Permalänk

När kommer den patchen? 2-3 månader?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Jag har för mig att det ska komma runt två Chronicles per år så runt jul/nyår lär vi se den.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

Kommer servrarna upp Kl04:00 på Tisdag morgon?

Har provat räkna lite, men det kan ju vara fel.

Permalänk
Medlem

04.00 stämmer nog bra ja

loggade ut tillsammans med en god vän som är plains walker, vi ska utforska landskapet tillsammans i 200 km/h

Permalänk

Så jag måste ta ledigt på tisdag?
Vad skall man göra med all tid man kommer ha imorgon?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag vill också säga att jag inte vill döma spelet än, tänker köra hårt på min första månad. Har inte hunnit spela så mycket än, och jag längtar tills man kommit upp över lvl 20.

En sak som är skoj är de privata affärerna (även om det kan vara lite laggigt där). Jag hade börjat spara pengar och gjort Spore Sack questen en bunt gånger + sålt en massa saker jag hittat. Så när jag hade 42k så hittade jag en som sålde en Cedar Staff i en privat affär för 40k. Eftersom den kosta 60k i vanliga affären så slog jag till. Kollade sen och om man säljer den till affären skulle man få cirka 27k, så det var en bra affär för båda. Nu har jag lekt lite med shots och med den laddad kunde jag faktiskt ta vissa Orcs med bara en spell mot tidigare två spells.

Lite lustigt var det också, för han som sålde den, satte sig precis när jag började kolla, så när jag köpte den på en gång blev han lite överraskad.

Permalänk

rätt om det är billigt skall man försöka pruta

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hoppas ni alla har uppdaterat!
C1 servrarna är uppe 04:00 på tisdag

Visa signatur

"Andreas Hedlund har gått igenom alla tänkbara mjukvaruproblem. Nu har han kommit fram till hårdvaran.
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken, fungerar inte."
[i]- SAF-tidningen Stockholm, nr 4, 4 juni 1999[/i]

Permalänk
Medlem

Nu tror jag att man kan tanka uppdateringen iaf, när man ansluter så börjar den ladda ner massor. Dock går det inte så snabbt, cirka 15KB/sek (kollade bandbredden). Eftersom patchen ska vara på cirka 250MB så kommer det ta rätt lång tid, 4+ timmar typ.

Edit: Nu gick servern ner under uppdateringen.

Permalänk
Hedersmedlem

Satt uppe vid midnatt och hamrade servern Någon gång innan klockan ett lyckades jag komma in och tanka. Ack, nu har man patchat men inga servrar är uppe, ack.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

Det är korkat att dom bara har igång 2 av 5 update servrar.

Ni kan kolla servrarna på min clans sida, dock är det det ända som ni kan göra : http://sherman2k.com/l2clan/

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
Det är korkat att dom bara har igång 2 av 5 update servrar.

Ni kan kolla servrarna på min clans sida, dock är det det ända som ni kan göra : http://sherman2k.com/l2clan/

Så det är därför man inte kommer åt att kunna uppdatera sin version av LA2...hmm...kom precis hem nämligen och skulle sätta igång uppdateringen, men icke sa nicke!

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Jepp.. kan inte uppdatera här heller, allt e dött.

Permalänk
Medlem

Hur som, så fort jag komer upp till lvl 28 med min nuvarande scout så ska jag hålla till runt pvp arenorna och dö, och döda lite inga staff för att dör och det äger ju

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Ja det är en riktigt bra sak faktiskt!..helt klart!

inget straff....mm...mer PvP åt folket!

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Jag lyckades uppdatera allt till slut, efter att server gått ner ett tag så kunde jag köra vidare resten i förmiddags. Det tog som sagt var väldigt lång tid eftersom hastigheten inte var så bra. Hade väl tur och kom in på sen server som var igång.

Väldigt många filer patchades. Bland musiken kunde jag dock bara se att Antaras.ogg, det namnet kanske är bekant.

Permalänk
Medlem

hehe ska se vad min lvl 48 SS duger till egentligen... Förmodligen har jag ingen chans mot de andra klasserna på samma level men vafan

Permalänk
Hedersmedlem

Blir till att bo lite i PvP-arenorna
Jag tycker att det är underbart att de har fixat drops, äntligen kanske man kan göra lite pengar.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
Blir till att bo lite i PvP-arenorna
Jag tycker att det är underbart att de har fixat drops, äntligen kanske man kan göra lite pengar.

Ja verkligen

Tog mig samman och köpte mig ett SoR till och sitter jag på duals även om jag inte har någon skill för dem. Får försöka skrapa ihop till ett delusion snabbt så jag kan dra nytta av mina blunt skills.

Min p.atk ligger på 265 med Dual Revz, hur ligger din damme?

Permalänk
Medlem

Hur får man autoupdate att connecta till en server som är igång?
Eller är det bara ren tur om man får det att starta?

Permalänk
Medlem

det är tur, min startade nyss för 10 min sedan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
hehe ska se vad min lvl 48 SS duger till egentligen... Förmodligen har jag ingen chans mot de andra klasserna på samma level men vafan

Du ska lägga tid på lvl 50, inte pvp. du kan inte möta draken innan lvl 50

EDIT: nice första filen som laddas hem heter dropitems

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
Ja verkligen

Tog mig samman och köpte mig ett SoR till och sitter jag på duals även om jag inte har någon skill för dem. Får försöka skrapa ihop till ett delusion snabbt så jag kan dra nytta av mina blunt skills.

Min p.atk ligger på 265 med Dual Revz, hur ligger din damme?

Jag ligger på något liknande. Kanske lite över kanske lite under, har inte det i färskt minne Fast jag är ju bara lvl42 ännu

Draken får vänta De har tydligen inte lyckats döda honom i Korea ännu vad jag har hört

Tråkigt att vi med duals bara kan ha C-svärd i C1

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

kan man på något sätt se hur fort det går att "ta hem" uppdateringen via "Autouppdateraren"?....likaså att se hur långt man har kommit!

min har stått på i ungefär 1 timme nu....vore trevligt att veta ungefär hur lång tid det är kvar!...

och sen en fråga till....kan man fortsätta att uppdatera efter att servrarna har gått online inatt 0400??...

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

VAdå tråkigt, du kan ju använda daul katanas, dom äger ju!

Kolla vad filnamnen heter, dom laddas ner i bokstavsordning

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Hedersmedlem

Ang3l: självklart kan man uppdatera även efter det.

Uibi: Tråkigt eftersom de som använder enhandssvärd kan få vapen med 4 högre patk och betydligt högre attack speed. Vi är otroligt nerfade.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

Tänkte bara säga att när du kommer till 109.rtp så har du 2 filer kvar att ladda ner

EDIT: testa trycka start, cronicle1 Harbingers of war... har jag aldrig hört att det ska hetat innan, står uppe i vänstra hörnet

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

hmm dual katana har 190 p.atk vilket jag tycker är rätt mycket, Samurai Long Sword har 156 p.atk och ligger i samma prisklass :/

såg det med Uibi, mysiskt

Permalänk
Medlem

Bartz servern är online nu enligt den här sidan. Synd bara att login servern är nere

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ang3l
kan man på något sätt se hur fort det går att "ta hem" uppdateringen via "Autouppdateraren"?....likaså att se hur långt man har kommit!

min har stått på i ungefär 1 timme nu....vore trevligt att veta ungefär hur lång tid det är kvar!...

och sen en fråga till....kan man fortsätta att uppdatera efter att servrarna har gått online inatt 0400??...

Nej, jag kollade med annat program i XP (som kollar trafik på nätkortet).

Jag tror min körde cirka 4 timmar, men då gick det långsamt också. Det beror väl på hur många servrar som är uppe kontra hur många som uppdaterar.