Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Fick min fuskskiva idag. Jag har nu ett 15-siffrigt belopp att handla bilar för

Började med att köpa Audiåttan för närmare fem mille...

Okej, När tror ni att Gran Turismo 5 kommer?

Permalänk
Medlem

rykten om att gt4 online kommer till ps2...snart om 1-2 månader hooooppas snälla
gt5 lär väll va en av de spelen som släpps när ps3 släpps, som gt3, precis som gt3 lär det bli ett av de spelen som "säljer" konsolen

Visa signatur

blupp

Permalänk
Medlem

Visste inte att man kunde göra så här:

Inte för att jag har 3 widescreens, men det skulle vara kul om nån visste nått mer...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Avstängd

Vet nån när GT5 kommer? Finns det en officiell datum?

Visa signatur

K800@2006-07-07

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gallardo
Vet nån när GT5 kommer? Finns det en officiell datum?

Hösten 2007 har jag hört.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

HDTV

Citat:

Ursprungligen inskrivet av p3tt3r
Är det någon av er som testat att köra ut hdtv upplösning från ps2 + gt4 spelet?
Blir det sjysst? endast kompositkabeln som behövs för att detta alternativ ska gå att välja?

Skulle nämligen vilja ansluta den till en eventuell framtida dell 20" med svideo ingång så man får lite mer detaljer iställt för en sunkig 21" 4:3 tv.

jag har köpt kompositkabel och testat.. MEN till min förvåning finns inte inställningen i spelet. det GÅR inte att ställa om till hdtvupplösning i spelet.. min sån menyrad är som bortblåst:S... kollade en guide på internet för att vara säker på att jag inte kollat in fel meny eller nått.. men jag var rätt ute och min menyrad visar sig vara helt försvunnen:S... vafan gör man åt det? please help

Permalänk
Hedersmedlem

Re: HDTV

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stickan87
jag har köpt kompositkabel och testat.. MEN till min förvåning finns inte inställningen i spelet. det GÅR inte att ställa om till hdtvupplösning i spelet.. min sån menyrad är som bortblåst:S... kollade en guide på internet för att vara säker på att jag inte kollat in fel meny eller nått.. men jag var rätt ute och min menyrad visar sig vara helt försvunnen:S... vafan gör man åt det? please help

Du måste ha en komponentkabel för att kunna få högre upplösning, inte komposit.

Visa signatur

Föredetta hårdvarubesatt