Permalänk

3d Mark!?

Är dessa resultat bra eller dåliga för min maskin ?

3D Mark 03: 1046
3D Mark 01 SE: 5900

Tack på förhand

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Ser normalt ut.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk

Byt ut processorn och grafikkortet och jag lovar att du kommer höja poängen med det dubbla. Men annars ser det fullt normalt med det du har.

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KimpisKompis
Byt ut processorn och grafikkortet och jag lovar att du kommer höja poängen med det dubbla. Men annars ser det fullt normalt med det du har.

"Köp en ny dator så får du bättre poäng"

Det säger ju sig självt...

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk

jo.. Men datorn är ju bra i allmänhet.. Det är ju bara processorn och grafiken som e flaskhalsen haha och det är vell datorn. Men som sagt..

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

hej jag har en Amd Athlon xp-m 2400+@2497 + Abit kd7-e (<--skit) Ati Radeon 9200se och kingston 512mb 266mhz jag får ca 8000 poäng i 3dmark 2001 se, e de skit lr normalt???

mvh JAg

Permalänk
Medlem

fuds, med tanke på att du har ett 9200 med 64-bit minne på, så är det inte så bra

moderkortet är faktiskt inte skit...okej, går inte att låsa agp/pci på det, men iaf

vad jag fått står i sign

Visa signatur

ASUS ROG Strix X570-E Gaming...AMD Ryzen 7 5800X3D...Hyte Y60
Corsair Vengeance LPX 64GB (2x32GB) 3600MHz CL18...Sapphire Radeon RX 7900XT Nitro+
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM850x
Samsung 990 PRO 2TB M.2 + WD BLACK SN850X 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord_Moridin
fuds, med tanke på att du har ett 9200 med 64-bit minne på, så är det inte så bra

moderkortet är faktiskt inte skit...okej, går inte att låsa agp/pci på det, men iaf

vad jag fått står i sign

och?