Permalänk
Medlem

Problem med min dator

Hej! Allt börja med att jag satt och spelade csgo och datorn dog bara efter det vart den svårstartad men brukade funka efter en stund. Ofta kommer det upp en blå bild med en vit smiley och har läst att den kommer fram när windows inte svarar så försökte ladda ner window 7 ultimate men musen och tangentbordet vill inte fungera när man ska välja land och sånt. Kan jag återställa datorn så jag får tillbaks windows 10 eller hur ska jag göra för kan inte göra något när den startar flrutom att gå in i bios.. kan det vara något annat fel än windows?🙃

Permalänk
Medlem
Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Kommer tyvärr inte in på datorn så kan inte söka på google eller ladda ner något🙃 är fast när ma. Ska völja land och sånt till windowset som är i datorn nu men inget funkar🙃

Permalänk
Medlem
Skrivet av HavrenxD:

Kommer tyvärr inte in på datorn så kan inte söka på google eller ladda ner något🙃 är fast när ma. Ska völja land och sånt till windowset som är i datorn nu men inget funkar🙃

Ingen polare/släkting etc. som kan hjälpa dig med den biten?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Har kollat men min storebror skulle kolla på det imorgon men tror inte det kommer gå så bra då han ska försöka med en annan hårddisk😂

Permalänk
Medlem

Det han ska göra är att skapa installationsmedia på ett usb minne. https://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless