Alien vs Predator Bigtower At/Atx conversion

Permalänk
Medlem

Ser riktigt nice ut än så länge Hoppas på senare update.

Permalänk
Medlem

Du är nästan för bra om man nu kan va det....Riktigtigt niceeeeeeEE!!!!!!!
//Chrillan

Visa signatur

Asus A8N-SLI Premium 939, Amd 64 3700+, Evga 7800gt 470mhz(orginal), OCZ platinum 2048mb.

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Jag la ner den då jag upptäckte att jag inte pallade. Modden krävde en otrolig mängd jobb men gav inte den där gnistan som behövdes. Det är möjligt att jag tar upp detta projektet igen senare men just nu har jag inte motivationen. Jag planerar större och bättre bygge istället

Fullt förståligt, hoppas du hittar nått annat kul

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

och när börjar du med nästa projekt då?
Kanske skulle lämna över AvP projektet till nån annan då?
hehe... För ja tror de kan bli GRYMT bra!!!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

De få gångerna jag tittar in hör nu för tiden då dator intresset börjat sina iväg dock så slår det aldrig fel när man klickar på en moddtråd skapad av [WP@]Wolverine , har nog aldrig lämnat en moddtråd av en skapare och tappat hakan varje gång

Keep up the good work!

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Inaktiv

neeej, Wolverine ajg som hade hoppats på att det skulle komma ännu en kalas modd från dig!!! man blev ju helt slut efter cs chassit, så snyggt det blev asså!! ta en titt på min klockradio http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=44918...
så får du kanske upp gnistan igen!!! jag hoppas det i alla fall!!!

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag är halvt offtopic på denna frågan:
Wolverine vad jobbar du med? gillar dina bilder helskarpt! Riktiga konstverk..
Sen är jag definitivt off topic nu:
Jag blir lite ledsen över okunskapen om turboknappen, den fanns ju på alla gammla datorer för att halvera hastigheten på bussen(med andra ord processorn också)P.g.a att dom äldre spelen gick för fort på en nyare maskin. VÄLDIGT bra initiativ att länka till en sida som förklarar detta (även om den var på Eng.) Tack för mig, jag är väldigt nyfiken på fortsättningen på chassit!

Visa signatur

Nyfikenhet = Kunskapens Fader
Repetition = Kunskapen Moder