Americas Army 2.1

Permalänk
Medlem

PBWEB löser problemet med att punkbuster kickar ut en.
finns på www.punkbuster.com
instruktioner med.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

PBWEB är rätta vägen att gå...

Man kan också kolla "C:\Program Files\America's Army\System\ArmyOps.log"(Sök på ditt spelarnamn i log-filen), det brukar stå varför man blev kickad

Permalänk
Medlem

Skulle spela nu i kväll och då märkar jag att allt ha blivit nollställt, alla träningsuppdrag är borta, ALLA uppdrag ä raderad på nått sätt, det är som att man har tagit hem spelet från början, man måste börja träna för att spela mot andra, några fler som har haft det problemet??

Permalänk
Medlem

Just nu är det EXTREMT mycket problem med Authentication servrarna, därför får man meddelanden om att man inte gjort sin träning ibland.

Sedan kan det hända att en spelare som inte har spelat på väldigt länge kan ha fått sitt konto deaktiverat -jag vet inte om detta gäller för dig online?

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

jag spelar nästan varje da

Permalänk

Nu verkar alla servrarna & authentication vara uppe igen, bara så att ni vet.

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem

oj orkar inte läsa hela tråden...

tänkte bara säga att jag har spelat det sen dom släppte skiten och jag älskar det hårt:)
mycket skit med det men i grund och botten så är det ett jävla bra spel.
och det som gör att det skilljer sig ifrån andra krigsspel är hur verklighetstroget det är,
med spridning på skott, rekyler, hastihet på vapen, hastighet i vapenbyten och så vidare.
har spelat i olika internationella klaner(mestadels amerikaner som vart med dock) sen 1.5 har jag för mig. fått en hel del nya vänner och den klan jag spelar i nu består ledar delen av mig +en massa amerikanare som spelat tillsammans sen jag börja spela i klaner och vi är jäkligt bra polare skulle jag vilja påstå.
men det är jäkligt jobbit att spela på westcost servers med en ping på 300+ och lagga apa, vilket jag måste göra på matcherna. som förövrigt går runt kl. 6 på morronen:/
men men. finns ju inte många svenska klaner som är lagomt seriösa. men om ni har nån så är det bara att säga till:P

aja det va väl min "kärleksförklaring" till AAO.

Visa signatur

"Duct Tape - It is like the Force. It has a light side and a dark side, and it holds the universe together"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zerd
oj orkar inte läsa hela tråden...

tänkte bara säga att jag har spelat det sen dom släppte skiten och jag älskar det hårt:)
mycket skit med det men i grund och botten så är det ett jävla bra spel.
och det som gör att det skilljer sig ifrån andra krigsspel är hur verklighetstroget det är,
med spridning på skott, rekyler, hastihet på vapen, hastighet i vapenbyten och så vidare.
har spelat i olika internationella klaner(mestadels amerikaner som vart med dock) sen 1.5 har jag för mig. fått en hel del nya vänner och den klan jag spelar i nu består ledar delen av mig +en massa amerikanare som spelat tillsammans sen jag börja spela i klaner och vi är jäkligt bra polare skulle jag vilja påstå.
men det är jäkligt jobbit att spela på westcost servers med en ping på 300+ och lagga apa, vilket jag måste göra på matcherna. som förövrigt går runt kl. 6 på morronen:/
men men. finns ju inte många svenska klaner som är lagomt seriösa. men om ni har nån så är det bara att säga till:P

aja det va väl min "kärleksförklaring" till AAO.

Jag har nog blivit tillfrågad av alla dom bättre klanerna som huserar på Insurgent, men jag säger alltid att jag är en "lonewolf";) Jag brukar aldrig spela på EU-servrar trots att pingen är bättre, för det första är alla bara upp till 20 pers (jag vill ha minst 24, helst 26) för det andra så består dom mest av moroniska polacker & annat skit som inte snackar Engelska.

Leta efter "C-J..."0 thats me!

Vilken klan är du med i?

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem

jo det kan ju va lite mobbat folk på eu serverssen också.
hur mycket folk som är roligt är olika på olika maps tycker jag.
tex på wc är runt 12 lagomt tycker jag och på pipeline så är väl 20 lagomt.

jag spelar i honor unlimited just nu med folk jag spelat med ett bra tag. brukar faktiskt gå jäkligt bra när det är clanmatcher också för oss, låg väl på top 10 förut på twl har jag för mig.
skulle va kul att joina typ 42 men det är ju inte så lätt.
är typ en kille som är på mig att jag ska sluta min klan och börja i en svensk klan han spelar i men vafan. ska jag byta så ska det va uppåt iaf:D

jag spelar inte i så många clanmatcher pga tiderna:/
så igentligen så spelar jag oftast ensam. spelar endast med dom på kvällarna eller om jag går upp tidigt nån gång(mot all förmodan:D) skulle va kul att spela med lite svenskt folk...

see you in the battlefield.

!!!Zerd Out!!!

Visa signatur

"Duct Tape - It is like the Force. It has a light side and a dark side, and it holds the universe together"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zerd
jo det kan ju va lite mobbat folk på eu serverssen också.
hur mycket folk som är roligt är olika på olika maps tycker jag.
tex på wc är runt 12 lagomt tycker jag och på pipeline så är väl 20 lagomt.

jag spelar i honor unlimited just nu med folk jag spelat med ett bra tag. brukar faktiskt gå jäkligt bra när det är clanmatcher också för oss, låg väl på top 10 förut på twl har jag för mig.
skulle va kul att joina typ 42 men det är ju inte så lätt.
är typ en kille som är på mig att jag ska sluta min klan och börja i en svensk klan han spelar i men vafan. ska jag byta så ska det va uppåt iaf:D

jag spelar inte i så många clanmatcher pga tiderna:/
så igentligen så spelar jag oftast ensam. spelar endast med dom på kvällarna eller om jag går upp tidigt nån gång(mot all förmodan:D) skulle va kul att spela med lite svenskt folk...

see you in the battlefield.

!!!Zerd Out!!!

Den klanen har jag aldrig hört talas om? Ni lirar aldrig på Insurgent camp antar jag?

Just nu är det ju lögn i helvete att spela överhuvudtaget då idioterna har flummat med alla servrarna så att medelpingen ligger över 300 = otroligt lagg, speciellt om man är nordeurope på en amerikansk server=o/¨

skulle va kul att joina typ 42 men det är ju inte så lätt.

En klan?

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem

marksman träningen var inget trevligt, men det löste sig till slut

däremot sniper träningen, skulle den vara svår på något sätt? Den var 100 % lättare än marksman träningen iallafall

Permalänk
Medlem

Vill ni kika runt på svenska klaner så har jag en samlig av de jag fått fatt i på vår hemsida: www.clansvk.net

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

någon som kan ge tips när det gäller fallskärmshoppning?

klarar inte "live jump" hur jag än gör

Permalänk
Medlem

Tja, den är lite knivig och nog den träning jag svor mest åt
Det är bara att nöta envetet och försöka få en känsla för hur du ska göra. Styr mot den gröna röken, bromsa upp fallskärmen (actionknappen, standard är E) några meter ovan mark och landa innanför ringen. Det var väääldigt länge sedan jag gjorde den träningen, men såvida de inte ändrat på den så bör det vara ungefär så.

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [SvK]Rogue
Tja, den är lite knivig och nog den träning jag svor mest åt
Det är bara att nöta envetet och försöka få en känsla för hur du ska göra. Styr mot den gröna röken, bromsa upp fallskärmen (actionknappen, standard är E) några meter ovan mark och landa innanför ringen. Det var väääldigt länge sedan jag gjorde den träningen, men såvida de inte ändrat på den så bör det vara ungefär så.

Jag har klarat av eländet, men vad jag kommer ihåg så spelar det ingen roll hur mkt man styr, eländet rör sig knappt åt den aktuella destinationen ändå.

Alltså, lite flyt krävs.

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cracker-Jack...
Den klanen har jag aldrig hört talas om? Ni lirar aldrig på Insurgent camp antar jag?

Just nu är det ju lögn i helvete att spela överhuvudtaget då idioterna har flummat med alla servrarna så att medelpingen ligger över 300 = otroligt lagg, speciellt om man är nordeurope på en amerikansk server=o/¨

lirar väl alla maps. oftast wc för min del dock, vilket våran server ocskå oftast står på.
vilket förövrigt är den enda westcost server som jag haft under 100 i ping:) ren lotto i guess...

Citat:

skulle va kul att joina typ 42 men det är ju inte så lätt.

En klan? [/B]

shit lästa att dom ska sluta nu bara för det:/
dom vann twl eu och har völ praktiskt taget vunnit allt dom vart med i, så nu la dom ner bara för det:/

deras sida http://42.som-fan.com/

aja då är det bara att recruita mig då svenskfolk. needar ett nytt mål:d

Visa signatur

"Duct Tape - It is like the Force. It has a light side and a dark side, and it holds the universe together"

Permalänk
Medlem

42? det är den som Mr. Sneaky är med i va? med 10 i FR. Låter himla troligt att man kan vara så bra ärligt. Fast han är väl en reconnectare som alla andra med över 4 i Fragrate.

Jag är också med i en klan med massa svenskar och några amerikanare och engelsmän. Fast det går inte så bra på TWL längre. Fan vet varför.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zerd
lirar väl alla maps. oftast wc för min del dock, vilket våran server ocskå oftast står på.
vilket förövrigt är den enda westcost server som jag haft under 100 i ping:) ren lotto i guess...

shit lästa att dom ska sluta nu bara för det:/
dom vann twl eu och har völ praktiskt taget vunnit allt dom vart med i, så nu la dom ner bara för det:/

deras sida http://42.som-fan.com/

aja då är det bara att recruita mig då svenskfolk. needar ett nytt mål:d

Har aldrig ens hört talas om någon av dessa gossar, den bästa spelaren jag sett på IC är "Marlboroman", men han lirar nästan aldrig heller längre.

Blir sugen på att lira lite nu, men Sci (?) har ju problem att få servrarna att fungera för tillfället...

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem

Klan 42 bestod av spelare från tre svenska toppklaner med mål att vara bäst -det var de också och krossade allt i sin väg... Nu har de som sagt bestämt sig för att lägga ner.

Känner ni till fler svenska klaner så hojta till så att jag får upp ögonen för dem och kan länka till dem.

Det är lite synd att så många svenskar spelar i amerikanska (eller internationella) klaner... Om ni tröttnar på tidsskillnader eller annat och bestämmer er för att hoppa av, så kika in hos SvK, eller finn en annan klan via vår länklista.

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [SvK]Rogue
Klan 42 bestod av spelare från tre svenska toppklaner med mål att vara bäst -det var de också och krossade allt i sin väg... Nu har de som sagt bestämt sig för att lägga ner.

Känner ni till fler svenska klaner så hojta till så att jag får upp ögonen för dem och kan länka till dem.

Det är lite synd att så många svenskar spelar i amerikanska (eller internationella) klaner... Om ni tröttnar på tidsskillnader eller annat och bestämmer er för att hoppa av, så kika in hos SvK, eller finn en annan klan via vår länklista.

Svenskar verkar vara överdjävliga på denna sorts spel, vi har ju det överlägset bästa laget i Cs också!

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
42? det är den som Mr. Sneaky är med i va? med 10 i FR. Låter himla troligt att man kan vara så bra ärligt. Fast han är väl en reconnectare som alla andra med över 4 i Fragrate.

Jag är också med i en klan med massa svenskar och några amerikanare och engelsmän. Fast det går inte så bra på TWL längre. Fan vet varför.

Jag har spelat med 42 i över ett halvår. är riktigt bra kompis med dom. har varit med i väldigt många "stora" klaner i americas army. men 42 är i en klass för sig. när det gäller allt. och då menar jag verkligen allt. sammanhållningen, taktikerna, snacket , allt ! har spelat ett flertal scrims åt dom osv. Att du anklagar Sneaky för reconnecting är ju bara bs. sneaky reconnectar aldrig ! med detta nya account ville han bevise vad han går för. han må disconnecta när han dör men kommer inte tillbaka till samma server. och som du ser på hans senaste sessions så är han på servrar väldigt länge. men INGEN reconnecting. det kan jag lova dig. Sneaky har joinat area51. nu. Och han är enligt mig en av världens bästa americas army spelare ! har ju såklart inte spelat med alla men tycker sneaky spelar jäävligt bra.

/ mitox aka fj4rT!z^

EDIT: du Cracker-Jack... tycker det är väldigt mycke snack från dig! typ: alla dom bästa klanerna har frågat om jag ville joina dom osv osv. sluta skryta och bevisa att du är duktig ! adda mig på msn så ska vi lria och jag ska visa dig att man spelar först sen snackar. mitox_@hotmail.com

mitox out kthxbye

Visa signatur

[AMD Opteron 165 1.8GHz @ 2.2GHz] [Asus A8N-SLI nForce4] [OCZ EL DDR PC-4000 Gold GX XTC 2GB] [200GB Western Digital 8mb 7200rpm] [80GB USB 2.0 Extern 5000rpm] [Radeon X1900XT 256MB] [Creative Audigy 2]

Permalänk
Medlem

Jag har spelat med flera från 42, t.ex Mr. sneaky och totte. Spelade även mycket förut med Eliz och många från Cosa nostra klanen. Så jag vet hur en bra spelare ser ut.
Jag säger inte att Sneaky inte är bra men 10 i fragrate! Hallå! När man spelar på noobservrar får man ibland nånting åt det hållet, det betyder att jämfört med alla andra spelare som är bara Bra så skulle de då vara noobs jämfört med Sneaky. jag tror inte på det bara. Det måste ju vara så att han vet nåt som vi andra inte vet.
Dom gånger jag sett honom spela så har jag inte lagt märke till något uppenbart. Det enda mysko var att han nästan aldrig sköt mer än tre till fem skott för att döda nån och att trots att man smög på honom bakifrån och sköt ett mag på honom så vägrade han att dö.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fj4rT!z^

EDIT: du Cracker-Jack... tycker det är väldigt mycke snack från dig! typ: alla dom bästa klanerna har frågat om jag ville joina dom osv osv. sluta skryta och bevisa att du är duktig ! adda mig på msn så ska vi lria och jag ska visa dig att man spelar först sen snackar. mitox_@hotmail.com

mitox out kthxbye

Jag spelar uteslutande Insurgent Camp & även om jag inte spelar mer en 2-3 timmar i veckan längre, så tror jag inte att du hade haft en suck på den kartan. Andra kartor lär du förmodligen ha det på, då jag som sagt aldrig spelar dessa.

På en 24-26 server med hanterligt lagg, så snittar jag mellan 15-20 kills på en rond förutsatt att jag lyckas komma över en av de 4-5 spots jag brukar använda.

Rekordet är som sagt 34-1 & då på en server som bara hade 20 platser. (för ca 1.5 år sedan.)

Jag har inte reggat mig på tracker då jag har hört att det ska lagga mer & eftersom min maskin & uppkoppling har det lite tufft ibland på amerikanska servrar så känns det aningen onödigt.

Mitt nick är "C-J..."

Jag "skryter" inte, om något så är jag väl stolt över att vara ganska duktig på detta spelet. Innan mitt föra konto blev stulet (troligtvis genom dc++) för drygt ett år sedan så var jag förmodligen top-5 (om inte ännu bättre) på IC, sedan höll jag upp i ca 8 månader innan jag nu startat upp lite lätt igen.

Som sagt, leta upp mig så kan vi väl ha lite "kul":p

Edit: Vad heter du?

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cracker-Jack...

Jag har inte reggat mig på tracker då jag har hört att det ska lagga mer & eftersom min maskin & uppkoppling har det lite tufft ibland på amerikanska servrar så känns det aningen onödigt.

Kan jag säga bestämt att Trackern gör absolut inget med din uppkoppling eller skapar lagg eller något annat. Är så att trackern "trackar" servern du spelar på och tar upp data/info/resultat m.m så du sedan kan titta på hur du sköter dig på AA.

Ang 42 så är det tråkigt att de slutar med AA...inte alla så klart men inte längre under flaggan 42...är och kommer förbli de bättre i AA..då jag spelat mot och med de en hel del gånger kan jag säga att de varken fuskar , vilket de blvit anklagade förr massor av ggr...vilket det händer att man blir...när man äger motståndarna.

Mitox din plutt...kul att se dig här på Sweclockers oxå hoppas vi ses online en dag...jag får vackert vänta tills mitt bredband blir kopplat den 1 Sep och då kan vi lira igen

Mvh

[moose]Mek(SWE) / [T.I.C]Vakuum

Visa signatur

Asus A8N-SLI | Athlon64 3800+ | Corsair TWINX2048-3200C2 2x1024Mb | Asus Extreme GeForce N7800GTX | 22" skärm CRT

Permalänk
Medlem

fan så mycket svenskar och jag träffar knappt nån när jag lirar:(
vill ju spela med svenskar jag å...

Visa signatur

"Duct Tape - It is like the Force. It has a light side and a dark side, and it holds the universe together"

Permalänk
Medlem

Kika in på SvK då! Skriv en rad i vårt forum forum och kolla i länklistan för andra klaner. Snart lär du känna igen både en och flera taggar som är svenska. Själv tycker jag att jag alltid ser massor med svenskar ute!

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [SvK]Rogue
Kika in på SvK då! Skriv en rad i vårt forum forum och kolla i länklistan för andra klaner. Snart lär du känna igen både en och flera taggar som är svenska. Själv tycker jag att jag alltid ser massor med svenskar ute!

De allra flesta jag lärt känna (eller hur man ska definiera det) genom att lira Aao, är ickenordbor. De flesta är från antingen mellaneuropa eller staterna.

När jag ändå är här så kan jag lägga fram ett tips, om ni någon gång möter en spelare med namnet "Yvesrocher" så kan jag meddela att han antingen "wallhackar" eller "ghostar" på ett sådant uppenbart sätt att det nästan är löjligt. T.o.m hans lagkamrater erkända att allt inte stod rätt till, men vägrade att vara med & kicka ut honom iomed att han var bäst i deras lag.

Fair play, jovisst.

direktlänk till svk?

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cracker-Jack...

direktlänk till svk?

www.clansvk.net tror jag det är men sidan verkar vara ner för tillfället.

Spelar man på EU servrar kan man oftast hitta nån lr några svenskar. fast oftast är ju servrarna proppade med icke engelsk talande polacker. riktigt irriterande !

/ mitox

Visa signatur

[AMD Opteron 165 1.8GHz @ 2.2GHz] [Asus A8N-SLI nForce4] [OCZ EL DDR PC-4000 Gold GX XTC 2GB] [200GB Western Digital 8mb 7200rpm] [80GB USB 2.0 Extern 5000rpm] [Radeon X1900XT 256MB] [Creative Audigy 2]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fj4rT!z^
www.clansvk.net tror jag det är men sidan verkar vara ner för tillfället.

Spelar man på EU servrar kan man oftast hitta nån lr några svenskar. fast oftast är ju servrarna proppade med icke engelsk talande polacker. riktigt irriterande !

/ mitox

Det ena skälet till att jag inte lirar på eu-servrar är det deär med tattarna som vägrar snacka Engelska, det andra är att servrarna bara rymmer 20 pers, jag vill ha minst 24.

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fj4rT!z^
www.clansvk.net tror jag det är men sidan verkar vara ner för tillfället.
Spelar man på EU servrar kan man oftast hitta nån lr några svenskar. fast oftast är ju servrarna proppade med icke engelsk talande polacker. riktigt irriterande !
/ mitox

Vår host fungerar ganska illa och vi kommer att byta framöver, men ibland så är sidan nere en stund...

Nå, skyll inte allt på polackerna, glöm för all del inte bort våra franska vänner, tyskar, spanjorer osv. Även svenska spelare gör sig skyldiga -även om vi förstår vad de skriver, så gör nog inte många andra det...

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...