Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Oj, den här tråden har jag missat. Kanske ska ta o ge det en ny chans? Efter träningen visste jag inte riktigt vad man skulle göra. Är det massa olika tränings delar eller hur fungerar det hela? Och vart kan man läsa mer om reglerna? Och finns det några "o-skrivna regler" ? Som är kotym att följa på de olika servrarna?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av [SvK]Rogue
Ja, det är en del träningsmoment du måste gå igenom, men väl avklarade så behöver du inte fundera över det. Jag som spelat kontinuerligt har aldrig sett träningen som motig, men på pin kiv tog jag och skapade ett nytt konto för att se om det var jobbigt att köra igenom allt och, tja, sitter man och gör all träning på en gång så tog det ju en stund, men sprider man ut det så ska det nog inte vara så jobbigt.

Reglerna och det mesta hittar du givetvis på www.americasarmy.com, men vi har lite grunder på vår sida (som kommer att utökas rejält på en communitysida så småningom).

Oskrivna regler... tja... skjut inte vänner! Kolla vad de som är erfarna på banan gör, följ efter och lär dig (även när du dör så kan du ju kolla in vad som händer). Jobba med laget så kommer du att uppskattas.

Svar till både Xerbee & Rogue; Du hade väl en ruskigt gedigen tråd med information ang AAO här någonstans Rogue? Kolla där.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NBC
var aldrig särskilt inponerad av "patenterade granatskjutningar" när jag spelade, speciellt inte på dendär bron, bara jäkligt irriterande att folk skjuter på saker de inte ens ser och träffar, lagom orättvist och trist. dumt att det inte finns singleplay

Spamwhores är för j-a trista att spela både mot & med, men det gäller bara att inte ta samma väg varenda gång & försöka vara lite smart, då bränner de bara alla sina granater helt i onödan.

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk

hur många träffar måste man ha för att få gå advanst marksman träningen?

Visa signatur

jag kom, jag såg det krachade

Permalänk
Medlem

Eh... så sant Cracker-Jack..., hade tankarna på annat håll, men här är en grundläggande genomgång som du kanske kan ha nytta av Xerbee: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=31596...

Frag Lord, du ska skjuta 36 eller bättre på träningen för att kunna bli prickskytt.

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

Graffekort INFO...

Mitt förra kort var ett GF4200Ti det flöt PERFA. Max graffe + 1024 upplösning.

det va så bra kort så man märker ingen skillnad i AA med mitt nya (jämförelsevis). mitt äldre MX2 kort va inte lika kul å lira med.....

/Scorp

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk

Jaghar ett Radeon Powercolor 9800 Pro, & även om jag är nöjd med kortet så måste jag spela alla spel i samma upplösning som min bildskärm har i windows (som är 1280). När jag använder något annat så flimrar skärmen som bara f-n & det är omöjligt att spela. Jag kan iofs ändra inställningarna, men då ser skrivbordet så otroligt stor & fult ut.

Jag kör aao i 1280*960 vilket gör att jag måste dra ner effekterna för attd et ska kunna flyta ritkigt bra i alla lägen.

Lite surt..

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem

Det lät lite märkligt -vad har du för slags skärm?

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

jag skulle verkligen behöva hjälp med Americas Army, om nån vänlig skäl vill adda msn dfk_dif@hotmail.com så vore det jätte snällt. ni kan få en Gmail (1gb mail) som belöning eller nåt.

vet t.ex. inte hur man väljer vapen å sånna grejer.

/Tack på förhand

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem

Kontakta mig på ICQ 167251577 eller rogue@clansvk.net

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...