Permalänk
Medlem

haha lite mothugg får man tåla om man postar på ett fritt forum

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av g0opy
Jag tycker både om hemsidan och färgerna. Hemsidan är en bra hemsida där man kan komma i kontakt med vänner och skaffa nya samt prata i sk "diskusar". Tyvärr har fjortisarna tagit över den mesta delan av sidan och gjort den lite tråkigare. Färgerna tycker jag om för att på något sätt så är nostalgiska eller något

Väldigt off men; Hur kan hemsidan vara bra, när allt alla skriver är "JAG VISAR MIG I CAMEN OM NI GER MIG PRO!!!!".

Personligen hatar jag orange, har alltid gjort, annars... heh.. unikt ^^

Visa signatur

"I'm that dark, twisted, screams-for-no-reason-type"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AngelOfDeath
Väldigt off men; Hur kan hemsidan vara bra, när allt alla skriver är "JAG VISAR MIG I CAMEN OM NI GER MIG PRO!!!!".

Personligen hatar jag orange, har alltid gjort, annars... heh.. unikt ^^

Jag gör det då inte. Men Helgon är mycket trevligare. \o/

Ont: Trevligt med lite annorlunda mods. GL!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
Jag gör det då inte. Men Helgon är mycket trevligare. \o/

Ont: Trevligt med lite annorlunda mods. GL!

Yeah, kör också med helgon:D

Visa signatur

"I'm that dark, twisted, screams-for-no-reason-type"

Permalänk

orka fjortisar och lunarstorm.....

Visa signatur

_-=TorskPimp=-_

Permalänk
Medlem

Det här är bara dummt... ge bort den till en uteliggare med el-uttag istället.
Jävla fjortis

edit: och hälsa mamma och pappa att sänka din veckopeng

Permalänk
Medlem

Kommar säkert bli snyggt, tummen upp

Permalänk
Medlem

kanske redan sagt men stället måste lackas om...

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem

Nu är det ju inte lunarstorm ni ska kommentera utan själva modden
så håll käften istället!

Det här med att hata lunarstorm har fan blivit världens största grupptrycksbetende, väx upp istället!
Men ne ni som hatar lunarstorm har väll inga vänner att kontakta ändå!

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjing
Det här är bara dummt... ge bort den till en uteliggare med el-uttag istället.
Jävla fjortis

edit: och hälsa mamma och pappa att sänka din veckopeng

Hörru , gör mej en tjänst såhär på kvällskvisten , gå o skit ner dej ,någon som onekligen är en fjortis är du .

Ont: Den där modden lär bli grymm just pga färgerna då jag älskar blått o orange. Hoppas det blir något av och isf Glöm inte bilderna!!!

Permalänk

Ovanligt smaklöst motiv... men annars så!

Permalänk
Medlem

Ser ut att bli finfint, måla kontrollerna också :). Färgvalet var ypperligt.

Edit: Vad är det med folk? Han blev inspirerad av färgerna från Lunarstorm, ja? Skulle hans PS2 bli fulare för det? Om han nu tycker om Lunarstorm, vad är felet? Är det bara för att ni måste visa att ni inte hänger på lunarstorm, och således inte är fjortisar? Låt killen vara, fokusera på modden, och inte namnet.

Till trådskaparen: Som sagt var, bra färgval, blått och orange passar mycket bra ihop, och ditt Playstation blir nog fint :):up:

Permalänk

yack

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Avstängd

Jag kan garantera att dom flesta som skriver negativa saker i denna tråden själv är mer "fjortisar" än vad skaparen av tråden är. just pga att ni inte har något vettigt att säga och bara kan tracka andra. jag tror också att flera av er sitter på lunar men vill inte säga det för att få en "stämpel" eller så är det som någon sa tidigare att ni inte har vänner och att ni kanske tror att ni är "coola" om ni skriver som ni gör. Önskar jag vore admin på denna sidan då hade jag raderat era konton på direkten för erat dåliga beteende.

Och att många av er inte vet vad "fjortis" är

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk

nu tycker ja att vi går tillbaka till de tråden handlar om och skita i färgerna!

ja tycker iaf att de kommer bli snyggt, de är ju självklart att den inte kommer se ut som bilden (bilden är för helskotta datorgjord) de blir mer liv i den när den är målad i verkligheten

Permalänk
Medlem

Okej, jag har gjort lite grejer idag men tyvärr tog batterierna på min kamera slut :/ så jag måste köpa nya sen för ni en update!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xelar

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Hehe okej många som Inte har anledning att inte gilla lunarstorm
Jag tycker sidan är jävligt seg !! är det bara jag ?? okej massa offtopic här

hoppas din lackning blir bra (nej jag gillar inte färgerna men skit samma kommer nog kolla på det färdiga iaf )

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pandrone
Kommer bli häftigt om du inte gör det halvdant :D.

Du erkänner iaf att du gillar Lunarstorm(eller du var ironisk?), antar att många sitter här på swec och säger: " Uh, lunar, blä, usch fyfan" osv fast de själv hänger där..

Jag gör så

Permalänk
Medlem

lacka om den mörkröd!

Permalänk
Medlem

Om du nu måste behålla liknande färger byt då ut den grönblåa (var det teal?) mot en riktig blå och så en lite intensivare orange.

Annars så är jag imot lunar på grund a flera anledningar, inte minst för att jag är imot alla sorters "rate me" sidor. Ska man träffa nytt folk så ska man göra det på roktigt, eller på irc. ;D

Visa signatur

Close the world. Open the nExt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Men ne ni som hatar lunarstorm har väll inga vänner att kontakta ändå!

Och då visar du din mognad genom att agera på precis samma sätt som de du fördömer? Hmm...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av WaR
Edit: Vad är det med folk? Han blev inspirerad av färgerna från Lunarstorm, ja? Skulle hans PS2 bli fulare för det? Om han nu tycker om Lunarstorm, vad är felet? Är det bara för att ni måste visa att ni inte hänger på lunarstorm, och således inte är fjortisar? Låt killen vara, fokusera på modden, och inte namnet.

Ja, det kommer att bli fult, jag hyser ingen större avsky för Lunarstorm och jag kan inte påstå att jag hänger där direkt men färgschemat är i MINA ögon anskrämligt. För mig känns det nästan som att det skriker: "TITTA PÅ MIG!" Men allt detta kan kvitta, vill han nu lacka sin PS2:a i lunarstorms färger så får han väl göra det, personligen skulle jag valt andra färger men det är hans playstation.

Lycka till.

Visa signatur

2xHP w2207, Intel C2D E6750, Gigabyte P35-DS3, Corsair Twin2X2048-6400C4, XFX Geforce 8800GTS, 400GB HDD[br]
Athlon 64 3200+ "Winchester", ASUS A8N-SLI deluxe, Corsair TWINX1024-3200XL, XFX Geforce 6800GT@ULTRA, 160GB HDD

Permalänk
Medlem

We want more pictures!
GL with the modd kiddo.

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk

alltså dom löjligaste i den här tråden e iaf dom som klankar ner på grabben bara för han har valt färgtemat från lunar.. väx upp istället finns fan inget löjligare.. om han tycker om lunar (stark att erkänna d) så låt han göra d..

ni gör ju bara bort er som Tjing med sitt urlöjliga inlägg

Har själv hängt på lunar under minna yngre år, har dock tröttnat rejält men jäkla nötter å klanka ner på dom som gillar o prata med folk.

Lycka till med modden och fixa fler bilder..

Visa signatur

Epox-EP8K3A KT333||AMD Athlon XP 2400+ @ 2310||512DDR PC3500 OCZ Platinum ||Radeon 9700 Flashad Pro||
>>Mods And Stuff<< Min Sida, Uppföljning Utav Lotus Bygge!

Permalänk
Medlem

Orginellt och kaxigt me like it!

Visa signatur

denna signatur är inte vettig, den är inte heller tänkt att ha någon djup filosofisk mening som man kan tro. allt jag vill säga med denna signatur är att jag inte har nånting att skriva.

Permalänk
Medlem

Håller med Sanctus, det kommer bli fint

Visa signatur

en för alla, alla för ettan

Permalänk
Medlem

Din skiss påminner om den här http://www.svenssons.com/auktion/viewitem.asp?ID=450 , skulle valt dom färgerna framför lunarstorms hemska orange och blått.

Permalänk
Medlem

haha, det kan ju vara en bra ide,
gillar den blåa färgen men dock inte den orangea

Visa signatur
Permalänk

om lunar hade varit vitt och svart och han hade valt dom färgerna hade ni spytt lika mycket galla på modden då??

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk

ne för då had elunar tagit dom bästa färgerna