Spotify Wrapped 2021 – vad lyssnade ni på mest i år?

Permalänk
Häxmästare ✨

Spotify Wrapped 2021 – vad lyssnade ni på mest i år?

I vanlig ordning mot slutet av året är det dags att få sitt musiklyssnande sammanfattat, åtminstone om man lyssnar via Spotify. Det var ingen direkt högoddsare att det bara var tv-spelsmusik för min del, då vi nästan uteslutande lyssnar på det på kontoret.

Hur ser era listor ut?

Permalänk
Benchmaskin 🍞

För mig hamnade Tesseract i toppen igen, typ 6:e året i rad eller sånt. Snöade också in på Nightwish och specifikt Floor som har helt otrolig sångröst.
Också lite besviken att kazoo-musiken som vi spelar på kontoret i hamnade högre upp. Dåligt

Permalänk
Medlem

Jäkla massa minuter folk lyssnar!

Permalänk
Snusfri

Rejält blandat som vanligt för mig

Permalänk
Medlem

Mitt spotify som rullar på jobbet dag in och dag ut

Permalänk
Nyhetsredaktör

Det enda som faktiskt förvånade mig var Blackpink, för jag kan legitimt inte komma ihåg när jag lyssnat på dem tillräckligt mycket för att de ska ta så mycket plats i min lista. Det lutar åt att jag kan ha glömt det på repeat någon gång eller nåt. Toppgenren svensk hiphop lär vara min intensiva Petter-period i början av året, haha. Annars kändes det mesta HYFSAT rimligt ändå.

I år är också första året på väldigt många där Bloc Party saknas från min lista. Även BTS, som toppat två senaste åren, föll bort.
Jag misstänker dock att något är borked. Artisten till min topplåt saknas från toppartisterna, däremot har artisten för tredje mest lyssnade låten letat sig in som fjärde mest spelade. Båda fall är en låt vardera som jag hakat upp mig på och haft på repeat.

Permalänk
Medlem

Men vad i helvete, 127989 minuter, ner från förra året.

fixade bilden
Permalänk
Medlem

Jag personligen blev lite överraskad att det blev så mycket punk på min årslista faktiskt.

Men kollar man last.fm och "Rullande" år så verkar det ju stämma väldigt bra.

Permalänk
Medlem

får bara som alternativ att det finns tillgängligt i appen och när jag går till appen får jag bara låtarna jag lyssnar på. HJÄLP!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

EN TVÅ TRE FYR FEM SEX SJU DET ÄR NYTT REKORD DÅ KAN JAG SLUTA NU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

För mig hamnade Tesseract i toppen igen, typ 6:e året i rad eller sånt. Snöade också in på Nightwish och specifikt Floor som har helt otrolig sångröst.
Också lite besviken att kazoo-musiken som vi spelar på kontoret i hamnade högre upp. Dåligt
//cdn.sweclockers.com/artikel/fil/99306?key=1d14585a78104dc4cd6b76a2a9e6f877
//cdn.sweclockers.com/artikel/fil/99305?key=7f06261330045f5aff49f9a021051c1d