Permalänk
Medlem

Flashbangs och tårgas gör att folk släpper vapnen snabbare, samt at dom inte ser något...

Permalänk
Testpilot

Jag brukar kasta in en gasgranat och sen går man in och skriker, lyder dom inte så är det bara att skjuta dom med elpistolen så lugnar dom ner sig

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

hm.. nån som vet var alla civila är på andra banan? (Fairfax)
har letat överallt men hittar inte.

Visa signatur

Citera för svar!
MB Asus P8P67 Pro CPU i5 2500K + NH-U12P SE2 GPU HD6950 2GB RAM 16GB Ljud M-Audio Audiophile 2496 HDD 4 X 2TB + 250GB SSD system PSU HX750W Chassi NZXT H2 Skärm 2X Benq G2250
Inet Fraktfritt

Permalänk

jag kör bara med pepparpistolen och elpistolen, då kan man skjuta på allt när man vill!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjarterkung
jag kör bara med pepparpistolen och elpistolen, då kan man skjuta på allt när man vill!

Tills fienden beväpnar sig med kalashnikovs

Permalänk

hehe nädå dom släpper så fint vapnen när dom får lite peppar i ansiktet!
har kört igenom hela spelet med peppargevär och elpistol! flashbank och gas!

Permalänk
Medlem

Det är lite duktigt

Själv om viftar med ett vapen så skjuter jag.. Sen så har jag problemet med att ifall någon Ska ta upp händerna och låter vapnet följa med upp så skjuter jag också.. Gah Sedan har jag problemet med att jag skjuter på gisslan med mitt maskingevär med FMJ ifall dom rör på sig också.. Fasen jag måste lära mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjarterkung
hehe nädå dom släpper så fint vapnen när dom får lite peppar i ansiktet!
har kört igenom hela spelet med peppargevär och elpistol! flashbank och gas!

Det är inte en bedrift... Det är nog rätt så många som gjort det.. Bla jag.

zAjben, ett tips är att kasta in en Flashbang först. Då har du tid att identifiera vilka som är vilka.
Sedan om de inte lyder kan du använda stun-gun på dem

Visa signatur

Varför är ingen snäll mot mig? :(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Det är lite duktigt

Själv om viftar med ett vapen så skjuter jag.. Sen så har jag problemet med att ifall någon Ska ta upp händerna och låter vapnet följa med upp så skjuter jag också.. Gah Sedan har jag problemet med att jag skjuter på gisslan med mitt maskingevär med FMJ ifall dom rör på sig också.. Fasen jag måste lära mig

Ähh, det e ju realistiskt

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Tänkte väcka tråden till liv.

Hur är det att köra CO-OP i multiplayer i Swat 4?
Testade Rainbow Six Lockdown och det sög verkligen hästballe!
Har mer blivit som CS än ett smyga spel...

När man kör single player kom jag ihåg att man får några lag att bossa över. Red, blue team osv. Får man även det i multiplayer? Eller blir det "bara" dom som joinar spelet som kör?

Skulle vara SKITCOOLT om man fick ett lag var att leda om man kör 2st i CO-OP.

Visa signatur

Been leveling up since 1983

Permalänk
Medlem

Det är roligt som tusan att spela CO-OP i S.W.A.T 4, vi spelade det på vårat senaste LAN, det är roligt så länge alla kör seriöst.

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiQ
Tänkte väcka tråden till liv.

Hur är det att köra CO-OP i multiplayer i Swat 4?
Testade Rainbow Six Lockdown och det sög verkligen hästballe!
Har mer blivit som CS än ett smyga spel...

När man kör single player kom jag ihåg att man får några lag att bossa över. Red, blue team osv. Får man även det i multiplayer? Eller blir det "bara" dom som joinar spelet som kör?

Skulle vara SKITCOOLT om man fick ett lag var att leda om man kör 2st i CO-OP.

SWAT4 = svin kul i Co-op när man kör seriöst. Är man typ 3-4 pers är det perfekt.
Man får inte spela varsitt lag utan man kör coop helt enkelt. Hur ballt som helst när man stormat ett rum helt perfekt och allt bara är svin ballt! Typ bara:

"AAAH! Hands up!
BLAM BLAM
Suspect down!
AREA CLEAR osv osv"

Hur kul som helst.

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy

"AAAH! Hands up!
BLAM BLAM
Suspect down!
AREA CLEAR osv osv"

man skulle kunna tro att det funkar,men oftast så gör det ej det.
skjut först och skrik sen,det funkar hela tiden.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy
"AAAH! Hands up!
BLAM BLAM
Suspect down!
AREA CLEAR osv osv"

Vad våldsam du är, kan inte bli mycket bonuspoäng där
Om man är 4 pers så tar ju 2 OC-ball och de 2 andra LL-shotgun, annars blir det ju för lätt. Men skoj är det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Vad våldsam du är, kan inte bli mycket bonuspoäng där
Om man är 4 pers så tar ju 2 OC-ball och de 2 andra LL-shotgun, annars blir det ju för lätt. Men skoj är det!

VÅLD! VÅLD!! VÅLD!!!

Det är fet nice att på ett lan, smyga runt med varsin M4 med flashlight. Mörker. Tyst. Volymenuppskruvad till max. Plötsigt ser någon någonting och drar iväg en salva. Ljudet bara dånar och alla får panik och bara mejjar ner allt som rör sig. Hur ballt som helst!

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem

Var finns alla civila på andra banan alltså fairfax? Jag har hittat två misstänkta och 3 civila... Men den gamla kärringen går det inte att göra nånting åt!? Finns det flera civila eller är det den gamla kärringen som man måste göra nånting åt?:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noobish
Var finns alla civila på andra banan alltså fairfax? Jag har hittat två misstänkta och 3 civila... Men den gamla kärringen går det inte att göra nånting åt!? Finns det flera civila eller är det den gamla kärringen som man måste göra nånting åt?:)

Hon brukar ge med sig efter lite övertalning, på henne med tazer, tårgas, stinger eller bönpåsen så brukar hon slänga upp armarna illa kvickt.