Permalänk

Frustrerad! >(

Vet inte alls var jag skulle lägga denna tråden , men en moderator får gärna flytta den om det behövs.

Jag blir skittrött på att min dator börjar hacka till i ett ögonblick så fort jag använder t-bordet! man kan sitta o surfa med musik när man bara rör musen . men så fort man börjar chatta så hackar det till och det hörs tydligt i musiken! samma när jag spelar , spelet hackar till likadant. Detta händer med ett mellanrum på 20-30 sek , alltså mkt störande i längden!

Nån som har vatt med om nåt liknande någonsin ? inte jag iaf... kanske det är nån drivrutin ?

jag kan säga att jag haft det så sen jag satt ihop datorn och sen efter nårra månader så satt jag i nya diskar så jag formatera jag möget och till min förvåning försvann "hacket" och jag blev asglad! men nu för 2 veckor sen ar jag tvungen o formatera igen pga av andra orsaker och naturligtvis kom "hacket" tillbaka!

Jag blir mkt glad o tacksam ifall nån har det minsta lilla o komma med till min hjälp.

MVH Jeppe

BTW. jag kör winXP Pro.

Visa signatur

[- MSI K8N Neo2 Platinum ¤ AMD64 3200+ Winchester ¤ 2x1GB PC3200 A-DATA ¤ 6800LE ¤ 2x36GB Raptor Raid0 -]

Permalänk
Medlem

Är det ett USB tangentbord?
Prova annars att sätta i en USB -> Ps/2 adapter.
eller ta ner nya usb drivrutiner....
Kanske nya drivrutiner till moderkortet.

Visa signatur

Det man inte har i huvudet får man ha under huven!

Permalänk

Det är ett vanligt Ps/2 tangentbord , jag ska testa nya drivrutiner till moderkortet ... hoppas det hjälper.

Visa signatur

[- MSI K8N Neo2 Platinum ¤ AMD64 3200+ Winchester ¤ 2x1GB PC3200 A-DATA ¤ 6800LE ¤ 2x36GB Raptor Raid0 -]