Permalänk
Medlem

Felmeddelande - LM_support.exe

Hej alla Sweclockers.

Jo det är som så att jag får ett störande felmeddelande när jag startar datorn, inte alla gånger dock. Men ibland dyker denna ruta upp.

Kör windows 11 kan tilläggas.

Är det någon som vet vilket program denna "LM_support.exe" fil tillhör ? Eller ännu bättre kanske någon som vet hur jag åtgärdar detta felmeddelande ?

Och när jag klickar OK för att stänga programmet så märker jag absolut ingen skillnad.
Sånt här gör mig smått galen, så om någon vet nått som rör detta problem skulle jag vara evigt tacksam för lite hjälp.

Jag vet inte om jag behöver lista min hårdvara men gör det ändå, om det skulle kunna vara till någon hjälp.

SSD: Kingston NV2 M.2 1TB
CPU: Intel Core i5-13500
PSU: Corsair CX650 / 650W / 80+ Bronze
MINNE: Kingston Fury Beast 48GB / 3200MHz / DDR4/ CL16 / KF432C16BBK (16GB + 32GB)
MODERKORT: ASUS PRIME B760M-A WIFI D4
GPU: RX 7600 XT

Tack för mig, hoppas på hjälp.
MVH Johan.

Permalänk
Hedersmedlem

Verkar vara lite olika bud om man letar omkring, men ser att du har en ASUS-bräda.
Prova avinstallera ASUS Aurora om du har det, se om det hjälper.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Tack för snabbt svar!
Jag har inget som heter precis så men här är alla mina installerade ASUS program.

Är det någon av dessa som kan spöka ?

Mvh

Permalänk
Medlem

Är det AURA service som du menar att jag ska avinstallera kanske ?

Mvh

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av jwxbox81:

Är det AURA service som du menar att jag ska avinstallera kanske ?

Mvh

Ja Aura skulle det nog vara, inte Aurora.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Aha. Nice då plockar jag bort samtliga Aura applikationer och hoppas på att problemet förvinner.
Det är lite lurigt för det felmeddelandet kommer inte varje gång jag startat datorn.
Provar det nu iallafall.

Och tack för snabba svar. Riktigt snällt

Mvh Johan