Permalänk
Medlem

efter min softmod..

jag har nu softmoddat mitt 9800 se.. men då jag kör 3dmarks eller kollar på blåa färger i windows får jag fyrkantiga rutor.. men de är in över hela skärmen bara högst upp... himlen i testen 3dmarks 01 är ibland fyrkantiga.. en som har softmoddat förr trodde inte det berodde på modden.. kan nån hjälpa mig..

jag körde 03 nu och jag fick mycket poäng 5690 men då är det de där rutorna.. de är nu också gröna..

Permalänk

jag har samma grej...vad får dig att tro att det inte är pipelinesen som är paja

Visa signatur

Abit NF7-S | xp1700+@2212MHz | 512MB DDR333+DDR266@369MHz i DualDDR | Ati Radeon 9800SE AIW |
4G iPod 20GB | Nec e616 & Motorola A925 & Motorola E1000 | Nintendo DS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chocolate
jag har samma grej...vad får dig att tro att det inte är pipelinesen som är paja

för att om de är paja så får man inte så bra score! annars vetefan.. ska testa det hos nån annan sen... men nu pajade min dator också.. fick ambulansh-vetesljudet igen... och nu kan jag inte posta ens den tjuter så fort jag trycker på knappen..

Permalänk
Medlem

Jag har också soft moddat! jag få massa grafik fel ! typ somd et ser ut när den e över hettad det står smsung på minnena! Har nu satt på min zalman men orkar inte instlera omeg för om man gör det funkar det ej att glo på tv med kortet!

Visa signatur

MBP 13.3 Late 2010 - OSX LION
Nybliven mac fan boy.

Permalänk
Medlem

jag har också samsungminnen..

Permalänk

min soft modd funkade inte jag fick gröna prickar över screenen

men jag fick 5550 poäng i -03
men jag testade spela ett spel det flöt på bra men det e klart
detr var en massa gröna saker över skärmen

Visa signatur

*im back from out of space to bash your sorry asses *

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MiTrA
Har nu satt på min zalman men orkar inte instlera omeg för om man gör det funkar det ej att glo på tv med kortet!

Om du även installerar ATI RADEON WDM DRIVERS FOR WIN9X/ME/2K/XP från omegas sida så ska du nog få igång tv:n igen.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3r0c
för att om de är paja så får man inte så bra score! annars vetefan.. ska testa det hos nån annan sen... men nu pajade min dator också.. fick ambulansh-vetesljudet igen... och nu kan jag inte posta ens den tjuter så fort jag trycker på knappen..

Jo, man får exakt samma score oberoende om pipesen är trasiga eller inte.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

http://service.futuremark.com/servlet/Index?pageid=/orb/proje...

men vilka grafik fel vita prickar lite hör och där

Visa signatur

MBP 13.3 Late 2010 - OSX LION
Nybliven mac fan boy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^^staDig^^
min soft modd funkade inte jag fick gröna prickar över screenen

men jag fick 5550 poäng i -03
men jag testade spela ett spel det flöt på bra men det e klart
detr var en massa gröna saker över skärmen

jag har exakt samma sak..