Half life 2 problem! A.I Disabled.

Permalänk
Medlem

Half life 2 problem! A.I Disabled.

Okej, förra min tråd blev låst, för att nån adeee undrade om jag hade nån crack, vad fan ska jag ha en sån till om jag har spelet, så en snäll mod låste tråden, för att den innehöll snack om piratkopiering. Så jag öppnar den igen, och frågar samma fråga. OCH! Jag har hela spelet damnit!

Jag kan starta Half Life bra. Datorn är inget problem, snyggt som fan.

Men efter ett tag av spelande, så kommer det upp en liten vit text, som det står "Node graph out of date... Rebuilding" Sen efter ett tag så står det "A.I. Disabled".
Och ingen av fienderna rör sej, duvorna är still, "dummingarna" alla är still.

Varför!? Vad är det där? Hur får jag bort det? Det är inte när man precis har startat en ny fil, men när man har sparat några gånger och kommit en bit i spelet, då kommer det.

Hjälp?!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det var konstigt. Men är det som du säger är det bara att skriva ai_disable i conolen. Ja skriv det igen. Då vaknar de till liv

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

Det är så underligt för det är precis det som händer i de flesta crackade versioner har jag hört.

Om du nu har köpt spelet, kolla om den uppdaterar hl2 via steam, något mer vet jag inte eftersom jag aldrig hört talas om detta.. förutom i crackade

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

det här händer som sagt. BARA in en av de olagliga kopiorna som cirkulerar på internet.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

screenshot?

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
det här händer som sagt. BARA in en av de olagliga kopiorna som cirkulerar på internet.

Och vad säger att detta skydd liksom skydden på musikskivor inte kan slå fel ibland?

Permalänk
Medlem

Det blir väldigt fånigt om du låtsas ha en köpt version.. eftersom du ändå inte kan få någon riktig hjälp med problemet..

Valve blev så förbannade på pirater så de byggde in lite självförstörelse-egenskaper i spelet

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Ska prova skriva ai_disable i konsollen. Snart får nog en mod och låser den här tråden igen! För att ni drar upp snack om pirat kopiering. Varför? Jag ska fan inte behöva ge er mitt steam lösenord för att ni ska se att jag har HL2...

Tack för hjälpen iaf..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag kan då säga att jag har fått samma problem. JAG HAR KÖPT spelet alltså så det är inte det.. För mig hjälpte det med att jag skrev ai_disable i konsollen så var problemet löst för mig i alla fall. Jag vet att många som kopierat spelet får detta, men även några som har spelet orginal.

Permalänk
Medlem

Node graph out of date också puttefar?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P37uR
Ska prova skriva ai_disable i konsollen. Snart får nog en mod och låser den här tråden igen! För att ni drar upp snack om pirat kopiering. Varför? Jag ska fan inte behöva ge er mitt steam lösenord för att ni ska se att jag har HL2...

Tack för hjälpen iaf..

du har ett pm...

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.