Wow-beta kit nånstans ?

Permalänk
Medlem

Wow-beta kit nånstans ?

Hejsan !
E kanske lite sent ute nu men det va ju tack vare att man vela lite för mkt innan man bestämde sig för att köpa Wow och sen vart det självklart Fullbokat överallt. Nu undrar jag vart man kan få tag på Beta -kitet där det inte är fullbokat ?

PS
Tack på förhand //Majed

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem

Re: Wow-beta kit nånstans ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majed
Hejsan !
E kanske lite sent ute nu men det va ju tack vare att man vela lite för mkt innan man bestämde sig för att köpa Wow och sen vart det självklart Fullbokat överallt. Nu undrar jag vart man kan få tag på Beta -kitet där det inte är fullbokat ?

PS
Tack på förhand //Majed

jag beställde mitt från www.ebgames.se för ett par dagar sedan

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Medlem

som han sa, ebgames eller www.tradition.se (samma sida) finns standard paket att köpa, collectors edition är dock slut

Permalänk
Medlem

Collectors edition är inte slut på EBgames, vart har du fått den uppgiften ifrån...'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tridz
Collectors edition är inte slut på EBgames, vart har du fått den uppgiften ifrån...'

läs inlägget igen. han menade den andra sidan

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

kan man beställa det där för 449:- o sen när man fått kittet på posten för 99:- kan man då avbeställa retail ?

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majed
kan man beställa det där för 449:- o sen när man fått kittet på posten för 99:- kan man då avbeställa retail ?

Det tror jag inte, även om det verkar lite konstigt. Webhallen brukar dra alla pengar direkt när man får beta-diskar och sen skicka en spelet gratis, men tradition verkar ha en annan strategi...

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaanin
Det tror jag inte, även om det verkar lite konstigt. Webhallen brukar dra alla pengar direkt när man får beta-diskar och sen skicka en spelet gratis, men tradition verkar ha en annan strategi...

Tror du det finns nån chans att få ett kitt om man bokar från webhallen nu ?

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majed
Tror du det finns nån chans att få ett kitt om man bokar från webhallen nu ?

Nej, det står ju på deras hemsida att de är fullbokade.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Avstängd

1. webhallen kan du glömma har redan pratat med dom för ett tag sedan.
2. Det fanns ett ställe som sålde betor endast men dom är också slut
3. Vet inte om man kan göra så på tradition, men tvivlar på det då du binder dig att köpa hela.

Permalänk
Medlem

Bokade 3 extra CE igår på tradition och de sa inget om att de var slut.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Jag tror att det kommer finnas CE att köpa när väl spelet släpps. Det kanske kan vara lite svårt att hitta i början. Men tror knappast att de tänker låta dem ta slut på förbeställningar bara. Det tyder ju på att det finns en marknad, och varför döda den genom att inte göra fler exemplar?

Till Warcraft III går det t.ex. fortfarande att köpa Collectors Edition.