Tradera appen funkar ej

Permalänk
Medlem

Tradera appen funkar ej

Tja! Har iPhone med senaste programvaran men får inte tradera appen fungera alls, den kommer till startskärmen med tradera logo men sen dör appen. Jag har raderat appen 10 tal gånger rensat cache/historik mm men den fungerar inte alls

Den fungerar på barnens mobil och min sambos. Kan logga in via webben men appen Stendöd

Vad fan kan vara fel?

Permalänk
Rekordmedlem

Provat att växla mellan wifi och mobildata ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Testat men fungerar ej

Permalänk
Medlem

Använder appen ganska frekvent, senast idag och då var det inga problem.
Har varit en del gånger tidigare då den har frusit, framförallt när man bläddrar bland bilder.
Provat att uppdatera appen? Såg att ominstallation inte hjälpte.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Den senaste versionen av appen ska tydligen lösa just det problemet.

Permalänk

Samma problem

Jag har också iphone och har gjort som du. Fungerar via webbläsaren, men inte via appen.