Permalänk
Medlem

Färglaserskrivare /multifunk

Hejsan
behöver uppgradera kontoret hemma med en färglaser/multifunktionsskrivare budget ~5000 sek ink. moms. men gör inget om det är mindre så klart

Några tips/förslag , följande ligger i min nuvarande lista av val.

HP Color LaserJet Pro MFP M283fdw
HP Color LaserJet Pro MFP M479dw

Brother DCP-L3550CDW
Brother MFC-L3750CDW

https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?j=5242561,5129957,494...

Visa signatur

chmod 775

Permalänk
Medlem

Mitt stående tips för färglaser är att utöver maskinen även titta på vad det kostar att köpa toner. Så det inte blir en chock när det är dags.

Permalänk
Medlem

Skulle nog avråda från HP då man numera måste ha uppkoppling till internet och en inloggning för att kunna använda alla funktioner så som scanning.

Jag stör mig väldigt på detta på min HP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lAvliden:

Mitt stående tips för färglaser är att utöver maskinen även titta på vad det kostar att köpa toner. Så det inte blir en chock när det är dags.

Utöver toner ska man också räkna med byte av trumman ifall den inte är del av tonern, vissa skrivare har dessa som separata reservdelar.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

Det blev en Brother DCP-L3550CDW. Återkommer om den suger

Visa signatur

chmod 775

Permalänk
Medlem

Kan varmt rekommendera Kyocera, stabila bra maskiner som inte har hutlösa priser på toner.
Gränssnittet och funktionalitet är bland de bästa i prisklassen också skulle jag vilja påstå.

Deras M5526cdn-serie hoppar lite i pris så du kommer i regel ganska nära 5k när de går på kampanj
https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/5175858_...

Brother funkar, inget jag skulle skaffa om man har några krav utanför riktiga basbehov

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffe-2k:

Någon update på skrivaren?

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

@stoffe-2k

Skrivet av stoffe-2k:

Skrivet av FireFox:

Någon update på skrivaren?

Är den godkänd?

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp1k3n:

@stoffe-2k

Är den godkänd?

Den är helt klart godkänd.

Visa signatur

chmod 775