Permalänk
Medlem

Jätte Problem

jag skapade en liknande trår för ett tag sedan, men den ville inte upp. så nu frågar jag på nytt. kan nån förklara hur jag fixar detta färg felet?

massa gröna och gula fläckar typ.

Permalänk
Medlem

Var i hela världen hittar du några fläckar?
edit: Jaha, jag trodde du menade pixlar .
Men ska det inte se ut sådär?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mocla
Var i hela världen hittar du några fläckar?
Jaha, jag trodde du menade pixlar .
Men ska det inte se ut sådär?

överallt :S

Edit: det ser ut som väldigt dålig 16bitars... jag har bild på rök också.. de ser helt stört ut.. ska jag ladda upp alla bilder jag har?

Permalänk

Du måste skaffa mer bodyarmor, den är ju nästan slut.
Vart är du när det ser ut så där? Är det bara på betongväggarna eller är det ute med? För jag tycker det ser normalt ut, men det är lite svårt att se på en bild.

-s-

Visa signatur

-=AsRock 939 Dual-VSTA||AMD64 X2 3800||SAMSUNG250GBSATA,SAMSUNG500GBSATA||PowerColorX800XT||2GB BallistiX PC4800||AcustiCase 6607||Nec3500A||Floppy||Samsung 710T=-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oPhoEniXo
Du måste skaffa mer bodyarmor, den är ju nästan slut.
Vart är du när det ser ut så där? Är det bara på betongväggarna eller är det ute med? För jag tycker det ser normalt ut, men det är lite svårt att se på en bild.

-s-

ser du det inte så stämmer det inte för de syms hur tydligt som hellst.. jag sitter på ett GF 4 TI 4400..

EDIT: det brukar synas mest där det är mörkt.

Permalänk

jag ser nada???? kan du typ ringa in nån prick nånstans elr? eru säker på att du inte hallar

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KimpisKompis
jag ser nada???? kan du typ ringa in nån prick nånstans elr? eru säker på att du inte hallar

haha jag hallar inte, jag har samma problem i Painkiller.... fläkarna är överallt över dörren om man säger så då..

edit: ser ni inte så testa höjj gamman. kan hälpa lite.

Permalänk
Medlem

Det är väl typ det här han menar:

Men jag tror fortfarande att det ska va så........

Permalänk
Medlem

mmm precis. syns mest i dem områden

edit: nja tror inte jag. spelet ska väll vara snyggt lr? och jag har samma problem i mer spel. och det syns utomhus där det är typ gräs och bergsväggar också.

Permalänk
Medlem

Jag ser inge fel jag heller. Äre din skärm som spökar?

Permalänk
Medlem

förstår inte hur skärmen skulle kunna göra nåt sånt fel =\. men jag kan ju testa byta skärm. har en annan som är 15".

Permalänk

Men om skärmen spökade skulle det väl knappast komma med i skärmdumpar eller?

Visa signatur

-=AsRock 939 Dual-VSTA||AMD64 X2 3800||SAMSUNG250GBSATA,SAMSUNG500GBSATA||PowerColorX800XT||2GB BallistiX PC4800||AcustiCase 6607||Nec3500A||Floppy||Samsung 710T=-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oPhoEniXo
Men om skärmen spökade skulle det väl knappast komma med i skärmdumpar eller?

nae iofs, och den andra skärmen funkar inge bättre.

Permalänk
Medlem

Det ska väl föreställa rost/ärgat eller nåt sånt.
För övrigt, om man kör med hög gamma så blir det banding och fult. Det syns inte på screenshots, men på skärmen.

Permalänk
Medlem

du måste köra hög gamma, såg bara när jag höjde från "default"

Permalänk
Medlem

kör jag på lägre så ser jag inte gubbarna.. o så ska de väl iaf inte va?