Asus ROG Swift PG279QE, 27", G-Sync, 165 Hz

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Asus ROG Swift PG279QE, 27", G-Sync, 165 Hz

Säljes på grund av skärmbyte. Är den uppdaterade modellen från 2019 (PG279QE) och inte originalet (PG279Q) från 2015. Storlek 27 tum, 2 560 × 1 440 pixlar, 165 Hz med Nvidia G-Sync. Skärmen i bra skicka och nedpackad i originalkartong (enligt bild), så det borde inte vara några problem att skicka den.

Affär öga mot öga att föredra, men kan även skicka mot förbetalning och du står för frakten. Bor i Gävle och är veckovis i Stockholm på måndagar. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

2500+frakt

Visa signatur

| R9 7950x | Seasonic Prime TX 1000 | 64GB | RTX 4090 STRIX | MSI 32" MPG 321URX 4k QD-OLED 240 Hz |

| 2x Xeon E5-2697v3 | Corsair HXi 1000 | 64GB | RTX 3080ti |

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av minsk78:

2500+frakt

Noterat!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@minsk78 Jag tänkte låta annonsen ligga upp till klockan 22:00 ikväll, om du fortfarande har ledande bud är skärmen din.

Visa signatur

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Annonsen är avslutad

Visa signatur