Permalänk

Hjälp med hemsida

Tjena! Har någon lust att bidra med en temporär hemsida? Har du en färdig sida som inte används eller så som ser vettig ut så är jag tacksam om jag kan få den.

Hemsidan ska vara till ett spel som jag utvecklar, AntonJet.
Webbserver och allting finns. Stöd för php och MySQL finns.

Han som egentligen gör sidan är väldigt upptagen, det är därför jag vänder mig till er. Jag ber er inte lägga massa tid på att skapa en hemsida nu, för när han väl hinner klart med sin så byter jag nog till den. All hjälp uppskattas

Tack på förhand
/Anton

Permalänk

Tror du vi är några slavar? Varför göra en sida åt dig som du inte ens kommer använda särskilt länge? Helt onödigt...gjorde en sida åt en CS klan en gång. När den väl var färdig så sa dem att klanen var nerlaggd. Så nu lägger jag bara ner minst fem timmars arbete på en sida åt folk som verkligen har nåt att satsa på. Och som betalar...

Visa signatur

Så du söker den perfekta sidan om webbradio? Surfa då vidare till
http://www.radioworld.se
där finns allt du behöver veta om hur du drar upp en ström!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MittroSpaung
Tror du vi är några slavar? Varför göra en sida åt dig som du inte ens kommer använda särskilt länge? Helt onödigt...gjorde en sida åt en CS klan en gång. När den väl var färdig så sa dem att klanen var nerlaggd. Så nu lägger jag bara ner minst fem timmars arbete på en sida åt folk som verkligen har nåt att satsa på. Och som betalar...

Håller med så otroligt !

annars finns B-alternativen såsom :
http://www.freelayouts.com/

Visa signatur

Övriga Ämnen - Enbart för människor som är seriösa!

Permalänk
Medlem

Varför inte ha som det är nu..? Spelet är ju under utveckling, behövs väl ingen tuff sida för att tala om det. Räcker väl som du har nu?

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk

Jag tror inte ni är några slavar...

Jag tänkte bara att det var värt att fråga, för någon kanske var hygglig, och hade en färdig hemsida som låg och skräpade.

Och snälla, jämför inte mig med någon cs-klan. Jag har jobbat på det här projektet 4-5 månader nu.

Redigering: Filigran: Jo, egentligen, det jag saknar mest är ett nyhetsscript så att jag kan meddela hur det går Det kommer även fungera lite som en loggbok, eftersom spelet är ett skolprojekt.

Permalänk
Medlem

Ett nyhetsscript är ju som en gästbok, inga större problem. Har du php och mysql(som ju är en fördel) kan du ju alltid kolla http://www.hotscripts.com efter en färdig.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk

Ja, det får nog bli en sådan lösning sålänge. Tack för tipset. Själv kan jag inte ens skriva valid html.

Permalänk
Medlem

Finns ju en lättare lösning iofs.. inte så flashig kanske men.
Ändra din index.html(eller vad det är) och lägg till <pre></pre> i koden på något bra ställe och skriv helt vanlig text. Preformatted text, trycker du enter så blir det en enter. Det är som att skriva ett textdokument. Lagom lösning sålänge.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk

Jo det skulle ju också kunna fungera. Jag får se, jag hämtade hem 2 st små scripts iaf som jag ska prova imorgon.

Permalänk

skulle jag vetat om tråden innan skulle du fått låna min:D

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

annars installerar du ett forum och skriver alla uppdateringar där...

Permalänk

jag tror han har löst problemet...tråden är ju lite gammal.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

Jodå, jag har löst problemet, tack ändå
resultat (+ ny domän) http://antonjet.deviance.se/ Jag laddade hem en färdig Blog, och lärde mig lite grundläggande xhtml och css.

Permalänk
Medlem

du har en hemsida nu da eller? för är jag klickar på http://antonjet.deviance.se/ så str det att sidan e "under construction"...
skicka ett mail till mig annars.. jag skulle nog kunna sätta mig o göra en hemsida.. så får du se om det duger så länge..

Permalänk

Jo, jag gjorde denna tillfälliga sida med mina xhtml + css kunskaper. Det är ju ingen riktig sidan, den innehåller bara länkar till bildarkivet och till Bloggen.

Väldigt sjysst utav dig att ställa upp, men jag tror att den riktiga sidan blir klar snart, han som gör den har ju sommarlov nu. Tack ändå!

Permalänk
Medlem

Läs lite och lär dig själv, det är ju mycke skönare att kunna säga:
-Jag har gjort den själv
Istället för:
-ne, jag har inte gjort den. Jag fick några andra att göra den

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Sommarlov redan? Fusk. :]

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fronda
Läs lite och lär dig själv, det är ju mycke skönare att kunna säga:
-Jag har gjort den själv
Istället för:
-ne, jag har inte gjort den. Jag fick några andra att göra den

Visst det kanske vissa kan, men sitter man och kodar ett helt spel så får man inse att man inte kan göra allting själv, och istället vända sig till andra för att få hjälp och avlasta lite. Men jag har faktiskt pluggat in lite xhtml och css. Alltid något.

Filigran: Han är inte ensam, jag har också det (vilket ska firas ikväll )

Permalänk
Medlem

Bra Anton, väntar ivrigt på resultat

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fronda
Bra Anton, väntar ivrigt på resultat

Jag snickrade ihop en ny root-sida nu iaf
http://www.deviance.se/