Permalänk
Medlem

k700i ..tanka upp bilder

Nu är det så att jag nyligen köpt en sonyericsson k700i och jag vill ha in en bild på mig själv i telefonen. Jag har sett att en sån sladd som man kopplar ihop mobilen till datorn kostar runt 400:- . Finns det nån sida man kan lägga upp egna bilder och sen skicka till mobilen därifrån?
eller nått sätt att få in mina bilder till min mobil utan att köpa en sladd för 400 :-

??

Permalänk
Medlem

Bluetooth eller gör en wapsida och lägg upp bilden på dig själv där, ladda sedan ner bilden med hjälp av wapfunktionen på mobilen

Permalänk
Medlem

du kan även maila bilderna till din telefon...
men i längden hade jag nog köpt en sladd eller ännu bättre, en bluetooth-dongle...
jag köpte en bluetooth-dongle på clas ohlson för 329:- och den är värd varenda öre... höga överföringshastigheter och går lätt och smidigt att använda

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

Ok...har bestämmt mig för att köpa en sån grej nu ...eftersom den behövs behövvs ju till det mesta.