Varför Funkar inte 2 av mina filmer.

Permalänk
Medlem

Varför Funkar inte 2 av mina filmer.

Jo det är så att det är 2 filmer jag inte kan "kolla" på.
När ja sätter i gång den så flyter det på bra i ca 10 sec, Sedan så börjar det att hacka precis som om det laggar.
Men om man "spolar" till det ställe där det hackar så flyter det i 10sec sedan så börjar det att hacka igen.

Så vad kan det vara ?
Har testat att instalera om codecs och lite sådana saker, jag har även testa att spela upp den med, DivX och Mpegplayer, easydvd, och lite andra men det funkar iaf inte.
Så vad kan det vara ?

Edit: Och det är bara 2st som det är så på alla andra filmer jag har funkar fin fint.

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

filmerna aknske har blivigt korupta?
be nån som har en exakt likadan film och göra en sfv fil och så kollar du din film sen och ser ifall den stämmer...

//mvh exa

Visa signatur

De två dator nördarna till varandra.
1. -Vilken av SCSI eller IDE diskar skulle du välja...
2. -Lungt SCSI det andra är ingen idee

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eXa
filmerna aknske har blivigt korupta?
be nån som har en exakt likadan film och göra en sfv fil och så kollar du din film sen och ser ifall den stämmer...

//mvh exa

Okay, Jo men ja lät en annan testa filemen och den funkade kanon. Men ja fixade det iaf om men installerar denna codec (VLC 0.8.1) så funkar alla filmer och så, det är den ända man behöver.

Men tack iaf

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |