Permalänk
Medlem

RTX 3070 Asus Dual OC

Då min förra annons möjligtvis var otydlig och det inte blev något av försäljningen så lägger jag upp en ny annons.

Ett Asus Dual OC 3070 som skickas i originalförpackningen med kvitto.

Sätter ett Köp nu-pris på 8500kr
men man får såklart buda under också.

Kortet skickas med Postnords "skicka lätt" innan helgen och betalas i förskott med Swish.
Goda marknadsreferenser finns samt äldre annonser.

Mvh Jonathan

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

Ett kanonkort av en kanonkille till ett kanonpris (i dagens mått mätt åtminstone ), skynda fynda!

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Avstängd

Köper gärna för 8500

Permalänk

om inte mr.Pro tar det så ställer jag mig i kö

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

Snåla nu inte med Skicka Lätt för en så dyr vara, det är knappt spårbart och inte försäkrat alls

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Snåla nu inte med Skicka Lätt för en så dyr vara, det är knappt spårbart och inte försäkrat alls

Jo, det är spårbart och försäkrat.
Jag har köpt och skickat med skicka lätt flera gånger och försäkrat det varje gång.
Eller har du någon annan idé, jag är öppen för det!

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

om inte mr.Pro tar det så ställer jag mig i kö

Yes, jag återkommer alldeles strax efter vi pratat klart

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonhed:

Jo, det är spårbart och försäkrat.
Jag har köpt och skickat med skicka lätt flera gånger och försäkrat det varje gång.
Eller har du någon annan idé, jag är öppen för det!

Spårbart som i inlämnat och framme, inget där emellan. Så har det iaf varit alla gånger jag använt det. Försäkringen får du ju betala för. Från Medium-storlek är det vad jag kallar spårbart på riktigt och försäkring inkluderat. 122kr.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

Skicka lätt är inte försäkrat om man inte lägger till det som extra för 56kr men då är det bättre att istället välja skicka Medium (122kr, max 3kg) eller Large (149kr, max 5kg) som är försäkrat och spårbart utan tillägg.

Tro mig för jag skickar mycket paket med postnord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Spårbart som i inlämnat och framme, inget där emellan. Så har det iaf varit alla gånger jag använt det. Försäkringen får du ju betala för. Från Medium-storlek är det vad jag kallar spårbart på riktigt och försäkring inkluderat. 122kr.

Skrivet av Calma:

Skicka lätt är inte försäkrat om man inte lägger till det som extra för 56kr men då är det bättre att istället välja skicka Medium (122kr, max 3kg) eller Large (149kr, max 5kg) som är försäkrat och spårbart utan tillägg.

Tro mig för jag skickar mycket paket med postnord.

Tack för info!
Det jag alltid gjort innan är som ni säger och betalat den extra summan. Men detta låter ju bättre så det får bli det denna gång!
Jag har en fäbless för att göra paket så dom är väldigt säkra och noggrant gjorda. Däremot skulle jag aldrig skicka utan försäkring ändå

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonhed:

Tack för info!
Det jag alltid gjort innan är som ni säger och betalat den extra summan. Men detta låter ju bättre så det får bli det denna gång!
Jag har en fäbless för att göra paket så dom är väldigt säkra och noggrant gjorda. Däremot skulle jag aldrig skicka utan försäkring ändå

Tänk också på att boka korrekt vikt!

Postnord samt några andra åkerier har blivit hårdare med vikterna generellt då allt går per automatik.
Tidigare kunde man boka 1kg frakt om det vägde typ 1.2kg och det var ok utan problem men under 2020 fick jag hem två fina fakturor från postnord i efterhand på vad jag tror var typ 79kr i avgift för att jag 'fuskat' med vikten och det handlade knappast om några kilon utan som mest typ 200 gram vilket kändes rätt löjligt. Bara ett tips att det är värt att betala 20-25kr extra istället för att få hem en räkning på drygt 3 gånger så mycket..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Tänk också på att boka korrekt vikt!

Postnord bland några andra åkerier har blivit riktigt hårdare med vikterna generellt då allt går per automatik.
Tidigare kunde man boka 1kg frakt om det vägde typ 1.2kg och det var ok men under 2020 fick jag hem två fina fakturor från postnord på vad jag tror var typ 79kr i avgift för att jag fuskat med vikten och det handlade knappast om några kilon utan som mest typ 200 gram vilket kändes rätt löjligt.

Okej, ja det ska jag tänka på.
Får kolla på Inet vad paketvikten är innan jag skickar!
Och lägga på några hundra gram. Jag antar att för lite vikt inte spelar någon roll va?

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk

@Jonhed
vart det affär? eller står jag kvar i kö ? bara undrar ifall att jag annars skall lägga bud på annat kort
MvH
HP

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

@Jonhed
vart det affär? eller står jag kvar i kö ? bara undrar ifall att jag annars skall lägga bud på annat kort
MvH
HP

Jag har skrivit mejl med mitt mobilnummer men han har inte svarat sedan dess. Vet ej vad kutym är gällande tid, och jag har inte riktigt möjlighet att missa en affär så om du kan vänta till kl 18.00 då har det gått 40 minuter? Har jag ej fått då så får du köpa

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Skrivet av Jonhed:

Jag har skrivit mejl med mitt mobilnummer men han har inte svarat sedan dess. Vet ej vad kutym är gällande tid, och jag har inte riktigt möjlighet att missa en affär så om du kan vänta till kl 18.00 då har det gått 40 minuter? Har jag ej fått då så får du köpa

Ok jag skickar ett PM till dig med mitt mobilnummer
då jag säkert loggar ut från swec snart

Dra ett sms i så fall me ditt nummer så swishar jag direkt på 5 minuter, om han inte hör av sig

annars om jag är online så kan du ta det här i PM..

MvH
HP

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

Ok jag skickar ett PM till dig med mitt mobilnummer
då jag säkert loggar ut från swec snart

Dra ett sms i så fall me ditt nummer så swishar jag direkt på 5 minuter, om han inte hör av sig

annars om jag är online så kan du ta det här i PM..

MvH
HP

Yes definitivt

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64