Diablo2 1.1 ladder. Vilka är med?.

Permalänk
Medlem

game: swec

pass: 1
Bara att hoppa in :). Vi är just 6 st nu.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

ACC: xenen

brutal damp efter realm down....

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk
Medlem

Level 50 är man nu då. Ska med i top-laddern imorrn.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Försent att vara med eller ?

Är ju bara Level 1

Permalänk
Medlem

Jag var 48 i morse. Har inte spelat på hela dan. Den är nog lite sent halldin :).

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Ähh, jag tröttnade på min barbar på lvl 55 och har börjat på sorc istället. Desvärre är hon seg att få upp i levels. =/

Säg till om ni också tänker börja på en ny, för det är som sagt lite segt själv och allt.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Är iaf lvl 14 nu, så jag kommer ikapp sakta men säkert

Permalänk
Medlem

15lvl jag, är i act5 redan det är alldeles för långt borta så jag hjälper gärna någon så jag får lite exp jag med:)

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem

Swec-klan i d2 lod? Bör bli framgångsrikare än de tappra försök med CS-klaner iaf.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Själv drog jag igång en HC ladder char, visserligen bara kring lvl 20 ännu men det går framåt. Jobbigt att ha massa saker som förhindrar ens levlande (aka skolarbete T_T)

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

det heter INTE Softcore
Det heter BARA Core. stod det iaf på blizzards hemsida

Permalänk
Medlem

Tänkte också börja om igen. Men efter att jag kommit till lvl 21 (Ama) så blev för drygt.
Skadar patetiskt lite och man får absolut ingen exp =/
Ne, jag tror jag fortsätter med min gamla Ama (lvl99 med Wf å allt)

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Det känns lite drygt att spela nu när alla acc med fina grejor är borta...
Men jag kämpar på.
Är lvl 23 med min ama och gör 170-230 dmg

Jag spelar inte i ladder.

En sak som jag stör mig på är att jag inte kan komma in i channels och jag kan inte viska till andra. Jag vet inte varför det är så, men jag har mailat blizzard och frågat. Nån som det blir likadant för?

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av codename[black]
Det känns lite drygt att spela nu när alla acc med fina grejor är borta...
Men jag kämpar på.
Är lvl 23 med min ama och gör 170-230 dmg

Jag spelar inte i ladder.

En sak som jag stör mig på är att jag inte kan komma in i channels och jag kan inte viska till andra. Jag vet inte varför det är så, men jag har mailat blizzard och frågat. Nån som det blir likadant för?

Prövat med "enter chat"?

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Hehe, klart jag provat med det

Det står typ att jag har fråntagits rättgheter för vissa saker, men det står inte varför. Nu har jag mailat blizzard. Vi får se vad deras svar blir.

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

Ja man vet ju aldrig med folk. Hmm, konstigt. Kan det ha nåt med registreringen att göra? Fast det borde inte ha nån betydelse.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

lower resist, tar den ned poison resist med?

Visa signatur

See you, space cowboy.

Permalänk
Medlem

Ja, det står "Resist all - 31%"

Jag funderar på att bara använda Bone Spirit på min necro, och boosta det med tillhörande synergiskills ..
Är det en dålig idé ?

Finns ju en del curses men jag vet inte vad som är bra ..

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av att starta Swec clan, om det finns nån intresserad? Är lvl 71, har hittat oculus, uniqe dusk shroud, blade barrier, matriarchal javelins och scarabshell boots. Ahh, ljuva mf

Edit: Finns på *Dream-theater. Messa om nån vill skapa seriös klan med seriösa spelare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesoj
Jag är intresserad av att starta Swec clan, om det finns nån intresserad? Är lvl 71, har hittat oculus, uniqe dusk shroud, blade barrier, matriarchal javelins och scarabshell boots. Ahh, ljuva mf

Edit: Finns på *Dream-theater. Messa om nån vill skapa seriös klan med seriösa spelare.

Antar att det är ladder vi pratar om.

*tosk

Ktulu - Barbar lvl 68 (behöver bättre svärd)
Hypocrite - Sorceress lvl 16 (behöver hjälp upp )

Tja, det enda jag hittat som är användbart i laddern är ethereal bartucs och en 6% ll ring samt en sc 20 life. Kontaktar dig senare (läs: i morgon).

Edit: Om det inte blir någon Swec-klan, så hindrar det en inte från att skapa en "normal" klan öht?

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja vara med i en swec-klan, men jag vet inte hurpass seriös jag är, men jag spelar mycket. Jag måste bara komma upp lite i level nu så jag kan få på mig lite mf-saker.

Mitt acc är Woppe, men jag kan inte viska till er, se lite högre upp på denna sidan.

Edit: Det är väl typiskt! Det blev en ny sida nu. Ni får titta en bit upp på den föregående sidan istället.

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

Jag kan vara med, har precis börjat lira igen. Alla mina gamla accs har försvunnit. Är level 13 med mitt nya acc.
acc: clockwork-

Visa signatur

vet inte...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av codename[black]
Jag skulle gärna vilja vara med i en swec-klan, men jag vet inte hurpass seriös jag är, men jag spelar mycket. Jag måste bara komma upp lite i level nu så jag kan få på mig lite mf-saker.

Mitt acc är Woppe, men jag kan inte viska till er, se lite högre upp på denna sidan.

Edit: Det är väl typiskt! Det blev en ny sida nu. Ni får titta en bit upp på den föregående sidan istället.

Jag addade dig och såg att du var online. När jag försökte viska till dig stod det ungefär "this player is muted and cannot reply" i röd text.

Såg du att jag viskade till dig?

Edit:

Mer exakt:

"The user you are whispering to is muted and cannot reply."

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Blir samma sak för mig, eller det står nått i stil med "Cant whisper to that user"

Permalänk
Medlem

Jag är på. Men jag kan inte lira ofta. Ganska sällan faktiskt. Just nu har jag storm shield, vampira gaze, string of ears, maras amulett, lightsabre, ITH sword(;)). Har förlorat MF babe med 850 mf(var också en otroligt bra PVP gubbe), Jag hittade 5 shako på 2 timmars meph run.

Förlorat PGA hackad account - 2 storm shield, 7 shako, 1 perfect sorc med 6st 1 to lighning skill charm(var nova sorc) och hadde allt det bästa man kunde ha, perfect amazon med WF, och en GF. 1 perfect cowrun barbar(var mf gubben med 850 mf).

Förlorat PGA förlorat lösen ord, 3 ITH svärd, 1 ITH bow, 5 vampire gaze, 5 shako, 7 stormshield, bulkathos begge svärd, flera 270 poison DMG charms, 1 perfect pvp necro, 2 barbarer med perfect utrustning, 1 perfect amazon, 1 perfect pvp paladin, 1 assasin med natalias set. Flera mesh armors, sojs, bulkathos wedding band, och en massa mf grejer. 3 IK armors.

Jag kommer ihåg allt detta började med att jag knyckte en alibaba på cowrun när någon tappade den :).

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

LUL, håll käft nu då, man blir ju riktigt avundsjuk

jag märkte att det var någon som viskade till mig, men jag kunde inte svara (eller ni märkte inte att jag svarade).

Hoppas jag får svar från blizzard snart.

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

jag är gärna med på en Swec-klan, acc är VickeViking2 mitt gamla acc försvann pga tiden gick ut

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med i en Swec klan, om det är nån som spelar HC?
Startade en ladder HC char igår, missade ju helt releasen av 1.10

Är lvl 41 just nu (sorc)

Permalänk
Medlem

Skulle behöva tips till min Necro av någon här ...

Jag kan inte bestämma mig om jag ska maxa Bone spirit och tillhörande synergi skills, eller om man ska ha poison nova..

Eller kanske t.o.m Lower Resistance ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LUL
Jag är på. Men jag kan inte lira ofta. Ganska sällan faktiskt. Just nu har jag storm shield, vampira gaze, string of ears, maras amulett, lightsabre, ITH sword(;)). Har förlorat MF babe med 850 mf(var också en otroligt bra PVP gubbe), Jag hittade 5 shako på 2 timmars meph run.

Är det ladder du pratar om? För det är en ladderklan jag vill skapa isf. Ingen vanlig, ingen HC. Ladder. Det bästa vore ju om det kunde bli nåt av det hela och inte nåt som rinner ut i sanden.

Obs! Det är aktiva och erfarna spelare som är intressanta bara.

Målet med att skapa en klan i diablo är för att kunna hjälpa varandra, gemenskap, och levla snabbare. Klanmatcher... ehh... visst går det, men inget som lockar än så länge, eller vad säger ni?

Någon måste ju ta tag i det här. Om ni känner att ni är tillräckligt aktiv och duktig så skriv ett PM till mig med account och motivering (motivering är ju inte nödvändigt, men en fördel) så gör jag en lista på er här.

Intresserade av en Swec-klan i D2:LOD

sgt_D (*tosk)
M33P (*M33P)
codename[black] (*Woppe)
Korize- (*Korize-)
Bantumi (*VickeViking2)
fesoj (*Dream-theater)
erik hammer (*kossan)
Xaanin (*Xaanin)
Thomas1 (*clockwork-)
hashterix (*oskarott)

Lägger till en fråga också. Ska vi ha en tagg i namnet som t.ex. swec-namnet? Problemet är då alltså att man måste skapa en ny gubbe, men spelar man tillsammans så går det fort och förhoppningsvis smärtfritt. Annars blir man ingen klan som binder ihop varandra egentligen utan tagg.

Edit: Creds till fesoj som PM:ade mig med och hade en riktig motivering.

Edit 2: Vilka ska få vara med i (den troligtvis kommande) klanen då? Alla som har anmält sig får vara med så blir allt frid och fröjd eller ska vi ha någon slags sluten omröstning?

(Obs! Jag vill inte ta rollen som någon klanledare, utan vi är ett team. )

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower