Världens sämsta program - enligt SweC

Permalänk
Medlem

Windows Vista/7 Kontrollpanel (och dyl.) de är inget system i det allt tycks blivit inslängt vartefter de blivit fixat.

Windows Messenger slutar fungera helt utan förvarning eller utan att säga att den behöver en uppdatering.

F-Secure (/Norton Antivirus) en djävul i systemet helt enkelt.

sen måste ja peka ett finger åt Steam den kan bli jävligt seg emellanåt.

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av plundstr:

För mig så har nog alltid Firefox varit betydligt trögare att starta och komma igång med surfningen än Internet Explorer, intressant med så pass olika erfarenheter egentligen.

ja. men provade på en kompis dator för ett tag sen, där var IE snabbare. Men att öppna flikar tar en halv evighet fortfarande, kan ju öppna 10 flikar i FF (eller mer, tar knappt en tiondels sekund),men hinner bara öppna max 5 i IE.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

ja. men provade på en kompis dator för ett tag sen, där var IE snabbare. Men att öppna flikar tar en halv evighet fortfarande, kan ju öppna 10 flikar i FF (eller mer, tar knappt en tiondels sekund),men hinner bara öppna max 5 i IE.

Samtidigt så hinner man öppna flera instanser av IE innan Firefox ens har kommit igång (ok, integration med OS men...)... personligen så anser jag att IE och Firefox är av nödvändig ondo men Opera och Chrome faktiskt är de som känns mest användarvänliga och "snabba".

Permalänk
Medlem
Skrivet av plundstr:

Samtidigt så hinner man öppna flera instanser av IE innan Firefox ens har kommit igång (ok, integration med OS men...)... personligen så anser jag att IE och Firefox är av nödvändig ondo men Opera och Chrome faktiskt är de som känns mest användarvänliga och "snabba".

jo, de vet jag. men den nya FF4 beta 11 är faktiskt blivit mycket bättre på det. fick frysningar för några betor sen, men när webbläsaren var "varmkörd" så funkade de bra (fixat som tur är).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar