Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej!

Våra fakturor kommer aldrig med i våra paket, de skickas separat från Kreditor. De ska dock gå ut ungefär samtidigt som paketen. Så den kommer

Mvh,
Jüri Martoja

Jobbar du övertid för att svara här?
Riktigt bra service av dig/er! Även om jag aldrig behövt er hjälp

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej!

Våra fakturor kommer aldrig med i våra paket, de skickas separat från Kreditor. De ska dock gå ut ungefär samtidigt som paketen. Så den kommer

Mvh,
Jüri Martoja

Hej!

Tackar för det snabba svaret jag uppskattar verkligen det.
Ha en trevlig helg!

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Hej.
Jag undrar om det är "Jasper"-versionen av Xbox 360 Elite ni säljer.
Mindre nätdel, cpu/gpu @ 65nm etc.

http://www.dustinhome.se/pd_5010144568.aspx

Visa signatur

För kass dator för rig in sig, m8.

Permalänk

Har ni några planer på att ta in chassit Nexus Edge?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emp
Hej.
Jag undrar om det är "Jasper"-versionen av Xbox 360 Elite ni säljer.
Mindre nätdel, cpu/gpu @ 65nm etc.

http://www.dustinhome.se/pd_5010144568.aspx

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zzyzx
Jag undrar vad det är för moderkort som sitter i Xbox 360 Elite konsollen ni säljer. Antagligen det senaste vid namn Jasper, men man kan aldrig vara säker.

http://www.dustinhome.se/pd_5010144568.aspx

Tack på förhand!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
@ zzyzx - Det snabba svaret är att vi skickar det vi får in från distributörerna. Om tillverkaren har skeppat ut enheter med de nya korten till distributörerna, och om de har skickat de till oss så är det det du får :). Mer exakt än så är svårt att säga. Har dock skickat vidare frågan till vår produktspecialist på området, misstänker dock att jag kommer få samma svar tillbaka.

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Har ni några planer på att ta in chassit Nexus Edge?

Hej!

Edit, fick höra att vi tyvärr inte säljer denna låda.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zzyzx

Oj, råkade missa det.

Men såg att det fanns ett enkelt (utan att öppna lådan) sätt att avgöra om man hade Jasper eller inte.
Om kartongen är vit så ska det vara en Jasper, gamla Elites säljs i gråa lådor.

Enligt, http://loading.se/forum.php?thread_id=69204

Så Jüri Martoja kan höra med produktspecialisten om lådorna är gråa eller vita.

Visa signatur

För kass dator för rig in sig, m8.

Permalänk

Tänkte bara ge er lite beröm för en riktigt bra service! Service ärendet med mitt moderkort och EAH4850 gick smidigt och utan problem. Samt även hjälpen med felsökning och support var helt lysande, och helt klar mer än vad jag hade förväntat mig av en butik.

Får tacka för all hjälp Jüri, och dina medarbetare.

Den enda kritik jag kan ge er är att ni kan vara lite sega att svara på mailen, speciellt om det blir många mail fram och tillbaka så drar det ut rejält på tiden. Detta gäller om man mailar den vanliga support mailen på hemsidan, mailen direkt till Jüri gick väldigt smidigt.

Visa signatur

Q9550 | P5Q-E | Gigabyte GTX260 OC | 2x2GB Corsair PC6400 | Corsair 450W | P182 | Samsung F1 640GB | X-Fi Xtreme Music

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emp
Oj, råkade missa det.

Men såg att det fanns ett enkelt (utan att öppna lådan) sätt att avgöra om man hade Jasper eller inte.
Om kartongen är vit så ska det vara en Jasper, gamla Elites säljs i gråa lådor.

Enligt, http://loading.se/forum.php?thread_id=69204

Så Jüri Martoja kan höra med produktspecialisten om lådorna är gråa eller vita.

Hej! Jag kan absolut be lagerfolket kika på lådorna och se hur de ser ut, men även om alla lådor där är vita så är det ingen garanti för att man kommer få en sådan, ifall det skulle komma in en leverans med gråa i sista sekund. Det är väldigt snabba ryck, och just därför kan vi inte utlova att man får produkt A1 istället för A2.

Det enda jag kan säga är att vi inte har några gamla lådor liggandes på hyllorna i skrivande stund, utan det som ligger där och säljs just nu är sprillans nyinlevererat. Sedan om alla de vi har fått är Jasperchippade enheter eller ej kan jag inte svara på.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zZGurraZz
Tänkte bara ge er lite beröm för en riktigt bra service! Service ärendet med mitt moderkort och EAH4850 gick smidigt och utan problem. Samt även hjälpen med felsökning och support var helt lysande, och helt klar mer än vad jag hade förväntat mig av en butik.

Får tacka för all hjälp Jüri, och dina medarbetare.

Den enda kritik jag kan ge er är att ni kan vara lite sega att svara på mailen, speciellt om det blir många mail fram och tillbaka så drar det ut rejält på tiden. Detta gäller om man mailar den vanliga support mailen på hemsidan, mailen direkt till Jüri gick väldigt smidigt.

Hej! Yep det kan tyvärr bli så just nu, de berörda avdelningarna har dock fått förstärkning så förhoppningsvis ser vi en positiv förändring inom en snar framtid.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hur ser läget ut med Plasma tv, http://www.dustinhome.se/pd_5010305190.aspx har du någon aning om när(om) den kommer komma in i lager igen?

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henrik21
Hur ser läget ut med Plasma tv, http://www.dustinhome.se/pd_5010305190.aspx har du någon aning om när(om) den kommer komma in i lager igen?

Hej!

Vi väntar på ETA för dessa, enligt den senaste loggen bör vi förhoppningsvis få ett ETA idag. Om vi får det så dyker det även upp på hemsidan.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Tack Jüri för ett mycket snabbt svar

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem

Hejsan, jag har lite frågor om era studenterbjudande.
På er sida skriver ni:
Här kan du som är student (studerar på universitet eller högskola) registrera dig för att få:
* Studentrabatt på hela vårt sortiment*
* Unika studenterbjudanden
* Alltid fraktfri leverans (Gäller ej hempaket)

Jag är student och studerar på universitet, men har inte det där studentkortet, eftersom jag studerar utomlands (danmark). Har mecenat/csn-kort. Har jag därmed inte rätt till ert studenterbjudande? Om så är fallet tycker jag ni borde ändra er text så man förstår att det gäller för universitet i Sverige

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marukusu
Jag är student och studerar på universitet, men har inte det där studentkortet, eftersom jag studerar utomlands (danmark).

Citat:

Ursprungligen inskrivet av marukusu
Har mecenat/csn-kort.

Kan hända att jag inte förstod riktigt men korten du får av Studentkåren i Sverige är ett Mecenat kort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av petabyte.se
Kan hända att jag inte förstod riktigt men korten du får av Studentkåren i Sverige är ett Mecenat kort.

Har csn-kortet och på det står det "verified by mecenat" Och så deras logga.

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marukusu
Hejsan, jag har lite frågor om era studenterbjudande.
På er sida skriver ni:
Här kan du som är student (studerar på universitet eller högskola) registrera dig för att få:
* Studentrabatt på hela vårt sortiment*
* Unika studenterbjudanden
* Alltid fraktfri leverans (Gäller ej hempaket)

Jag är student och studerar på universitet, men har inte det där studentkortet, eftersom jag studerar utomlands (danmark). Har mecenat/csn-kort. Har jag därmed inte rätt till ert studenterbjudande? Om så är fallet tycker jag ni borde ändra er text så man förstår att det gäller för universitet i Sverige

Hej!

Har du varit i kontakt med säljarna för att se om du kan få rabatten? Skicka gärna in de uppgifter som efterfrågas via hemsidan, eller direkt till mig, så kan vi kolla vad som gäller.

Mvh,
Jüri Martoja (jm@dustin.se)
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Mail skickat

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Airwolf
Kommer ni någonsin få in: LABTEC WHITE KEYBOARD PLUS PS/2?
http://www.dustinhome.se/pd_5010095947.aspx?

hehe morsan som väntat i 2 månader, färgdesign går före funktion .

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja

Ja de verkar ju lite knepiga att få tag på. Har mailat lite folk för att få fram vad som gäller. Återkommer.

Mvh,
Jüri Martoja (jm@dustin.se)
Dustin AB

Har du fått reda på nått?
Har nästan gått 3 månader nu, tur man avbeställde samlad leverans.

Ni kan inte tänka er ta in nått annat hyfsat standard tangentbord som är vitt/ljusgrått.
Har logitech slutat med sånt helt ?:(

Iof har morsan inte bråttom, men det är bra o veta status.

Fast det är ändå dåligt att man inte får nån info om detta.
Senaste mailet "Meddelande om ändrat uppskattat leveransdatum‏" kom 2009-08-20

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Airwolf
Har du fått reda på nått?
Har nästan gått 3 månader nu, tur man avbeställde samlad leverans.

Ni kan inte tänka er ta in nått annat hyfsat standard tangentbord som är vitt/ljusgrått.
Har logitech slutat med sånt helt ?:(

Iof har morsan inte bråttom, men det är bra o veta status.

Fast det är ändå dåligt att man inte får nån info om detta.
Senaste mailet "Meddelande om ändrat uppskattat leveransdatum‏" kom 2009-08-20

Hej!

Ja får man inga datum trots påtryckningar så är det lite surt. Jag har fått lite feedback under tiden men bara om att det inte händer någonting (vi kollar efter nya datum fortlöpande på samtliga restnoterade produkter). Det finns en liten möjlighet att Labtecen dyker upp under andra halvan av oktober, vi får se om det blir av.

Några alternativ under tiden:

5010092563 TANGENTBORD VIT USB SVENSK-LAYOUT
5010080795 MICROSOFT WIRED KEYBOARD SLIM 500 WHITE PS/2
5010135886 EPZI TANGENTBORD USB & PS/2 MULTIMEDIA ALU/SILVER
5010122773 ZIPPY TANGENTBORD ULTRA VIT USB

... finns säkert fler alternativ också

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej,

Ni gör helt rätt, dustin. Bemöta kunderna och deras önskemål.

Beställde en laptop hos er för mer än 3 år sen. En hp nx-9420. Allt gick bra. Leverans, beställning, betalning osv. Varorna var fint inpackade och allt var med.

Jag fick svar på mail inom ca 1 dygn, vilket är helt ok. Trevligt bemötande och rakt på sak.

När min dvd-brännare dukade under, fick jag en ny inom 1 veckas tid via allriskförsäkringen. Riktigt bra.

Som grädde på moset har ni studentrabatt, vilket jag tjänar några extra slantar på tackar för det!

Mitt första intryck av er blev därför bra.

Ni får gärna rätta mig eller dirigera mig om jag har fel, men jag hittar ingen information om eran spelhörna vad beträffar leverans, förhandsbokningar osv. Däremot hittar jag lite info under "försäljningsvillkor" angående leveranstider. Hur hanterar ni förhandsbokade spel?

Fortsätt som ni gör Dustin!

Tack på förhand

Mvh

Markus

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av magma86
Hej,

Ni gör helt rätt, dustin. Bemöta kunderna och deras önskemål.

Beställde en laptop hos er för mer än 3 år sen. En hp nx-9420. Allt gick bra. Leverans, beställning, betalning osv. Varorna var fint inpackade och allt var med.

Jag fick svar på mail inom ca 1 dygn, vilket är helt ok. Trevligt bemötande och rakt på sak.

När min dvd-brännare dukade under, fick jag en ny inom 1 veckas tid via allriskförsäkringen. Riktigt bra.

Som grädde på moset har ni studentrabatt, vilket jag tjänar några extra slantar på tackar för det!

Mitt första intryck av er blev därför bra.

Ni får gärna rätta mig eller dirigera mig om jag har fel, men jag hittar ingen information om eran spelhörna vad beträffar leverans, förhandsbokningar osv. Däremot hittar jag lite info under "försäljningsvillkor" angående leveranstider. Hur hanterar ni förhandsbokade spel?

Fortsätt om ni gör Dustin!

Tack på förhand

Mvh

Markus

Hej!

Spel som kan förhandsbokas är rent tekniskt vilka produkter som helst som inte finns på lager, med skillnaden att man kan förhandsboka dom med en order. Man kan då välja att "betala senare" i kassan, då får man ett mail så fort ordern har fått tilldelning. Då kan man gå in, betala och ordern skickas direkt.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Nu är jag bra trött på det här.

För ett par år sedan beställde jag komponenter åt en vän för att bygga ihop en dator åt honom. I slutet av augusti gick moderkortet (ASUS P5B, fortfarande täckt av garanti) sönder och gav ingen bild när man startade datorn. Jag skickade in moderkortet till er nånstans kring den 10 september och väntade mig att garantiärendet bara skulle ta några dagar. Icke då. Det visade sig att ni skickade iväg moderkortet till leverantören/tillverkaren efter den första veckan. Nu har det gått nästan en månad sedan ni först fick moderkortet av mig och jag har frågat om hur det går omtalet gånger. Det enda jag får som svar är att leverantören/tillverkaren fortfarande har kortet.

Ett par veckor hade jag inte blivit tjurig över, för det har hänt många gånger att garantiärenden tagit så lång tid för mig. Men nästan fyra veckor? Det här befängt. Moderkortet kostade under 1000 kr när jag köpte det åt min vän och det var budgetkort redan då. Nu tillverkas det inte längre. Pengarna som lagts ut av er och leverantören på det här budgetkortet överstiger säkerligen det som krävs för att helt enkelt skicka mig ett nytt moderkort. Konstigt nog har jag reklamerat flera ASUS-moderkort hos er innan och då har jag fått en ersättare inom några få dagar. Har ni outsourcat all supportverksamhet?

Att berätta det här för någon på kundtjänst över telefon känns lite dödfött då jag knappast tror att de bryr sig speciellt mycket om en sån här sak, men det här beteendet börjar få mig att tröttna att handla på Dustin. Innan har jag associerat god kundtjänst och support med företaget, men det börjar förändras.

Jag hoppas att du kan ge mig lite djupare insyn i det här än vad telefonfolket kan göra, Jüri. Skickar gärna ordernumret till dig.

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wingdings
Nu är jag bra trött på det här.

För ett par år sedan beställde jag komponenter åt en vän för att bygga ihop en dator åt honom. I slutet av augusti gick moderkortet (ASUS P5B, fortfarande täckt av garanti) sönder och gav ingen bild när man startade datorn. Jag skickade in moderkortet till er nånstans kring den 10 september och väntade mig att garantiärendet bara skulle ta några dagar. Icke då. Det visade sig att ni skickade iväg moderkortet till leverantören/tillverkaren efter den första veckan. Nu har det gått nästan en månad sedan ni först fick moderkortet av mig och jag har frågat om hur det går omtalet gånger. Det enda jag får som svar är att leverantören/tillverkaren fortfarande har kortet.

Ett par veckor hade jag inte blivit tjurig över, för det har hänt många gånger att garantiärenden tagit så lång tid för mig. Men nästan fyra veckor? Det här befängt. Moderkortet kostade under 1000 kr när jag köpte det åt min vän och det var budgetkort redan då. Nu tillverkas det inte längre. Pengarna som lagts ut av er och leverantören på det här budgetkortet överstiger säkerligen det som krävs för att helt enkelt skicka mig ett nytt moderkort. Konstigt nog har jag reklamerat flera ASUS-moderkort hos er innan och då har jag fått en ersättare inom några få dagar. Har ni outsourcat all supportverksamhet?

Att berätta det här för någon på kundtjänst över telefon känns lite dödfött då jag knappast tror att de bryr sig speciellt mycket om en sån här sak, men det här beteendet börjar få mig att tröttna att handla på Dustin. Innan har jag associerat god kundtjänst och support med företaget, men det börjar förändras.

Jag hoppas att du kan ge mig lite djupare insyn i det här än vad telefonfolket kan göra, Jüri. Skickar gärna ordernumret till dig.

Hej!

Tror jag hittade ditt ärende (finns inte så många nya RMA's på P5B's). Kortet kom in till vårt lager den 21a, till returavdelningen den 22:a och åkte iväg till ASUS-distributör den 24e (tog en dag att få RMA mot de).

De fick i sin tur kortet den 25e och lär ha hanterat det inom max en arbetsvecka efter att de tog emot det, vilket placerar oss i slutet på förra veckan. Väntar svar på åtgärden just nu.

Generellt är detta RMA ett exempel på hur många RMA's brukar hanteras. Vi tar emot en produkt, skickar den till distributören/tillverkaren, låter de göra sin bedömning och vidta åtgärd enligt garantiregler som gäller för produkten i fråga.

Sedan brukar sådana ärenden onekligen gå snabbare än två veckor, gissningsvis är det helt enkelt större belastning hos någon inblandad part, vilket dragit ut på tiden med några arbetsdagar.

Maila mig gärna så kan jag förklara närmare.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Dustin är bra; skickar varorna snabbt osv osv men jag vill också anmärka på att de svarar på mejlen alldeles för långsamt. Det kan gå två dagar innan man får svar. Inet svarar i genomsnitt inom en timma!

Jag har en fråga till DustinHome: köpte nyligen ett Logitech Illuminated keyboard som jag i överlag är nöjd med, men några av tangenterna låter definitivt mycket mer än de övriga...
Klassar ni detta som ett garantiärende eller är det bara att svälja och acceptera? Det är ju inget fel på tangentbordet per se, men PerfectTouch ska ju vara tyst.

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av newtoninja
Dustin är bra; skickar varorna snabbt osv osv men jag vill också anmärka på att de svarar på mejlen alldeles för långsamt. Det kan gå två dagar innan man får svar. Inet svarar i genomsnitt inom en timma!

Jag har en fråga till DustinHome: köpte nyligen ett Logitech Illuminated keyboard som jag i överlag är nöjd med, men några av tangenterna låter definitivt mycket mer än de övriga...
Klassar ni detta som ett garantiärende eller är det bara att svälja och acceptera? Det är ju inget fel på tangentbordet per se, men PerfectTouch ska ju vara tyst.

Hej!

Om du har köpt produkten som privatperson så har du alltid ångerrätt i 14 dagar som du kan utnyttja för att återlämna produkten, kontakta vår kundservice (eller maila mig) om du vill styra upp det. Huruvida det klassas som ett garantiärende eller ej är ju svårt att säga, men vi kan alltid ta in produkten för bedömning.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej!

Om du har köpt produkten som privatperson så har du alltid ångerrätt i 14 dagar som du kan utnyttja för att återlämna produkten, kontakta vår kundservice (eller maila mig) om du vill styra upp det. Huruvida det klassas som ett garantiärende eller ej är ju svårt att säga, men vi kan alltid ta in produkten för bedömning.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Tack för snabbt svar. Jag ska överväga dina tips.
Anledningen till att jag tvekar lite är väl att även om jag får ett nytt tangentbord av er, så kan det ju hända att någon av de 105 knapparna låter värre. ^^
Ni har ju ingen möjlighet att testa tangentbordet innan ni skickar det. Tror jag.

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av newtoninja
Tack för snabbt svar. Jag ska överväga dina tips.
Anledningen till att jag tvekar lite är väl att även om jag får ett nytt tangentbord av er, så kan det ju hända att någon av de 105 knapparna låter värre. ^^
Ni har ju ingen möjlighet att testa tangentbordet innan ni skickar det. Tror jag.

Det blir tyvärr svårt att styra upp, ja.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Jüri, tråkigt att Xbox360 med dubbla handkontroller försvann ur sortimentet när jag skulle skicka iväg beställningen på den + den plasma vi pratade om tidigare, men det var väl en begränsad kampanj? (tyvärr).

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henrik21
Jüri, tråkigt att Xbox360 med dubbla handkontroller försvann ur sortimentet när jag skulle skicka iväg beställningen på den + den plasma vi pratade om tidigare, men det var väl en begränsad kampanj? (tyvärr).

Hej!

X-Box kampanjen är tyvärr slut, ja. Vilken plasma var det vi pratade om?

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Relik 📜

En fråga snanare än kritik eller beröm..

Jag skickade in ett XFX GTS 250 för någon månad sedan då det konstant överhettade och kraschade i flera olika datorer.
Fick tillbaka det i början av veckan vilket kom som en överraskning då jag inte fått någon info om ärendets status via mail eller så, men det är ju sak samma.

I vilket fall, paketet innehöll bara kortet med en post-it "TEST OK" utanpå kartongen, inga medföljande dokument. Efter att ha monterat och testat kortet i två olika datorer står det klart att krascherna är borta samt att temperaturerna är nästan 10 grader lägre jämfört med innan.

Min fråga.. "TEST OK" tar jag spontant som att serviceavdelningen testat kortet och inte upptäckt något fel, uppenbart har ju "något" hänt dock eftersom kortet nu fungerar utmärkt.
Kan sagda lapp även betyda att service reparerat kortet och sedan testat det med godkänt resultat?

Som sagt, ingen kritik, mest nyfiken då det helt saknas info om vad som gjorts och inte gjorts. "Nörden" i mig vill liksom veta.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S