GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Märkligt, jag sitter med en A64 2.8+, 1024 DDR, GF6800LE (drivisar 66.xx)

Kör i 1280*?980? med high details, nästan full draw distance, 2X AA och det flyter på. Aldrig under 50 fps.

ja nåt e ju galet i min burk har jag märkt i andra spel som i BF2 demot tex, hackar som fan där.
aja märkte fan ingen skillnad mellan high o low mer än på ljuset kanske.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Hedersmedlem

Men tyck synd om mig på gf4 ti 4200 128mb!
Kör jag på low, 1152x864x32 ingen AA osv så går det bra. Höger men till high så går det också bra men då och då känns det segt.
Hur kollar man FPS:en?

Till den som ville komma in på ammu-nation. Det sker under ett uppdrag, men vill du ha lite vapen kan du ju plocka upp dem som ligger spridda över staden
http://hem.bredband.net/708145/weap.html

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Avstängd

Hur många försök tog det för er att klara Just Business? För mig tog det tre försök.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize

Hur kollar man FPS:en?

Du laddar ner ett program som heter FRAPS

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GT5
Hur många försök tog det för er att klara Just Business? För mig tog det tre försök.

Beskriv gärna uppdraget litegran så kanske man minns

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Det är fanemig nästan för lätt att döda gubbar tycker jag
man klarar sig med pistolen hur lätt som helst juh
Croucha en bit ifrån sen e de bara att poppa headshot efter headshot.

Fan vill ha pistolen upp till hitman lvl så man kan ha dubbla

edit:
Du som tycker det e mörkt, har du höjt ljusheten?

Är det när man nått hitman lvl:n som man kan köra med dubbla pistoler alltså? Isåfall är det bara att mata på med pistolen

Är det dubbla med endast den vanliga pistolen, eller kan man ha dubbla med silencern?

Visa signatur

"Ät inte gul snö."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neam
Är det när man nått hitman lvl:n som man kan köra med dubbla pistoler alltså? Isåfall är det bara att mata på med pistolen

Är det dubbla med endast den vanliga pistolen, eller kan man ha dubbla med silencern?

Tror det är dubbla med pistoler i allmänhet. Jag har strax nått hitman med pistoler, subsmg och msg. Gangstah!

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buck
Älskar spelet, ärligt talat är det bland det bästa spelet jag någonsin spelat, det finns högst upp på listan tillsammans med Mafia och ett par andra!

Liten spoiler

Har köpt Zero's affär, är på ett uppdrag där man ska styra ett miniatyrflygplan med mountad kulspruta (:D) och döda en bunt kurirer. Hyffsat svårt måste jag säga.

Det uppdragte var kul gjorde det igår

Lär dig hantera det, sen innan du börjar jaga dom så kolla på kartan så du tar dom i lämplig ordning, du ska tillbaka efter du sprängt den sista

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Det uppdragte var kul gjorde det igår

Lär dig hantera det, sen innan du börjar jaga dom så kolla på kartan så du tar dom i lämplig ordning, du ska tillbaka efter du sprängt den sista

Bilarna har jag inget större problem med, inte cyklisten eller fotgängare heller. Det är moppen som åker i innestaden som är svår, dom tål ju hur mycket stryk som helst också!

EDIT
Finns det nåt sätt att tappa muskelmassa? Jag har max på muskler, ungerfär 35% på fett och ändå typ ingen sex appeal. Jag blir nekade vissa bonusuppdrag eftersom jag är för biffig (kommer upp medelanden i stil med "You're to buff! What did you have for breakfast, steriods?!"

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Kan nån ge en ledtråd till hur fan man klarar "Cesar Vialpando"-uppdraget, det där man ska studsa med en ful bil. Jag sätter inte en enda poäng på den skiten men dansuppdraget klarade jag. På PC alltså. Jag har försökt med både piltangenterna och asdw som jag kör bilen med.
Jävla SKIT!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sp1uw
Kan nån ge en ledtråd till hur fan man klarar "Cesar Vialpando"-uppdraget, det där man ska studsa med en ful bil. Jag sätter inte en enda poäng på den skiten men dansuppdraget klarade jag. På PC alltså. Jag har försökt med både piltangenterna och asdw som jag kör bilen med.
Jävla SKIT!

Du ska använda numpad 2, 4, 6 och 8.

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buck
Bilarna har jag inget större problem med, inte cyklisten eller fotgängare heller. Det är moppen som åker i innestaden som är svår, dom tål ju hur mycket stryk som helst också!

EDIT
Finns det nåt sätt att tappa muskelmassa? Jag har max på muskler, ungerfär 35% på fett och ändå typ ingen sex appeal. Jag blir nekade vissa bonusuppdrag eftersom jag är för biffig (kommer upp medelanden i stil med "You're to buff! What did you have for breakfast, steriods?!"

Bara o typ "Inte träna" så droppar det med tiden..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

tyckte jag kände igen officer tenpennys röst.. det var ju samuel l jackson har suttit o stört mig på att jag inte kom på vems röst det var

Visa signatur

blah

Permalänk
Medlem

Kan någon bara snabbt säga vilken knapp man rekruiterar gängmedlemmar? Blir galen, hittar inte.

buck: Ät inte nånting så tar det inte länge innan musklerna är nere på noll

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jushi
Kan någon bara snabbt säga vilken knapp man rekruiterar gängmedlemmar? Blir galen, hittar inte.

buck: Ät inte nånting så tar det inte länge innan musklerna är nere på noll

G är default tror jag bestämt.

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

buck: G är till för att styra medlemmarna. :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neam
Är det när man nått hitman lvl:n som man kan köra med dubbla pistoler alltså? Isåfall är det bara att mata på med pistolen

Är det dubbla med endast den vanliga pistolen, eller kan man ha dubbla med silencern?

det e separat skill på silenced som vanliga 9mm så jag tror de blir bara med vanliga

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Roligaste uppdraget, så långt som jag har kommit (9%) så är det när man åker motorcykel med sweet. Sweet sköter styrandet och man får själv plocka motorcyklarna och bilarna som cirkulerar runt omkring en

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk
Medlem

Hjälp mig någon nu. Knappen för att rekruitera gängmedlemmar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FlygandeFinken
Roligaste uppdraget, så långt som jag har kommit (9%) så är det när man åker motorcykel med sweet. Sweet sköter styrandet och man får själv plocka motorcyklarna och bilarna som cirkulerar runt omkring en

Håller med! Det känns som man åker med på nåt sätt, blir lite rädd när det svänger till och man inte styr själv.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jushi
Hjälp mig någon nu. Knappen för att rekruitera gängmedlemmar?

Markera dom, sen G.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Farner: hm, hur menar du med markera?:D

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jushi
Farner: hm, hur menar du med markera?:D

Sikta på filurerna (Håll in höger musknapp, sikta på grabben du vill rekrytera och tryck på G)

Permalänk
Medlem

Ballistic: Tack så hemskt mycket. har försökt hur länge som helst. Äntligen kan jag fortsätta

Permalänk
Medlem

Någon som har kommit på hur man klättrar upp för stegar??

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Hedersmedlem

Det behövs verkligen en FAQ!
Till alla, jag rekommenderar er att kolla lite på en walkthrough om det är något liten speciell detalj i ett uppdrag (som är plattformsoberoende, dvs knapparna för dittan och dattan är ju inte samma som på PS2 såklart).
http://www.gtasanandreas.net/walkthrough/ Klicka fram på rätt uppdrag, tjuvkika lite och spela sedan vidare själv.

Btw hur många stör sig på OG loc? Ni vet han som jobbade på burger shot och är rappare. Gaah tur att man klarat uppdraget för ibland ville man bara häva ihjäl honom själv

Det här med sex appeal. Jag läste att det beror på kläderna, respect och lite annat. Sökte på nätet och hitta en lista med procent osv.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Sikta på filurerna (Håll in höger musknapp, sikta på grabben du vill rekrytera och tryck på G)

Fortsättning: Tryck sedan på H för att få dem att stå stilla på någon plats (inte följa efter dig) och håll in G eller H några sekunder så säger CJ något så de "släpps".

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggge
Någon som har kommit på hur man klättrar upp för stegar??

Måste väl vara samma som att klättra uppför staket, nämligen <Vänster-Shift>

Dumt att man inte kan ta Screenshots förutom med kameran. Man kanske vill ta på sin gubbe och sånt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Måste väl vara samma som att klättra uppför staket, nämligen <Vänster-Shift>
Dumt att man inte kan ta Screenshots förutom med kameran. Man kanske vill ta på sin gubbe och sånt.

Ang att hoppa över staket så räcker det med att man bara trycker shift 2 ggr.

Sen kan man alltid använda Print Screen och sedan klistra in bilden i paint.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Måste väl vara samma som att klättra uppför staket, nämligen <Vänster-Shift>

Dumt att man inte kan ta Screenshots förutom med kameran. Man kanske vill ta på sin gubbe och sånt.

Nope, hoppknappen funkar inte för stegar det.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Hedersmedlem

Det är väl hoppknappen för att klättra över staket? Jag har bundit om den så jag blev lite förvånad.
Det fungerar att använda print screen, men verkar vara lite konstigt så man får hålla in knappen rejält och sedan alt+tabba till ett bildprogram och klistra in.
Men som sagt synd att det inte finns inbyggt screenshot. Jag sprang till en spegel i klädbutiken första gången jag skulle fota gubben (dålig reflexion så det var grynigt)

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG