Permalänk

Koss hörlurar - med mic

Vilken modell rekommenderar SweC ? Tänkte beställa ett par nu (mitt gamla headset suger) men det finns en par modeller att välja mellan.

Helst vill jag ha "stora" hörlurar, som täcker hela örat. Det lämnar mig att välja mellan modellerna SB40, R65 och R70.

Enligt specsen (och priset ) så verkar ju R70 vara de bästa, men har någon här erfarenhet av dem ?

Kraven är att de ska vara bekväma, ha åtminstone "OK" ljud och ha en mic som duger till Ventrilo.

Så, snälla swec, hjälp mig

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem

R65 sitter inte runt örat dom sitter på örat antar att R70 gör det med Sb40 vet jag inget om.

Permalänk

Ok... Har du själv R65 ? Hur är ljudet isf ? och micken ?

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem

Jag har/hadde ett par Koss 65B, de satt mitt på örat och väldigt tight.
Fick ont på öronen om jag hade dem för länge, var tvungen att sätta dem datorn o töjja ut dem innan jag skulle lira eller dylikt.
De gick tillslut sönder för att de var så åtsittande, de bröts av alldeles ovanför själva luren.

Jag rekomenderar inte dem iaf..

//Agro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasterOfDisaster
Ok... Har du själv R65 ? Hur är ljudet isf ? och micken ?

Nepp jag hade i 3 timmar men lämnade tillbaka dom för att det brusade i dom och sen så var dom inte sköna alls men ljudet var perfekt det jag lyssnade det bara det att dom brusade när det va tyst i lurarna, micken fick jag aldrig funka.