord vara ca 15-16 cm närmare användaren än den bakre kanten av bordet. Det är ungefär som min nuvarande uppsättning så det bör fungera.

Bjuder 2800 kr om du kan köra ut den till mig.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Skrivet av blunden:

Precis. Så framsidan av skärmen bör med andra ord vara ca 15-16 cm närmare användaren än den bakre kanten av bordet. Det är ungefär som min nuvarande uppsättning så det bör fungera.

Bjuder 2800 kr om du kan köra ut den till mig.

Låter bra, det kör vi på skriver på DM!

Permalänk
Medlem

Tyckte att du och jag kom överens om köp i PM redan...så JÄVLA dåligt att du går och säljer den till ngn annan om du nu gör det. RIKTIGT JÄVLA DÅLIGT

Visa signatur

Rigg Asus Rog strix Z590-A Gaming, Intel i7 11700KF, Nzxt Kraken Z73 White, Asus RTX 2070 Super, Corsair Vengeance 32 gb 3600mhz, Corsair MP600 NVME M.2 1tb, corsair, 2 x samsung evo 980 NVME M.2 1 tb, HX850i, Corsair Obsidian 750D, Skärm LG 27GL83A-B.

Permalänk
Skrivet av Faccan:

Tyckte att du och jag kom överens om köp i PM redan...så JÄVLA dåligt att du går och säljer den till ngn annan om du nu gör det. RIKTIGT JÄVLA DÅLIGT

Då var vi inte synkade, vi diskuterade enbart möjlighet för olika leveransalternativ, inte någon gång accepterade jag ditt bud...
Budgivningen har varit aktiv i tråden.

Har nu kommit överens med annan köpare ovan och stängt annonsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faccan:

Tyckte att du och jag kom överens om köp i PM redan...så JÄVLA dåligt att du går och säljer den till ngn annan om du nu gör det. RIKTIGT JÄVLA DÅLIGT

Vi andra som bjöd i tråden hade ingen aning om att förhandling pågick vid sidan av, eller ens att du lämnat ett bud.

När övrig budgivning skett i tråden tycker jag personligen att man bör hålla den där. Annars skapar man bara extra jobb för säljaren och det kan lätt tolkas som ett sätt att försöka undvika att andra bjuder över, vilket förmodligen skett om du lagt budet i tråden.

Att en säljare hellre väljer att sälja till en lokal köpare är förövrigt ganska naturligt. Har själv missat möjligheten att köpa prylar ett flertal gånger av den anledningen, även gånger då jag svarade först eller gav ett högre bud. Sånt händer. De gånger jag säljer saker tenderar jag att resonera på samma sätt.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Vi andra som bjöd i tråden hade ingen aning om att förhandling pågick vid sidan av, eller ens att du lämnat ett bud.

När övrig budgivning skett i tråden tycker jag personligen att man bör hålla den där. Annars skapar man bara extra jobb för säljaren och det kan lätt tolkas som ett sätt att försöka undvika att andra bjuder över, vilket förmodligen skett om du lagt budet i tråden.

Att en säljare hellre väljer att sälja till en lokal köpare är förövrigt ganska naturligt. Har själv missat möjligheten att köpa prylar ett flertal gånger av den anledningen, även gånger då jag svarade först eller gav ett högre bud. Sånt händer. De gånger jag säljer saker tenderar jag att resonera på samma sätt.

Jag skrev här i tråden men fick ingen respons så jag skrev privat...plus i annonsen står det inget om budgivning. Även om det var det så fick man ingen chans att buda emot. Plus jag har skrivit att jag köper den både privat mellan hon och mig och i tråden här!!! Så hon ljuger när hon skriver att jag inte sagt jag vill ha den. Hade hon skött detta hade hon sagt till mig att hon fått ett högre bud och frågat mig om jag vill ge mer. Som hon gjorde med en före mig här tråden. Mig gav hon inte en chans plus jag skrivit att jag köper den.

Ja sen är det klart att du försvarar henne för du kan köpa den 😂😂😂 så jävla dåligt. Jag har skrivit i tråden att jag köper den!!! Hur har du kunnat missa det?

ej klar
Visa signatur

Rigg Asus Rog strix Z590-A Gaming, Intel i7 11700KF, Nzxt Kraken Z73 White, Asus RTX 2070 Super, Corsair Vengeance 32 gb 3600mhz, Corsair MP600 NVME M.2 1tb, corsair, 2 x samsung evo 980 NVME M.2 1 tb, HX850i, Corsair Obsidian 750D, Skärm LG 27GL83A-B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faccan:

Jag skrev här i tråden men fick ingen respons så jag skrev privat...plus i annonsen står det inget om budgivning. Även om det var det så fick man ingen chans att buda emot. Plus jag har skrivit att jag köper den både privat mellan hon och mig och i tråden här!!! Så hon ljuger när hon skriver att jag inte sagt jag vill ha den. Hade hon skött detta hade hon sagt till mig att hon fått ett högre bud och frågat mig om jag vill ge mer. Som hon gjorde med en före mig här tråden. Mig gav hon inte en chans plus jag skrivit att jag köper den.

Ja sen är det klart att du försvarar henne för du kan köpa den 😂😂😂 så jävla dåligt. Jag har skrivit i tråden att jag köper den!!! Hur har du kunnat missa det?

Mm, jag ser nu att du först inte fick svar så kan därmed förstå att du skickade ett PM. Eftersom du svarat i tråden borde du dock även ha fått indikation på att det skrivits i tråden under "Följda trådar".

Ser inte att hon någonstans sagt att du inte vill ha den, bara att hon inte tolkade er kommunikation som ett accepterat bud. Detta är även ganska uppenbart om man läser de senare inläggen i tråden där hon gick tillbaka till senaste ej tillbakadragna bud för att fråga om det fortfarande var giltigt.

Visst, mitt försvar kan framstå partiskt, men det är inte bara för att jag får köpa den utan också för att jag som sagt precis som denna säljare prioriterar smidiga transaktioner som inte kräver frakt, särskilt för tunga och skrymmande varor. Att döma av din signatur vet du precis som jag hur stor och tung kartongen för denna modell är. Det finns också en viss risk för att den skulle gå sönder i frakten, något som händer då och då även när de är nya. Att då prioritera lokala köpare tycker jag är fullt rimligt, även om jag inte vet exakt vad ni pratade om. Jag såg att du skrivit i tråden att du köper den, men såg inget bud så när budgivningen fortsatte och säljaren svarat i tråden lade jag ett bud. Ser inget fel med det.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Det var inte snack om frakt utan en kompis skulle hämta den hos henne!!!! Så hela det snacket håller inte iheller.

Plus det var ingen budgivning. Jag skrev ett pris i PM skrev här ute att jag ville köpa den. Fixade med upphämtning. Tycker det är sjukt dåligt av henne. Kan du inte inse det och är så partisk (trots du inte vet allt, hur fan man nu kan göra det då) :/ ja då vettiga alltså :/

Men jaja. Jag kan bara hoppas på att fler läser detta så fler inte handlar av henne

Visa signatur

Rigg Asus Rog strix Z590-A Gaming, Intel i7 11700KF, Nzxt Kraken Z73 White, Asus RTX 2070 Super, Corsair Vengeance 32 gb 3600mhz, Corsair MP600 NVME M.2 1tb, corsair, 2 x samsung evo 980 NVME M.2 1 tb, HX850i, Corsair Obsidian 750D, Skärm LG 27GL83A-B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faccan:

Det var inte snack om frakt utan en kompis skulle hämta den hos henne!!!! Så hela det snacket håller inte iheller.

Plus det var ingen budgivning. Jag skrev ett pris i PM skrev här ute att jag ville köpa den. Fixade med upphämtning. Tycker det är sjukt dåligt av henne. Kan du inte inse det och är så partisk (trots du inte vet allt, hur fan man nu kan göra det då) :/ ja då vettiga alltså :/

Men jaja. Jag kan bara hoppas på att fler läser detta så fler inte handlar av henne

Jaså? Det var mer än jag visste. Jag kan naturligtvis bara utgå från vad du skrivit i tråden, och där var det bara tal om frakt. Det kändes därför som ett rimligt antagande.

Vadå ingen budgivning förresten? Det var flera stycken som lämnat bud innan du skrev något inlägg i tråden, förutsatt att det stämmer att du skickade ditt PM mellan ditt första och andra inlägg här i tråden, så det var tydligt fråga om en budgivning. Så länge de som svarar på annonsen erbjuder ett lägre pris än det som angivits i annonsen så handlar det per definition om en budgivning.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q