Permalänk
Medlem

LG OLED48CX6LB 48"

Säljer min "skärm". Har köpt en G9 OLED så den här få gå i pension. Inköpt 2021-06-23.
Om jag tolkar deras hemsida rätt så har TV:n 2 års garanti men 5 års panelgaranti. Skulle det ske något så hjälper jag såklart med kvitton etc.
Ingen burn in och andra sådana problem. Skyddsplasten är fortfarande kvar på panelen. Den köptes lite efter min son föddes och jag var lite väl kaxig med min uppskattad lediga tid att spela spel.... Används 30-90 min i taget då och då när det fanns tid (när sonen sov hehe).
Har gjort allt för att förebygga problem, dark mode, minimerat aktivitetsfält, låg ljusstyrka etc. Har haft OLED sen 2017 så paranoian kring burn in är i konstant fokus

Har alla tillbehör och originallådan kvar så den kan skickas. Om frakt blir aktuellt så kan jag räkna på kostnaden med önskat logistikbolag. Annars kan den hämtas i Varberg.

Vi kör bud från 4000kr. Jag kommer nog inte få min skärm förrän nästa vecka så vi kör bud till dess att den har kommit.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Testpilot
Nytt bud: 4 000 kr + frakt bjudet. Visst är det 120 Hz över HDMI på denna modell? Kikade på LG:s hemsida men stod inte något om just uppdateringsfrekvensen där (eller så är jag bara blind, också en möjlighet!). Du får gärna kolla vad det skulle kosta att skicka den.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana X | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

4 000 kr + frakt bjudet. Visst är det 120 Hz över HDMI på denna modell? Kikade på LG:s hemsida men stod inte något om just uppdateringsfrekvensen där (eller så är jag bara blind, också en möjlighet!). Du får gärna kolla vad det skulle kosta att skicka den.

Japp 120Hz via HDMI 2.1, har haft G-sync på den också, borde också ha Freesync. Dock så tror jag att man måste säga åt den HDMI:n man använder ska vara i game mode för att få allt det roliga.

Vilket bolag föredrar du? Postnord, schenker etc

Visa signatur
Permalänk
Testpilot
Skrivet av BennyZ:

Japp 120Hz via HDMI 2.1, har haft G-sync på den också, borde också ha Freesync. Dock så tror jag att man måste säga åt den HDMI:n man använder ska vara i game mode för att få allt det roliga.

Vilket bolag föredrar du? Postnord, schenker etc

Tackar för svar!

Postnord är föredraget, men Schenker eller DHL kan fungera också

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana X | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >

Permalänk
Medlem

@BennyZ har skickat dig ett pm.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk

Bjuder 4000:- och upphämtning!

Permalänk
Medlem

4500 + frakt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

4500 + frakt!

Edit, kikade på några fraktalternativ och blev rätt mycket dyrare än väntat. Drar tillbaka mitt bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Tackar för svar!

Postnord är föredraget, men Schenker eller DHL kan fungera också

Skrivet av Carl Uhlhorn:

Edit, kikade på några fraktalternativ och blev rätt mycket dyrare än väntat. Drar tillbaka mitt bud

Kollade Postnord och de har något de kallar Postpaket Inrikes, enligt Inet ska lådan vara:
Paketbredd 20.3 cm
Pakethöjd 74 cm
Paketlängd 132.2 cm
Paketvikt 14.9 kg

Posten vill ha:
15 kg, 240 kr
20 kg, 285 kr

Jag ska väga lådan när den är packad, kan kanske ta ut bibeln som LG kallar manual så kan vi komma ifrån 15KG tillräckligt för att vara säkra att vi kan hålla frakten på 240kr.

Visa signatur
Permalänk
Testpilot
Skrivet av BennyZ:

Kollade Postnord och de har något de kallar Postpaket Inrikes, enligt Inet ska lådan vara:
Paketbredd 20.3 cm
Pakethöjd 74 cm
Paketlängd 132.2 cm
Paketvikt 14.9 kg

Posten vill ha:
15 kg, 240 kr
20 kg, 285 kr

Jag ska väga lådan när den är packad, kan kanske ta ut bibeln som LG kallar manual så kan vi komma ifrån 15KG tillräckligt för att vara säkra att vi kan hålla frakten på 240kr.

Det låter kalas det!

Skulle det ändå bli 20kg är det inte hela världen, men om det går att komma undan med 15kg genom att skippa manualen så är det såklart inte fy skam

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana X | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >

Permalänk
Medlem

Bjuder 4250:- + frakt

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

Kollade Postnord och de har något de kallar Postpaket Inrikes, enligt Inet ska lådan vara:
Paketbredd 20.3 cm
Pakethöjd 74 cm
Paketlängd 132.2 cm
Paketvikt 14.9 kg

Posten vill ha:
15 kg, 240 kr
20 kg, 285 kr

Jag ska väga lådan när den är packad, kan kanske ta ut bibeln som LG kallar manual så kan vi komma ifrån 15KG tillräckligt för att vara säkra att vi kan hålla frakten på 240kr.

Jaha, tyckte det såg ut som att man behövde lägga till en extra avgift för paket med längd över 120cm?

Budar då igen 4500 + frakt alt. 4750 totalt om det blir tillägg

Ursäkta kluddet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

Jaha, tyckte det såg ut som att man behövde lägga till en extra avgift för paket med längd över 120cm?

Budar då igen 4500 + frakt alt. 4750 totalt om det blir tillägg

Ursäkta kluddet

Ingen fara, de kan vara jobbiga ibland hehe Detta är det de säger

Längd: minst 140 mm, max 1,5 m
Bredd: minst 90 mm
Höjd: minst 15 mm
Längd + omkrets: max 3 m
Vikt: max 20 kilo

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 700 kr Jag kan ordna med frakt, så behöver du bara skicka
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 4 500 kr Upphämtning på plats :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 800 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Alla bud noterade <3

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 900 kr Jag löser som sagt frakten
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 100 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Inet var helt ute och cyklade när de skrev vikten på paketet. Den väger 22,8kg och är längre än 120cm som får alla logistikbolag att dregla, de vill alla ha 600kr+ för frakten.
Samtidigt så har jag provkört min nya G9 OLED och är inte riktigt så kär i den som jag trodde jag skulle vara så den lär skickas tillbaka efter helgen så jag väljer att behålla min LG ett tag till.
Tack för visat intresse

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur