Permalänk
Avstängd

BWhahahaahahaha

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Orkar bara inte hålla på å pula med allt. Efter ha haft otaliga vattenkylningar samt prometeia så känner jag inge behov av en vattenkylning längre. Man kan bygga tysta välkylda datorer utan vattenkylning så det ska jag.

Men det är ju pulningen som är det roliga

Vad ska du göra istället då? Luftkyld pelt eller?

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drillseargent
Men det är ju pulningen som är det roliga

Vad ska du göra istället då? Luftkyld pelt eller?

Hehe, efter ha haft otaliga vattenkylningar samt prometeia så har jag tröttnat. Vanlig luftkylning blir det. Kändes inte så speciellt att ha vattenkylning igen efter prometeian. Kan lika bra köra luft.

Permalänk
Citat:

Hehe, efter ha haft otaliga vattenkylningar samt prometeia så har jag tröttnat. Vanlig luftkylning blir det. Kändes inte så speciellt att ha vattenkylning igen efter prometeian. Kan lika bra köra luft.

Ja, det är inget fel på luft. Blev lite besviken när jag såg mina vatten-temps första gången. Inte bättre än bra luftkylning. Men kommer du inte att få problem med ljudnivån?

Själv har jag fått mersmak provkörde 156w pelten idag. Blev jeekligt varm så vattenkylningen kommer nog att få jobba en del.

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk
Medlem

Om det nu är en fet pump man ska ha?
Så varför inte ta en fet cirkulationspump ?

Permalänk

Tråkigt att höra HMB, men ibland är det det ända som behövs...
Som att tröttna på sin relation med tjejen tex (skönt talesspråk): Du tjäckar din pizza varje dag, men efter ett tag så tröttnar du på degen och går å köper dig en Hamburgare.

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk

HMB:

Du har inte funderat på extrem luftkylning?

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black