Permalänk
Medlem

Någon bra ISP?

Hejsan

Ska nu flytta då och blir tvungen att byta ISP, så nu undrar jag om det finns någon bra ISP som är lite billigare på sinna 8mbit/s abonnemang? Alltså då en rikstäckande så som Telia

Tack på förhand

Visa signatur

"Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition."

Permalänk
Medlem

Kolla ifall du kan få Adamo 28mbit den kostar 350:- mån tror jag. Annars skulle jag väl använda sökfunktionen och kolla runt vad folk har skrivit om för olika dsl leverantörer. BBB är inte fyskam heller när det väl funkar.

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Har redan sökt och håller på för fullt nu. Får bara upp en massa gammla inaktiva trådar.
Vet att jag inte kan få Adamo eftersom jag frågade efter en rikstäckande leverantör, vilket Adamo inte är... men annars hade jag inte tvekat med att hoppa på deras erbjudande

Visa signatur

"Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition."