Permalänk
Medlem

enda problemet nu är ju att välja färg, håller på med pappersmodellen som aac_ripper tipsade om och den är ju blå. Men den rosa är ju fin den med.....

Kommer aldrig kunna bestämma mig

Edit: Är klar med pappersmodelln nu, men inte fick jag in några kort i den de måsta va en annan standard i USA för mina är för breda Annars blev den riktigt fin o den e mycket midre än vad jag först trodde!

Visa signatur

___________________
______________
AMD 2,4Ghz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xitac
enda problemet nu är ju att välja färg, håller på med pappersmodellen som aac_ripper tipsade om och den är ju blå. Men den rosa är ju fin den med.....

Kommer aldrig kunna bestämma mig

Ta en standard modell typ silver, blå??

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Jag blir så frustrerad, länken funkar inte på jobbet, jag vill klippa och klistra! Nån kanske kan fixa en mirror?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nakith
Jag blir så frustrerad, länken funkar inte på jobbet, jag vill klippa och klistra! Nån kanske kan fixa en mirror?

Mirror va de!

Bara sätta igång

Visa signatur

___________________
______________
AMD 2,4Ghz

Permalänk
Medlem

Tack!

Skön varning föresten, den behövs, jag måste ha en!

Permalänk
Medlem

Done!

Visa signatur

//anno

Permalänk
Medlem

Hey jag har en kompis som ska till england, finns den där eller är det bara att skita i det för att det är dyrt i england?

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem

Den finns bara i USA än, tror den kommer till england i april också, och då dyrare.

Permalänk
Medlem

ok, va kass
har CSN satt ett pris på den? Eller är det apple-store med 10%? För man får väl ingen CSN-rabatt i butik va?

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExXo
ok, va kass
har CSN satt ett pris på den? Eller är det apple-store med 10%? För man får väl ingen CSN-rabatt i butik va?

CSN har igentligen inte så mycket me det att göra utan det är Apple Store (svenska online butiken) som ger 10% rabatt till studenter, CSN kortet är bara ett sätt för apple att kunna kontrolera att du verkligen är tudent, är du student så har du CSN kort, har du inte det så är du inte student

o visst kan man tycka det är kasst, men samtidigt så alternativet är att de väntar me att sälja över hela värden tills de fått upp ett STORT lager, eller så börjar de sälja nu i USA, vilket är deras absolut största marknad, mattar av begäret av den där så att när de släpper den i resten av världen så kan de garantera att de kan leverera direkt. så gör alla tillverkare nästan, släpper det på sina hemmamarknader. även sonyericsson, som släpper i sverige bland de första, me undantag för SUDAN där de kan släppa det tidigare eftersom där inte finns lika stränga lagar om allt

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Blev helt crazy av färgvalet, men det fick bli en grå, har bokat en nu iaf på webhallen.se
Skulle ju vara najs om man typ kunde färga om den till svart eller något.
http://hem.passagen.se/ballista/index_sv.html
Hittade lite nakenbilder på mini också
http://www.ipoding.com/modules.php?set_albumName=album09&op=m...

Permalänk
Medlem

första venska ägaren : http://macworld.idg.se/ArticlePages/200402/24/20040224113725_...

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Kommer jag kunna ha svenska menyer direkt på min amerikanska mini eller behöver man uppdatera programvaran?
Är det någon som har beställt med lasergravyr?

Xitac: Klart du ska ha en rosa! Helt klart manligast...

Visa signatur

peace

Permalänk
Avstängd

Jag tycker skärmen på Minin verkar vara mycket skarpare än på Ipoden i jämförelsen.. synd att knapparna inte är belysta på scrollhjulet (svårt att fixa iof, men man känner väl kanske

Den rosa var lite väl 08 brat för min smak, kör nog på vit/silver eller blå

Visa signatur

Let the good times roll!!

Permalänk

men det ska vall vara fan okso jag ska bestralla en nasta vecka, shit on you boys

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Om inte den här tråden stängs av en moderator vet jag inte vad jag gör! Kan inte tänka på nått annat än minin, rosa eller blå....
Hur ska man beställa. För varje dag som går känns det som april är längre och längre bort.

Alla dessa frågor som cirkulerar i mina tankar! Får sitta här o kläma på min pappersmodell så länge

Edit: inte blir det bättre av att lönen kom idag, har aldrig tidigare känt hur pengar kan bränna i fickan på en.....vart beställer man enklast och smidigast en mini?

Visa signatur

___________________
______________
AMD 2,4Ghz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av analog
Kommer jag kunna ha svenska menyer direkt på min amerikanska mini eller behöver man uppdatera programvaran?
Är det någon som har beställt med lasergravyr?

Xitac: Klart du ska ha en rosa! Helt klart manligast...

Nä, det är lungt:) Vart du änn köper din iPod kommer följande språk finnas att välja mellan... : engelska, franska, tyska, japanska, spanska, italienska, nederländska, danska, norska, finska, svenska, koreanska, förenklad kinesiska, traditionell kinesiska

Permalänk
Medlem

Om man använder Usb-2 kommer den att laddas då eller måste man använda extern laddare??

Visa signatur

Mvh Adam
Laptop MacBook Pro, Htmac Mac mini, Barndator iMac G5, iPod mini, iPod Nano
"They have the Internet on computers, now?" Homer Simpson

Permalänk

extern laddare!!!!!

Permalänk
Medlem

Jo det kommer den visst.

"iPod mini users can transfer a song per second from their Mac® or Windows computer and conveniently charge iPod mini with either the included FireWire or USB 2.0 cable."

Taget från http://www.apple.com/pr/library/2004/jan/06ipodmini.html

Permalänk
Medlem

Låter bra för min bärbara har bara en min Firewire kontakt.

Visa signatur

Mvh Adam
Laptop MacBook Pro, Htmac Mac mini, Barndator iMac G5, iPod mini, iPod Nano
"They have the Internet on computers, now?" Homer Simpson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Affär som skickar iPod mini "worldwide".

Pappersmodell av iPod mini (PDF) skriv ut, klipp och klistra!

Enligt dom själva så skickar dom inte Appleprodukter utanför USA. Det fick jag som svar iaf.

Permalänk
Medlem

Vek till en Mini. Blev förvånad över hur liten den var. Och lätt!:D

Blir nog en sån lagom till April...

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Kan man byta ut batteriet själv? Jag har för mig att det ska gå med den vanliga ipoden...

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk

Det går inte med en iPod.. det är inbyggt.. eller det går ju men då ska man vara jävligt grym på det man gör:)

Tror det är samma med minin

Permalänk
Medlem

hittade en (till) affär som skickar minin worldwide:
http://www.americangoodies.com/page/page/893379.htm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Libra of sweden
Det går inte med en iPod.. det är inbyggt.. eller det går ju men då ska man vara jävligt grym på det man gör:)

Tror det är samma med minin

Hm, kan det verkligen vara så svårt

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk

aa, tyvär är det så.. men jag vet inte hur svårt det är att byta det!:p
Vet inte heller vart man köper ett nytt!

Permalänk
Medlem

hmm, tyckte ja läste ganska nyligen att nån svensk affär skulle sälja det, o installera om man ville. men det verkade som om det blev mycket dyrare än att köpa frå utlandet.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Libra of sweden där har du fel, man behöver inte vara "grym" alls för att byta ut batteriet. Extremt enkelt och tar bara några minuter. Har gjort det själv (öppnat iPoden dvs).

Visa signatur

hmm